Dostawa skrzyń mobilnych wraz z wyposażeniem na potrzeby projektu „Nauka – to takie proste!”

Data publikacji 2018-03-26
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt wystawowy,
  • Pomoce naukowe,
  • Artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536011-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391622007, 392221000, 391622000, 391621000, 336963000, 391540000, 337900000, 380000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń mobilnych wraz z wyposażeniem w ramach realizacji projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Postępowanie prowadzone jest w dziewięciu częściach:
Część 1. Dostawa artykułów spożywczych i akcesoriów domowych.
Część 2. Dostawa artykułów papierniczych w tym papierniczych pomocy dydaktycznych.
Część 3. Dostawa książek, map i atlasów.
Część 4. Dostawa odczynników chemicznych.
Część 5. Dostawa pomocy dydaktycznych.
Część 6. Wykonanie i dostawa skrzyń mobilnych.
Część 7. Dostawa szkła laboratoryjnego.
Część 8. Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
Część 9. Dostawa urządzeń optycznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do 36 placówek oświatowych, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Torunia. Miejsca oraz zakres dostaw zostały określone dla każdej z części w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07ca8696-2b87-41b1-8f92-d9c11d9abe33
Biuletyn 536011-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Regon 34087521200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy email centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl
Adres strony url http://centrumnowo.kei.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Samorządowa Instytucja Kultury Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy NIP: 956-228-60-29 REGON: 340875212 Adres do korespondencji: ul. Władysława Łokietka 5, 87 – 100 Toruń, tel.: 56 690 49 90 e-mail: centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://centrumnowo.kei.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://centrumnowo.kei.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, ul. Władysława Łokietka 5, 87 – 100 Toruń, V piętro, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa skrzyń mobilnych wraz z wyposażeniem na potrzeby projektu „Nauka – to takie proste!”
Numer referencyjny CNMW.DK-A.3410.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa skrzyń mobilnych wraz z wyposażeniem w ramach realizacji projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Postępowanie prowadzone jest w dziewięciu częściach: Część 1. Dostawa artykułów spożywczych i akcesoriów domowych. Część 2. Dostawa artykułów papierniczych w tym papierniczych pomocy dydaktycznych. Część 3. Dostawa książek, map i atlasów. Część 4. Dostawa odczynników chemicznych. Część 5. Dostawa pomocy dydaktycznych. Część 6. Wykonanie i dostawa skrzyń mobilnych. Część 7. Dostawa szkła laboratoryjnego. Część 8. Dostawa sprzętu laboratoryjnego. Część 9. Dostawa urządzeń optycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do 36 placówek oświatowych, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Torunia. Miejsca oraz zakres dostaw zostały określone dla każdej z części w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow W odniesieniu do części od nr 1 do nr 9: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Część nr 1:Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ. Część nr 2:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Część nr 3:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Część nr 4:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Część nr 5:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Część nr 6:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Część nr 7:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Część nr 8:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Część nr 9:Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada on ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część nr 1: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ. Część nr 2: I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie artykułów papierniczych odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga ! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2. Część nr 3:I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie książek odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga ! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2. Część nr 4:I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie odczynników chemicznych odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga ! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2. Część nr 5: I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie pomocy dydaktycznych odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 4 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2. Część nr 6: I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie skrzyń mobilnych odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2. Część nr 7: I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie szkła laboratoryjnego odpowiadającego swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 4 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2. Część nr 8: I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie sprzętu laboratoryjnego odpowiadającego swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 4 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2. Część nr 9: I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie urządzeń optycznych odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie dostawy wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania, odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawy należy wskazać w części C pkt 1b. Uwaga! Dowodami, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 lit. b są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 4 osoby, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia należy wskazać w części C pkt 2.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zakresie warunkow udzialu 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 w/w ustawy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia – jedno oświadczenie składane wspólnie przez wszystkich wykonawców, musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę określoną w odniesieniu do każdej części na jedno i wszystkie zdarzenia.
Inne dokumenty niewymienione 4. Ponadto Wykonawca składa: 1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) zaakceptowany dokument Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy wykonawcy składają wspólną ofertę, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, 6) wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców; wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium odpowiednio w wysokości: Część 1. 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 2. 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 3. 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Część 4. 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Część 5. 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Część 6. 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 7. 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Część 8. 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część 9. 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. W przypadku kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem „Wadium w postępowaniu na „Dostawa skrzyń mobilnych wraz z wyposażeniem na potrzeby projektu „Nauka – to takie proste” na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium S.A. nr 63 1160 2202 0000 0002 1660 5229. Dane do przelewów zagranicznych: 1) Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (nazwa instytucji otrzymującej przelew); 2) ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, Polska (adres instytucji otrzymującej przelew); 3) PL63 1160 2202 0000 0002 1660 5229 (numer IBAN konta bankowego zamawiającego); 4) BIC/SWIFT CODE: BIGBPLPWXXX (BIC/SWIFT kod banku, w którym zamawiający posiada rachunek). Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesione w ten sposób wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert najpóźniej do końca terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne prawo (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, 2) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 3) zmiana wynagrodzenia w wyniku odstąpienia od realizacji części umowy na wniosek Zamawiającego; 4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) zmiana poszczególnych etapów realizacji prac objętych harmonogramem, niepowodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy, w tym również wynikające ze zmian harmonogramie dostaw wprowadzonych przez Zamawiającego, 6) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, 7) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 8) zmiany ilości lub terminów odbiorów, jeżeli będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego, 2. Zamawiający zastrzega, że termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony maksymalnie do dnia 30 lipca 2018 roku w przypadku wyrażenia zgody na zmianę harmonogramu płatności projektu „Nauka – to takie proste!” przez Instytucję Zarządzającą tj. Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 3. W przedstawionych w ust. 1 pkt 4 przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu upadłości, 4) ogłoszeniu likwidacji, 5) zawieszeniu działalności, 6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych i akcesoriów domowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39222100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych i akcesoriów domowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów papierniczych w tym papierniczych pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów papierniczych w tym papierniczych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa książek, map i atlasów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa książek, map i atlasów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa skrzyń mobilnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39154000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa skrzyń mobilnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa szkła laboratoryjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa szkła laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń optycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń optycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Sposób zatrudnienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Efektywność dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)