Dostawa materiałów promocyjnych

Data publikacji 2018-03-16
Data zakończenia 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Dziedzictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532150-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, z podziałem na następujące części:
1) Część 1 - Dostawa materiałów promocyjnych „Niematerialne”
2) Część 2 - Dostawa materiałów promocyjnych „Święto Parku”
3) Część 3 - Dostawa materiałów promocyjnych „Program edukacyjny”
4) Część 4 - Dostawa materiałów promocyjnych „Konferencja”
5) Część 5 - Dostawa materiałów promocyjnych „Rada Programowa”
6) Część 6 - Dostawa materiałów promocyjnych „EDD”
7) Część 7 - Dostawa materiałów promocyjnych „Żółkiew”
2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 480ff8ae-87a1-46f2-bcc6-58ab988c06cd
Biuletyn 532150-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Dziedzictwa
Regon 1526389000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 826 93 52
Zamawiajacy fax 22 826 17 14
Zamawiajacy email mmarzec@nid.pl
Adres strony url www.nid.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” lub „ustawa”: Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: „Pełnomocnik Zamawiającego”
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiającym jest: Narodowy Instytut Dziedzictwa ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa NIP: 526-26-54-633 REGON: 015263890 Nr telefonu: 22 826 93 52 Nr faksu: 22 826 17 14 Strona internetowa: www.nid.pl e-mail:info@nid.pl na rzecz którego działa w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” lub „ustawa”: Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: „Pełnomocnik Zamawiającego”
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nid.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nid.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres sekretariat Kancelarii Radców Prawnych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy mieszczącej się w Warszawie (01-517) przy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 (wejście od ul. Gen. Zajączka)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych
Numer referencyjny ZP/NID/3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Maksymalna liczba części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy to 8 części.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, z podziałem na następujące części: 1) Część 1 - Dostawa materiałów promocyjnych „Niematerialne” 2) Część 2 - Dostawa materiałów promocyjnych „Święto Parku” 3) Część 3 - Dostawa materiałów promocyjnych „Program edukacyjny” 4) Część 4 - Dostawa materiałów promocyjnych „Konferencja” 5) Część 5 - Dostawa materiałów promocyjnych „Rada Programowa” 6) Część 6 - Dostawa materiałów promocyjnych „EDD” 7) Część 7 - Dostawa materiałów promocyjnych „Żółkiew” 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow W pkt. II.8) ogłoszenia o zamówieniu wpisano termin realizacji części 1. Wymagany termin realizacji dostawy: część 1 - do 1 sierpnia 2018 r., część 2: poz. 1 - do 2 lipca 2018 r. poz. 2-4 - do 21 maja 2018 r., , część 3 - do 21 maja 2018 r., część 4 - do 30 kwietnia 2018 r., część 5 - do 10 maja 2018 r., część 6 - do 10 lipca 2018 r., część 7 - do 25 maja 2018 r., z zastrzeżeniem pozostałych terminów przewidzianych w OPZ i wzorze umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Dokument należy złożyć w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postepowaniu. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, dotyczących: braku podstaw wykluczenia, tj.: 6.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 7. Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 6.1, dotyczących podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt 6.1. składa każdy z nich. 9. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 9.1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX ust. 6 SIWZ w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia. Jeśli wskazane przez Wykonawcę do pobrania ww. dokumenty są w języku obcym, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia tych dokumentów na język polski. 2. Forma składanych dokumentów: 2.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a uPzp oraz dotyczące podwykonawcy, składane są w oryginale. 2.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 2.1., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. 2.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 3. W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 - dalej “Rozporządzenie”). 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub będą budziły wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. PODWYKONAWCY 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 uPzp i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w niniejszej SIWZ, w wysokości: Część 1 - 47,00 zł, Część 2 - 87,00 zł, Część 3 - 73,00 zł, Część 4 - 157,00 zł, Część 5 - 346,00 zł, Część 6 - 3 500,00 zł, Część 7 - 87,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGK 02 1130 1017 0020 1462 2390 0001 z dopiskiem „WADIUM - Dostawa materiałów promocyjnych, część …, ZP/NID/3/2018. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem 3) kwota gwarancji/poręczenia 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej. 3. Przewiduje się zmianę (przedłużenie) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmianę terminów cząstkowych przewidzianych w umowie: 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć 3) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu dostawy lub innych terminów określonych w OPZ, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego W ww. przypadkach, termn może ulec wydłuzeniu nie więcej niż o czas trwania ww. przeszkód. 4. Możliwa jest zmiana umowy: 1) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu, pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi będącemu przedmiotem zamówienia i gwarantuje Zamawiającemu osiągnięcie wszystkich celów założonych w umowie, 2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 3) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób, o których mowa w §12 Umowy lub ich danych kontaktowych.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - Dostawa materiałów promocyjnych „Niematerialne”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1593,41
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych „Niematerialne”. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - Dostawa materiałów promocyjnych „Święto Parku”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2916,45
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-02T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji dostawy: część 2: poz. 1 - do 2 lipca 2018 r. poz. 2-4 - do 21 maja 2018 r.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych „Święto Parku”. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 - Dostawa materiałów promocyjnych „Program edukacyjny”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2457,15
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych „Program edukacyjny” . 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 - Dostawa materiałów promocyjnych „Konferencja”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5259,54
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych „Konferencja”. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 - Dostawa materiałów promocyjnych „Rada Programowa”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11544,49
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych „Rada Programowa” . 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 - Dostawa materiałów promocyjnych „EDD”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 118380,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych „EDD” . 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7 - Dostawa materiałów promocyjnych „Żółkiew”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2917,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych „Żółkiew” . 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)