Dostawa mobilnego oświetlenia scenicznego dla Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi

Data publikacji 2018-03-15
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525021-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa mobilnego oświetlenia scenicznego dla Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas transportu do Zamawiającego. Wykonawca pokrywa koszty transportu i ubezpieczenia w czasie transportu.
3. Zamówienie obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto podłączenie, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”)
Zamawiający załącza projekt wykonawczy zawierający rozmieszczenie urządzeń – widok na mosty świetlne (1a, 1b, 1c, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, strona prawa, strona lewa) – stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ.
5. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Działanie: 8.1 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Rozwój Zasobów Kultury, projekt pn.: „Zakup instrumentarium do prowadzenia działalności kulturalnej przez Akademię Muzyczną w Łodzi”.
6. Zamawiający wymaga aby dostarczone elementy mobilnego oświetlenia objęte było minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93f35151-6f2e-4d61-9050-8237a09cd973
Biuletyn 525021-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
Regon 27572500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 621 602
Zamawiajacy fax 426 621 666
Zamawiajacy email kancelaria@amuz.lodz.pl
Adres strony url www.amuz.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup instrumentarium do prowadzenia działalności kulturalnej przez Akademię Muzyczną w Łodzi
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amuz.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mobilnego oświetlenia scenicznego dla Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi
Numer referencyjny 04/PN/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa mobilnego oświetlenia scenicznego dla Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie przedmiotu zamówienia na czas transportu do Zamawiającego. Wykonawca pokrywa koszty transportu i ubezpieczenia w czasie transportu. 3. Zamówienie obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto podłączenie, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”) Zamawiający załącza projekt wykonawczy zawierający rozmieszczenie urządzeń – widok na mosty świetlne (1a, 1b, 1c, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, strona prawa, strona lewa) – stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ. 5. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Działanie: 8.1 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Rozwój Zasobów Kultury, projekt pn.: „Zakup instrumentarium do prowadzenia działalności kulturalnej przez Akademię Muzyczną w Łodzi”. 6. Zamawiający wymaga aby dostarczone elementy mobilnego oświetlenia objęte było minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji jakości.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 zamówienie obejmujące dostawę mobilnego oświetlenia scenicznego – o wartości netto wynoszącej co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych w pkt. III.1.3) ppkt. a) ogłoszenia, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona jej przeliczenia na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w BZP). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt III.1.3) ppkt. a) ogłoszenia musi spełnić jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego celem wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1. pkt a), to podmiot trzeci ma spełnić ten warunek samodzielnie. 3. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę, celem spełnienia warunku o którym mowa w pkt III.1.3) ppkt. a) ogłoszenia, na wiedzę i doświadczenie zdobytą w trakcie realizacji zamówienia przez grupę Wykonawców (np. konsorcjum), której członkiem był Wykonawca, Zamawiający będzie badał doświadczenie własne Wykonawcy, tzn. realnie i faktycznie uzyskane w ramach realizacji zamówienia jako członka konsorcjum.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania z pkt 2 powyżej co do terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 powyżej.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru z Załącznika nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. (wzór stanowi załączniki nr 6 SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty lub informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy do niej załączyć, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych. Pełnomocnictwo powinno określać jego zakres oraz być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań, wraz z załączeń dokumentu z którego wynikły będą te uprawnienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeśli uprawnienie do podpisania oferty wynika z określonego dokumentu np.: wyciągu z ewidencji, należy jego oryginał lub kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. W przypadku dostępności dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane dokumenty. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym również wspólnicy spółki cywilnej, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z którego w sposób jednoznaczny wynikać będzie zakres umocowania (wzór – załącznik nr 7 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, zawierający istotne postanowienia oraz określający możliwości ich zmian, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)