Dostawa środków czystości oraz środków higieny

Data publikacji 2018-03-19
Data zakończenia 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533292-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 398300009, 398312101, 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości oraz środków higieny.
Zadanie Nr 1 – „Dostawa środków czystości”
Dostawa środków czystości tj. kostek zapachowych, krążków koloryzujących, mleczek do czyszczenia, odkamieniaczy różnego zastosowania, odplamiaczy, odświeżaczy powietrza w różnej postaci, płynów do mycia naczyń, płynów do płukania, płynów do wc, płynów do wybielania tkanin, preparatów do mycia i nabłyszczania naczyń w zmywarkach, preparatów do nabłyszczania i mycia posadzek, preparatów do pielęgnacji mebli, proszków do prania, proszków ostrych do szorowania, soli do zmywarek, szamponu do prania ręcznego, ściereczek do czyszczenia, środka antymolowego, środków do mycia, czyszczenia i konserwacji różnego typu i do różnych powierzchni, środków do sanitariatów, trutek na myszy, mleczek ze spryskiwaczem, tabletek do zmywarek, wkładów do odświeżaczy, zestawów do czyszczenia ekspresów, , zmywaczy do podłóg, żeli do mycia łazienek, żeli do udrażniania rur, środków do usuwania kleju i wosku z podłóg w halach sportowych oraz specjalistycznych płynów czyszcząco-konserwujących do urządzeń fitness.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zadanie Nr 2 - Dostawa profesjonalnych środków myjąco-dezynfekujących i dozowników oraz montaż centralnego systemu dozowania w miejscach żywienia zbiorowego”
Dostawa profesjonalnych środków myjąco-dezynfekujących i dozowników tj. profesjonalnych komponentów/ koncentratów myjących/ myjąco-dezynfekujących do maszynowego mycia naczyń/pieców konwekcyjno-parowych/odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych/do ręcznego mycia naczyń w zakładach zbiorowego żywienia, profesjonalnych mydeł do mycia rąk, profesjonalnych koncentratów do ręcznego czyszczenia, środków: do mycia powierzchni szklanych/błyszczących/do szybkiej dezynsekcji umytych powierzchni/płuczących/
do gruntownego mycia zmywarek/naczyń w zmywarkach/ do czyszczenia podłóg/ścian, płynów/dozowników do dezynfekcji rąk profesjonalnych koncentratów odtłuszczających, tabletek myjących/ pielęgnacyjnych/ spłukujących.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
Zadanie Nr 3 - Dostawa środków higieny.
Dostawa środków higieny tj. papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych, ręczników w rolce oraz chusteczek higienicznych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce0ca37d-f63f-4e3b-9834-8b0f39a0c85b
Biuletyn 533292-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 121229000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url www.wat.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.wat.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wat.edu.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, skr. poczt. 50, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych"
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości oraz środków higieny
Numer referencyjny 32/DZZ/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości oraz środków higieny. Zadanie Nr 1 – „Dostawa środków czystości” Dostawa środków czystości tj. kostek zapachowych, krążków koloryzujących, mleczek do czyszczenia, odkamieniaczy różnego zastosowania, odplamiaczy, odświeżaczy powietrza w różnej postaci, płynów do mycia naczyń, płynów do płukania, płynów do wc, płynów do wybielania tkanin, preparatów do mycia i nabłyszczania naczyń w zmywarkach, preparatów do nabłyszczania i mycia posadzek, preparatów do pielęgnacji mebli, proszków do prania, proszków ostrych do szorowania, soli do zmywarek, szamponu do prania ręcznego, ściereczek do czyszczenia, środka antymolowego, środków do mycia, czyszczenia i konserwacji różnego typu i do różnych powierzchni, środków do sanitariatów, trutek na myszy, mleczek ze spryskiwaczem, tabletek do zmywarek, wkładów do odświeżaczy, zestawów do czyszczenia ekspresów, , zmywaczy do podłóg, żeli do mycia łazienek, żeli do udrażniania rur, środków do usuwania kleju i wosku z podłóg w halach sportowych oraz specjalistycznych płynów czyszcząco-konserwujących do urządzeń fitness. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ. Zadanie Nr 2 - Dostawa profesjonalnych środków myjąco-dezynfekujących i dozowników oraz montaż centralnego systemu dozowania w miejscach żywienia zbiorowego” Dostawa profesjonalnych środków myjąco-dezynfekujących i dozowników tj. profesjonalnych komponentów/ koncentratów myjących/ myjąco-dezynfekujących do maszynowego mycia naczyń/pieców konwekcyjno-parowych/odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych/do ręcznego mycia naczyń w zakładach zbiorowego żywienia, profesjonalnych mydeł do mycia rąk, profesjonalnych koncentratów do ręcznego czyszczenia, środków: do mycia powierzchni szklanych/błyszczących/do szybkiej dezynsekcji umytych powierzchni/płuczących/ do gruntownego mycia zmywarek/naczyń w zmywarkach/ do czyszczenia podłóg/ścian, płynów/dozowników do dezynfekcji rąk profesjonalnych koncentratów odtłuszczających, tabletek myjących/ pielęgnacyjnych/ spłukujących. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ. Zadanie Nr 3 - Dostawa środków higieny. Dostawa środków higieny tj. papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych, ręczników w rolce oraz chusteczek higienicznych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zadanie Nr 1 Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawy środków czystości i/lub środków czystości i higieny o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy. Zadanie Nr 2 Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawy środków myjących i/lub myjących i dezynfekujących o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy. Zadanie Nr 3 Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawy środków higieny o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.  przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na podstawie złożonego oświadczenia
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załączniki nr 3, 3A,3B do SIWZ; e) Dokumenty wymienione w pkt 4.5.3.SIWZ; Opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”; f) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 6 500,00 zł Zadanie Nr 3 - 6 300,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 04.04.2018r. do godz.09:00. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „wadium w przetargu na „Dostawę środków czystości oraz środków higieny”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie: 1) zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy, 2) zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 3. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 4. Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 5. W przypadku zmiany stawki VAT, przewiduje się zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa środków czystości”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa środków czystości tj. kostek zapachowych, krążków koloryzujących, mleczek do czyszczenia, odkamieniaczy różnego zastosowania, odplamiaczy, odświeżaczy powietrza w różnej postaci, płynów do mycia naczyń, płynów do płukania, płynów do wc, płynów do wybielania tkanin, preparatów do mycia i nabłyszczania naczyń w zmywarkach, preparatów do nabłyszczania i mycia posadzek, preparatów do pielęgnacji mebli, proszków do prania, proszków ostrych do szorowania, soli do zmywarek, szamponu do prania ręcznego, ściereczek do czyszczenia, środka antymolowego, środków do mycia, czyszczenia i konserwacji różnego typu i do różnych powierzchni, środków do sanitariatów, trutek na myszy, mleczek ze spryskiwaczem, tabletek do zmywarek, wkładów do odświeżaczy, zestawów do czyszczenia ekspresów, , zmywaczy do podłóg, żeli do mycia łazienek, żeli do udrażniania rur, środków do usuwania kleju i wosku z podłóg w halach sportowych oraz specjalistycznych płynów czyszcząco-konserwujących do urządzeń fitness. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa profesjonalnych środków myjąco-dezynfekujących i dozowników oraz montaż centralnego systemu dozowania w miejscach żywienia zbiorowego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa profesjonalnych środków myjąco-dezynfekujących i dozowników tj. profesjonalnych komponentów/ koncentratów myjących/ myjąco-dezynfekujących do maszynowego mycia naczyń/pieców konwekcyjno-parowych/odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych/do ręcznego mycia naczyń w zakładach zbiorowego żywienia, profesjonalnych mydeł do mycia rąk, profesjonalnych koncentratów do ręcznego czyszczenia, środków: do mycia powierzchni szklanych/błyszczących/do szybkiej dezynsekcji umytych powierzchni/płuczących/ do gruntownego mycia zmywarek/naczyń w zmywarkach/ do czyszczenia podłóg/ścian, płynów/dozowników do dezynfekcji rąk profesjonalnych koncentratów odtłuszczających, tabletek myjących/ pielęgnacyjnych/ spłukujących. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa środków higieny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa środków higieny tj. papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych, ręczników w rolce oraz chusteczek higienicznych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3B do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)