DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, UBRAŃ OPERACYJNYCH ORAZ PODUSZEK - POWTÓRKA

Data publikacji 2018-03-15
Data zakończenia 2018-03-23 00:00:00
Instytucja MEGREZ Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna,
  • Odzież niemowlęca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531747-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395120004, 395180006, 395125009, 391431124, 184110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny pościelowej, ubrań operacyjnych oraz poduszek - powtórka, której ilość i parametry techniczne opisano w Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7885547-0678-47db-9901-9537c530a8f0
Biuletyn 531747-N-2018
Zamawiajacy nazwa MEGREZ Sp. z o.o.
Regon 24087228600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Edukacji
Zamawiajacy adres numer domu 102
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 325 51 71
Zamawiajacy fax 32 325 52 84
Zamawiajacy email zp@szpitalmegrez.pl
Adres strony url www.szpitalmegrez.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.szpitalmegrez.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szpitalmegrez.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpitalmegrez.pl
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Edukacji 102 43-100 Tychy
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, UBRAŃ OPERACYJNYCH ORAZ PODUSZEK - POWTÓRKA
Numer referencyjny 12/18/ZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny pościelowej, ubrań operacyjnych oraz poduszek - powtórka, której ilość i parametry techniczne opisano w Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy bielizny pościelowej, ubrań operacyjnych oraz poduszek, każda o wartości nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 708,00 zł Pakiet nr 2 1 440,00 zł Pakiet nr 3 1 400,00 zł Pakiet nr4 4 403,00 zł Pakiet nr 5 900,00 zł wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oprócz oświadczenia, o którym w rozdz. VI. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy oraz rozdziału Va pkt. 1) z niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu (oświadczenie Załącznik nr 5) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie złożone jednocześnie z ofertą nie będzie brane pod uwagę.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oprócz oświadczenia, o którym w rozdz. VI. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień składania: a) dokumentów rejestracyjnych dla zaoferowanych wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) tj. certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez Producenta lub dokumenty równoważne; b) dokumentów potwierdzających, iż tkaniny dopuszczone są do stosowania w służbie zdrowia, c) dokumentów potwierdzających dane techniczne tkaniny (gramatura, wykurcz itd.) oraz poziom pylenia, d) dokumentów potwierdzających wytrzymałość minimum 100 cykli prania, e) dokumentów potwierdzających minimum dwuletnią gwarancję na materace (pakiet nr 3), f) ulotek z dopuszczonymi do stosowania środkami dezynfekcyjnymi, g) materiałów informacyjnych tj.: katalogów, ulotek, folderów/opisów technicznych, kart technicznych produktów – w języku polskim, które potwierdzą zgodność wszystkich parametrów technicznych zaoferowanych wyrobów medycznych z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W sytuacjach wątpliwych, przy weryfikacji zgodności zaoferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania próbek w ilości jednej sztuki dla każdej pozycji w danym pakiecie umożliwiającej dokonanie sprawdzenia parametrów. W takim przypadku Wykonawca zostanie poinformowany o konieczności przedłożenia próbek w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Każda próbka powinna być opisana numerem pozycji i pakietu, którego dotyczy. Wykonawca wraz z próbką/ami powinien dołączyć wykaz asortymentowo – ilościowy załączonych próbek. Próbki nie podlegają zwrotowi Wykonawcy, który wygrał przetarg w danym pakiecie. Pozostałe próbki zostaną zwrócone Wykonawcom na ich pisemny wniosek i na ich koszt po zakończeniu postępowania przetargowego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu ważności asortymentu i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, przygotowany zgodnie z zaleceniami rozdz. XII niniejszej SIWZ będący podstawą do określenia ceny w formularzu ofertowym, 3) wypełnione zestawienie parametrów technicznych – Załącznik nr 1a do SIWZ, 4) oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 5) PEŁNOMOCNICTWO, (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto umowy, b) obniżenia cen w stosunku do cen oferowanych przez Wykonawcę, c) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w załączniku nr 1 albo wprowadza produkt ulepszony, d) w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia i zastąpienia produktem zamiennym o składzie, właściwościach nie gorszych – cena nie wyższa niż w ofercie, e) przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, f) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), g) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, h) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, i) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, j) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, k) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, l) zmiany wielkości opakowań, m) zmiany harmonogramu dostaw, co do ilości i terminów, n) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 2. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zasłona z materiału zmywalnego o wymiarach 100 x 145 cm dostępna w różnych kolorach mocowana do stelaża przy pomocy rzepów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512500-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1) Możliwość prania w temperaturze do 95 °C, możliwość dezynfekcji preparatami dezynfekcyjnymi (dołaczyć informację i ulotkę o rodzaju środków, których można używać do dezynfekcji)
Zalacznik krotki opis Poszewki antybakteryjne zapinane na suwak z jednej strony, poszewka o wymiarach 60 x 70 cm. Poszewki antybakteryjne zapinane na suwak z jednej strony, poszewka o wymiarach 70 x 80 cm.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1) Możliwość dezynfekcji ogólnodostępnymi preparatami dezynfekcyjnymi (dołaczyć informację i ulotkę o rodzaju środków dezynfekcyjnych których można używać) 2) Gwarancja 2 lata
Zalacznik krotki opis Materac podgłówka o wym. 260x500 mm do stołu operacyjnego ALVO Preludium 4-01 sn 09/014. Materac ławeczki nerkowej - duży o wym. 540x500 mm do stołu operacyjnego ALVO Preludium 4-01 sn 09/014. Materac ławeczki nerkowej - mały o wym. 540x500 m do stołu operacyjnego ALVO Preludium 4-01 sn 09/014. Materac siedziska o wym. 500x500 mm do stołu operacyjnego ALVO Preludium 4-01 sn 09/014. Materac podnóżka o wym. 680x500 mm do stołu operacyjnego ALVO Preludium 4-01 sn 09/014.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Poduszka o wymiarach 80 x 70 cm, zachowująca przez długi czas wysokie walory użytkowe. Poduszka o wymiarach 60 x 70 cm, zachowująca przez długi czas wysokie walory użytkowe. Poduszka o wymiarach 40 x 70 cm, zachowująca przez długi czas wysokie walory użytkowe.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18411000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1) wszystkie tkaniny dopuszczone do stosowania u noworodków. 2) cały zaoferowany asortyment z pakietu ma wytrzymać minimum 100 cykli prania. 3) zamawiający podał wymiary "docelowe" bez uwzględnienia kurczliwości, tak więc Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pościel o wymiarach o 5% większe niż w SIWZ. 4) wszystkie próbki zaoferowanego asortymentu będą poddane procesom prania.
Zalacznik krotki opis Kocyki cienkie o wymiarach 85x70 cm, wykurcz tkaniny 5% po 5 cyklach prania. Kocyki grube o wymiarach 80x80 cm, wykurcz tkaniny 5% po 5 cyklach prania. Śpiochy w różnych kolorach pastelowych, wykonane z 100% bawełny, rozmiar 62, wykurcz tkaniny 5% po 5 cyklach prania Kaftaniki z długim rękawkiem w kolorach pastelowych wykonane z 100% bawełny, rozmiar 62, wykurcz tkaniny 5% po 5 cyklach prania
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)