Dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-10/WZŻ/2018

Data publikacji 2018-03-15
Data zakończenia 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531548-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.2. Dostawa obuwia odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego:
1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław
4) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław
5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław
6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobek nr 10 – ul. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław
13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław
15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław

2.3.Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę:

2.3.1.Obuwia zamiennego (damskiego) w ilości 368 par które jest przeznaczone do użytku przez personel żłobków – m.in. opiekun/pielęgniarka, intendent, kucharz, praczka, sprzątaczka-salowa, kierownik żłobka/z-ca kierownika żłobka, dietetyk.
Wszystkie elementy buta stykające się ze stopą wykonane z naturalnej skóry (wyściółka i cholewka).
Palce kryte.
Pasek na piętę.
Cholewka z perforacją min. ϕ 3 mm.
Możliwość regulacji tęgości cholewki.
Spody miskowe z dodatkowym szyciem wzmacniającym wokół podeszwy.
Miękka, elastyczna podeszwa antypoślizgowa poddająca się przy kucaniu podczas pracy z dziećmi z pełnym profilem ortopedycznym.
Miękka wysiółka pokryta skórą w miejscu styku stopy.
Kolor biały.
Powinno posiadać gwarancję wytrzymałości potwierdzoną znakiem CE. [jednostka miary - para];

2.3.2.Obuwia damskiego w ilości 12 par które jest przeznaczone do użytku przez personel żłobków – m.in. szef kuchni, kucharka, pomoc kuchenna/praczka, sprzątaczka-salowa.
Wykonane z lekkiego tworzywa piankowego - pełne , bez żadnych otworów, z zakrytymi palcami i z paskiem na piętę, z profilem ortopedycznym; podeszwą na ok. 2 cm koturnie, przeciwpoślizgową, kolor biały; [jednostka miary - para];

2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo-cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ.
2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f1ef674-3f45-4850-b5ae-c93c95c211f5
Biuletyn 531548-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 021545051
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +4871 365 03 46
Zamawiajacy fax +4871 365 03 47
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie/kopertach/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław w Sekretariacie (I piętro),
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-10/WZŻ/2018
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP-10/WZŻ/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Dostawa obuwia odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław 4) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław 6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław 7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław 8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław 9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 10) Żłobek nr 10 – ul. Brodatego 17, Wrocław 11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław 12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław 14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław 15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław 2.3.Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę: 2.3.1.Obuwia zamiennego (damskiego) w ilości 368 par które jest przeznaczone do użytku przez personel żłobków – m.in. opiekun/pielęgniarka, intendent, kucharz, praczka, sprzątaczka-salowa, kierownik żłobka/z-ca kierownika żłobka, dietetyk. Wszystkie elementy buta stykające się ze stopą wykonane z naturalnej skóry (wyściółka i cholewka). Palce kryte. Pasek na piętę. Cholewka z perforacją min. ϕ 3 mm. Możliwość regulacji tęgości cholewki. Spody miskowe z dodatkowym szyciem wzmacniającym wokół podeszwy. Miękka, elastyczna podeszwa antypoślizgowa poddająca się przy kucaniu podczas pracy z dziećmi z pełnym profilem ortopedycznym. Miękka wysiółka pokryta skórą w miejscu styku stopy. Kolor biały. Powinno posiadać gwarancję wytrzymałości potwierdzoną znakiem CE. [jednostka miary - para]; 2.3.2.Obuwia damskiego w ilości 12 par które jest przeznaczone do użytku przez personel żłobków – m.in. szef kuchni, kucharka, pomoc kuchenna/praczka, sprzątaczka-salowa. Wykonane z lekkiego tworzywa piankowego - pełne , bez żadnych otworów, z zakrytymi palcami i z paskiem na piętę, z profilem ortopedycznym; podeszwą na ok. 2 cm koturnie, przeciwpoślizgową, kolor biały; [jednostka miary - para]; 2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo-cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-29T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 3.1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: od dnia podpisania umowy do 29.06.2018 r. 3.2.Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem zapisu § 3 „Realizacja przedmiotu umowy”. Oferowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia - podany w Formularzu Ofertowym - będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert: „Termin wykonania zamówienia”.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) „Formularz asortymentowo-cenowy”; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają zgody obu stron na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie Strony. 2. Zawarta umowa może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, związanych z uwarunkowaniami technicznymi wykonania zamówienia oraz działaniami osób trzecich. 3. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku, gdy obuwie, będące przedmiotem umowy nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku, pod warunkiem, że produkt zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego oraz cena nie przekroczy ceny ofertowej brutto w zakresie produktu, którego będzie dotyczyć zmiana.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Całkowita cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)