GuidZP400 |
b82397b8-8565-4653-add5-7faae7c2bece
|
Biuletyn |
532267-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Regon |
63125781600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61714
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80
|
Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
www.umww.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Gospodarna Wielkopolska, Informacja i promocja WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023-IZ, Program Operacyjny Pomoc Techniczna na lata 2014-2020 działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci, projekt: Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umww.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku, z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
BZP-III.272.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku z podziałem na części.
Zakres zamówienia obejmuje: produkty, umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych. Zamawiający wymaga aby część zamówienia dot. Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli tj. pozycja 7BIWW została dostarczona do siedziby Zamawiającego w Brukseli. Pozostałe części zamówienia inne niż dla II części zamówienia dotyczące pozycji 7 BIWW należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Poznaniu. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, bądź na dowolnie wybraną część lub kilka części. Dla części VI DS GM w celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ (opisowi przedmiotu zamówienia) Wykonawca winien załączyć do oferty po jednej próbce artykułów odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia. Próbki nie muszą zawierać elementów graficznych wymaganych przez Zamawiającego. Przedstawione próbki co do: technologii wykonania, parametrów technicznych, cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę do umowy. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, wystarczy, iż Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla każdego artykułu. Dla pozostałych części zamówienia innych niż część VI DS. GM. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą kolorowych, czytelnych wydruków fotografii produktów, które dostarczy Zamawiającemu, wraz ze wskazanym opisem, potwierdzonym przez Wykonawcę (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, odpowiednim dla danej części)
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 ustawy – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ (składane razem z ofertą)
oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ;
UWAGA! Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego ww. dokumentu będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), formularz cenowy wraz z zestawieniem kolorowych wydruków fotografii produktów wraz ze wskazanym opisem, potwierdzonym przez Wykonawcę, który służy do zaprezentowania treści oferty (zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ, odpowiednim dla danej części, z wyjątkiem części VI DS GM), próbki wszystkich artykułów promocyjnych w zakresie części VI DS GM, w celu potwierdzenia że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ; dokument potwierdzający wniesienie wadium (dla poszczególnych części)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dla części I zamówienia: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Dla części II zamówienia: 400,00zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
Dla części III, V, VI zamówienia: 1000,00zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
Dla części IV zamówienia: 700,00zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
Dla części VII zamówienia: 900,00zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-03-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku, z podziałem na części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I banery roll-up
obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz banerów dla departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku, z podziałem na części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II DOW BIWW DPR GM
obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli, Departamentu Polityki Regionalnej oraz Gabinetu Marszałka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ.
Uwaga: Zamawiający wymaga aby część zamówienia dot. Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli tj. pozycja 7BIWW została dostarczona do siedziby Zamawiającego w Brukseli. Pozostałe części zamówienia inne niż dla II części zamówienia dotyczące pozycji 7 BIWW należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Poznaniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku, z podziałem na części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Część III DSR DZ obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Departamentu Zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-16T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV DK DI obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Kultury oraz Departamentu Infrastruktury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku, z podziałem na części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część V DR obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku, z podziałem na części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI DS GM obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Sportu oraz Gabinetu Marszałka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ (opisowi przedmiotu zamówienia) Wykonawca winien załączyć do oferty po jednej próbce artykułów odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia. Próbki nie muszą zawierać elementów graficznych wymaganych przez Zamawiającego. Przedstawione próbki co do: technologii wykonania, parametrów technicznych, cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę do umowy. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, wystarczy, iż Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla każdego artykułu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2018 roku, z podziałem na części
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294122-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII DRG obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Gospodarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4G do SIWZ.
|
| |