Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.

Data publikacji 2018-03-14
Data zakończenia 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531082-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1.1. CZĘŚĆ 1- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
1.2. CZĘŚĆ 2- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie.
1.3. CZĘŚĆ 3- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
1.4. CZĘŚĆ 4- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe.
2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek.
2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi Załącznik nr 5.1 do niniejszej SIWZ., dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy dla:
5.1. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie - ul. Kolejowa 2,
5.2. Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie - ul. Wolności 27,
5.3. Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie - ul. Ks. Bandurskiego 1
6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86cc8606-b7fe-429f-8a51-564bd460adf9
Biuletyn 531082-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Regon 365421894
Zamawiajacy adres ulica Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 510219434
Zamawiajacy email zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony url http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
Numer referencyjny CUW/PN/19/2018/J
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1.1. CZĘŚĆ 1- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych 1.2. CZĘŚĆ 2- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie. 1.3. CZĘŚĆ 3- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie. 1.4. CZĘŚĆ 4- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe. 2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi Załącznik nr 5.1 do niniejszej SIWZ., dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy dla: 5.1. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie - ul. Kolejowa 2, 5.2. Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie - ul. Wolności 27, 5.3. Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie - ul. Ks. Bandurskiego 1 6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy dla części 1 – 3 do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny). Termin realizacji dostawy dla części 4 – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny). Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 1-3: Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt – 0-3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 30 pkt – 4-6 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 20 pkt – 7-9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 10 pkt – 10-12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 0 pkt – 13-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. CZĘŚĆ 1- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu „Postaw na lepsze jutro” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe. 2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi Załącznik nr 5.1 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy dla: 5.1. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie - ul. Kolejowa 2, 6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 1-3: Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt – 0-3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 30 pkt – 4-6 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 20 pkt – 7-9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 10 pkt – 10-12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 0 pkt – 13-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1.2. CZĘŚĆ 2- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe. 2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy dla: 5.2. Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie - ul. Wolności 27, 6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 1-3: Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt – 0-3 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 30 pkt – 4-6 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 20 pkt – 7-9 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 10 pkt – 10-12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 0 pkt – 13-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. 1.3. CZĘŚĆ 3- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe. 2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy dla: 5.3. Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie - ul. Ks. Bandurskiego 1 6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.3 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” dla części 4: Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt –14-18 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 30 pkt – 19-22 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 20 pkt – 23-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 0 pkt – 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem realizacji dostawy = …........... punktów Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. CZĘŚĆ 4- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe. 2.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 2.4. Przy dostawie pomocy wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 2.5. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych pomocy odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2,3,4 – Załącznik nr 5.2 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy dla: 5.3. Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie - ul. Ks. Bandurskiego 1 6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)