Dostawa fabrycznie nowych maszyn z podziałem na części: 1) dostawę fabrycznie nowej koparko – ładowarki – część I 2) dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego – część II 3) dostawę fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego – część III 4) dostawę zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ i pogłębiarki do rowów – część IV

Data publikacji 2018-03-14
Data zakończenia 2018-03-22 00:00:00
Instytucja SPÓŁKA WODNA MIEŚCISKO
Miejscowość MIEŚCISKO
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531237-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 432600003, 167000002, 433122005, 397153000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn z podziałem na części:
- dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki, 1 sztuka– część I
- dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, 1 sztuka – część II
- dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego, 1 sztuka – część III
- dostawa zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ, 1 sztuka i pogłębiarki do rowów, 1 sztuka– część IV
II. Ponadto wszystkie dostarczone maszyny :
1. Oferowane przez Wykonawców sprzęty (maszyny) powinny być w pełni sprawne i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się ciągnik nowy powystawowy, rok produkcji 2018.
2. Powinny posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych
z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog lub dostęp do elektronicznego katalogu części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone sprzęty na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego.
4. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z warunkami gwarancji załączonymi do oferty.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty katalog i foldery z opisem technicznym oferowanego sprzętu zawierającego wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne.
6. Koszt transportu do zamawiającego ponosi Wykonawca.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego
( kierowców, elektro -mechaników oraz pracowników personelu technicznego ) w zakresie obsługi
i napraw w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
III. Szczegółowe parametry sprzętów objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3205a27e-4758-49e5-91d8-cfd3253f0f1b
Biuletyn 531237-N-2018
Zamawiajacy nazwa SPÓŁKA WODNA MIEŚCISKO
Regon 368553283
Zamawiajacy adres ulica KOŚCIUSZKI
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc MIEŚCISKO
Zamawiajacy kod pocztowy 62-290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 665011547, 601055687
Zamawiajacy email l.kubicka@dekatrade.pl, kazimierz_dawidowicz@o2.pl
Adres strony url http://www.spolkawodnamiescisko.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Rozwoju Obszarów Wielskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" typ operacji " Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot prawa, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, utworzony w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym niemających charakteru przemysłowego ani handlowego (art. 441 Prawa wodnego)
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spolkawodnamiescisko.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spolkawodnamiescisko.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, dostarczone podcztą, kurierem lub osobiście do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kościuszki 21, 62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych maszyn z podziałem na części: 1) dostawę fabrycznie nowej koparko – ładowarki – część I 2) dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego – część II 3) dostawę fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego – część III 4) dostawę zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ i pogłębiarki do rowów – część IV
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn z podziałem na części: - dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki, 1 sztuka– część I - dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, 1 sztuka – część II - dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego, 1 sztuka – część III - dostawa zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ, 1 sztuka i pogłębiarki do rowów, 1 sztuka– część IV II. Ponadto wszystkie dostarczone maszyny : 1. Oferowane przez Wykonawców sprzęty (maszyny) powinny być w pełni sprawne i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się ciągnik nowy powystawowy, rok produkcji 2018. 2. Powinny posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog lub dostęp do elektronicznego katalogu części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone sprzęty na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z warunkami gwarancji załączonymi do oferty. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty katalog i foldery z opisem technicznym oferowanego sprzętu zawierającego wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne. 6. Koszt transportu do zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego ( kierowców, elektro -mechaników oraz pracowników personelu technicznego ) w zakresie obsługi i napraw w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. III. Szczegółowe parametry sprzętów objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 43260000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-24T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dla części I, III i IV dostawa w terminie do 15 dni o dnia podpisania umowy. Dla części II dostawa w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części I: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, w sposób należyty, dwie dostawy minimum jednej fabrycznie nowej koparko-ładowarki o wartości minimum 350.000 zł brutto każdej koparko - ładowarki, wartość każdej dostawy o wartości minimum 350.000 zł brutto. Dla części II: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, w sposób należyty, dwie dostawy minimum jednego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o wartości minimum 320.000 zł brutto każdy ciągnik, każda z dostaw o wartości minimum 320.000 zł brutto. Dla części III i IV: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków (Załącznik nr 5 do SIWZ), c) dokumenty podmiotów zagranicznych wymienione w Rozdziale 12 SIWZ – jeśli dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz usług – dla każdej części należy złożyć na osobnym druku (Załącznik nr 3 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postepowania), wartości, daty i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączonymi referencjami, bądź innymi dokumentami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) szczegółowy opis parametrów technicznych – katalog oferowanego sprzętu b) warunki gwarancji
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1 oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, 5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 5 do SIWZ) – jeśli dotyczy 2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w zakresie: a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego, albo zajdą okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, mimo zachowania należytej staranności, b) wprowadzania uzasadnionych zmian w dokumentacji technicznej, projektach oraz konstrukcji zamawianej maszyny, jeżeli będzie to wynikało z: • pojawienia się na rynku już po podpisaniu Umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia, jak również kosztów eksploatacji zamawianej maszyny lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych, • zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w ofercie lub dokumentacji technicznej, • pojawienia się na rynku elementów lub materiałów nowszej generacji, pozwalających na zmniejszenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji zamawianej maszyny lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych, • zaistnienia zagrożenia niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu Umowy, gdyby zastosowano rozwiązania techniczne lub technologiczne wskazane w ofercie lub dokumentacji technicznej, • zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm, • zmiany w wymaganych parametrach elementów zamawianej maszyny w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiającego. c) terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanego: • siłą wyższą, w tym katastrofalnym działaniem przyrody, zaburzeniami życia zbiorowego (działania zbrojne, ataki terrorystyczne, użycie sił militarnych i policyjnych, strajki, lokauty, itp.), • albo innymi niezależnymi okolicznościami, których to sił, działań, zaburzeń lub innych okoliczności wystąpienia Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) jakiejkolwiek uczynionej w umowie oczywistej omyłki rachunkowej lub pisarskiej, co do których to omyłek zaistnieje potrzeba ich poprawienia, e) wszelkich zmian umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, a mających charakter zmian nieistotnych, tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia wyniknęłaby ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, przy czym Zamawiający wyklucza zmianę umowy z powodu podwyższenia stawki podatku VAT, g) zmian teleadresowych stron umowy, h) zmian danych osób reprezentujących strony umowy,
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43260000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy - max. w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki, rok produkcji 2018. Szczegółowe parametry w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16700000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy max. w ciągu 6 miesięcy do dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, rok produkcji 2018, szczegółowe parametry w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43312200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy - max. w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowego, rok produkcji 2018, szczegółowe parametry w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ i pogłębiarki do rowów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji dostawy - max. w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawu fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego na tylni TUZ i pogłębiarki do rowów, sprzęty rok produkcji 2018, szczegółowe parametry w SIWZ.
  

Criterion

Kryteria dodatkowe parametry maszyn
Znaczenie 35,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)