GuidZP400 |
b4c7d1ce-4051-4823-be68-2ffe5f1f7fce
|
Biuletyn |
542789-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
380170000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Malechowo
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malechowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76142
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 140 569
|
Zamawiajacy fax |
943 140 592
|
Zamawiajacy email |
gops.malechowo@interia.pl
|
Adres strony url |
http://gops.malechowo.ibip.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://gops.malechowo.ibip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dla dobra dzieci – rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w gminie Malechowo
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gops.malechowo.ibip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gops.malechowo.ibip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej oraz poczty elektronicznej. Oferta oraz jej uzupełnienia i wyjaśnienia są składane w formie pisemnej (dokumenty składane do oferty mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną), wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pocztą elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Przesłanie przez Zamawiającego dokumentu pocztą elektroniczną bez względu na włączenie czy wyłączenie opcji potwierdzenia uznane będzie jako dokonane, tj. wysłane i otrzymane w tej samej chwili.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa pomocy dydaktycznych: do zajęć sportowych, do warsztatów chemicznych, gier edukacyjnych i logicznych oraz zakup książek, poradników, encyklopedii do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Dla dobra dzieci – rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
GOPS.271.6.EFS.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Część I. Dostawa pomocy dydaktycznych do gimnastyki Część II. Dostawa pomocy dydaktycznych do doświadczeń Część III. Dostawa artykułów podlegających dostawie sukcesywnej w terminach: II kwartał 2018 r., I kwartał 2019 r., I kwartał 2020 r. Część IV. Dostawa gier edukacyjnych, logicznych Część V. Dostawa książek, poradników, encyklopedii
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa pomocy dydaktycznych: do zajęć sportowych, do warsztatów chemicznych, gier edukacyjnych i logicznych oraz zakup książek, poradników, encyklopedii do prowadzenia zajęć w ramach projektu „Dla dobra dzieci – rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie polega na dostawie pomocy dydaktycznych do placówek wsparcia dziennego
w gminie Malechowo, zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Część III. Dostawa artykułów podlegających dostawie sukcesywnej, tabela nr III podlegają dostawie sukcesywnej w 3 cyklach rocznych: II kwartał 2018 r., I kwartał 2019 r., I kwartał 2020 r.
W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie realizowane do 13 placówek wsparcia dziennego w miejscowościach: Kosierzewo, Przystawy, Sulechowo, Święcianowo, Karwice, Kusice, Laski, Paproty, Gorzyca, Ostrowiec, Podgórki, Niemica i Pękanino po uzgodnieniu adresów i zakresu dostawy z Zamawiającym.
Zamówienia sukcesywne opisane w tabeli nr III „dostawa artykułów podlegających dostawie sukcesywnej” przekazane będą Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca wystawi fakturę za dostarczony towar w zależności od potrzeb zamawiającego, odrębnie dla każdej z placówek.
Zamówienie będzie składane najpóźniej na trzy dni przed terminem dostawy.
Zamówienie będzie realizowane od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych
z zamawiającym, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy i asortymentu w granicach +/- 10 % kwoty określonej w załączniku nr 1 z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
1
|
Informacje na temat katalogow |
Część III. Dostawa artykułów podlegających dostawie sukcesywnej, tabela nr III podlegają dostawie sukcesywnej w 3 cyklach rocznych: II kwartał 2018 r., I kwartał 2019 r., I kwartał 2020 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się co najmniej dwoma należycie wykonanymi dostawami pomocy dydaktycznych do jednostek oświatowych o wartości minimum 20 tys. zł w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp,
Oświadczenie o braku lub ewentualnej przynależności do grupy kapitałowej,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz świadczonych usług, poparty stosownymi referencjami lub innymi dokumentami, z których jednoznacznie wynikać będzie zakres świadczonych dostaw, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed publikacją ogłoszenia o przetargu:
a) Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy, w szczególności: zmiany dotyczące treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian adresów (w tym adresu poczty elektronicznej), numerów telefonów, faksu, numeru konta bankowego, etc.
b) Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej prze Zamawiającego umowy
o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.
c) Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego
i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.
d) W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, danych rejestrowych, będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. W sytuacjach określonych powyżej Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania Przedmiotu Umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa
i obowiązki. Niezależnie od postanowień wymienionych powyżej, Strony dopuszczają możliwość zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, z późn. zm.) oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I. Dostawa pomocy dydaktycznych do gimnastyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Część I. Dostawa pomocy dydaktycznych do gimnastyki: Szarfa gimnastyczna 250 szt., Pachołek 130szt., Półkula sensoryczna 28szt., skakanka 250szt., Piłka 70szt., Piłka do gry w piłkę nożną 28szt., Piłka do siatkówki 14szt., Piłka do koszykówki 14, Piłka do ręcznej 14, Piłka lekarska 14, Hula - Hop 250
Laska gimnastyczna 250szt., Guma fitness 250szt., Mata gimnastyczna 250szt., Woreczek do ćwiczeń stóp 250szt., Kije nordic walking 250 kpl., Piłka duża do skakania 42szt., Zestaw do siatkówki/ badmintona/ siatkonogi 14 kpl., Chusta animacyjna 13szt., Badminton rakieta 42szt., Worek do skakania 14 szt., Lina do przeciągania 14szt., Kamizelka odblaskowa 180szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II. Dostawa pomocy dydaktycznych do doświadczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Część II. Dostawa pomocy dydaktycznych do doświadczeń: Palnik spirytusowy, łapa drewniana, łyżeczka do spalania 14 kpl., Probówka 300szt., Zlewka 200szt., Kolba stożkowa 70szt., Bagietka - mieszadło 100szt., Stojak na probówki 80szt., Szkiełko zegarkowe 200szt., Waga 14szt., Waga 14
Łyżeczka do odmierzania 1000szt., Bibuła laboratoryjna 1400szt. , Lejek 80szt., Pipeta 70szt., Zakraplacz 200szt., Cylinder miarowy 70szt. Tryskawka 70szt., Podkładka 150szt., Fartuch laboratoryjny 150
Okulary ochronne 150szt., Rękawice 14 op., Wskaźnik pH 14 kpl., Szafka gospodarcza 13szt., Lupa 14., Pałeczki elektrostatyczne ebonitowe 14., Pałeczki elektrostatyczne szklane 14szt., Balony 500szt., Tablica suchościeralna 11szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III. Dostawa artykułów podlegających dostawie sukcesywnej w terminach: II kwartał 2018 r., I kwartał 2019 r., I kwartał 2020 r.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część III. Dostawa artykułów podlegających dostawie sukcesywnej w terminach: II kwartał 2018 r., I kwartał 2019 r., I kwartał 2020 r.: Barwniki spożywcze 84 kpl., Siarczan(VI), miedzi(II) 3szt., Soda oczyszczona 42szt., Fenoloftaleina 14szt., Metale 2szt., Cynk granulowany 3szt., Stearyna 14szt., Gliceryna 14szt., Ocet spirytusowy 72szt., Mąka ziemniaczana 72 szt., Glukoza 14szt., Sacharoza 14szt., Sól 72szt., Woda destylowana 42
Płyn do mycia naczyń 72szt., Ręczniki papierowe 300szt., Nadmanganian potasu(VII) 72szt., Nadtlenek wodoru 3% 28szt.,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV. Dostawa gier edukacyjnych, logicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV. Dostawa gier edukacyjnych, logicznych: Memory humory, Gorący ziemniak, Wsiąść do pociągu Pierwsza podróż, Activity Junior, Mistakos, Dobre i złe zachowanie w grupie, Gra na emocje : zawiera 119 kart i instrukcję.
Geniusz gra logiczna- układanka, 5 sekund Junior, Dixit, Dobble, XL Yatzy gra plenerowa, Zgadnij kto?, Eurobusiness, STORY CUBES, Gra strategiczna - Blokus x 14 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V. Dostawa książek, poradników, encyklopedii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Część V. Dostawa książek, poradników, encyklopedii: Globus Świata, Atlas przyrodniczy, Atlas ptaków Polski, Ilustrowane dzieje Polski, Mały Poczet Królów Polski, Savoir-vivre dla dzieci, Państwa świata-leksykon, Encyklopedia zwierząt
Encyklopedia dla dociekliwych Ilustrowana gramatyka dla dzieci, Ilustrowany słownik ortograficzny, Polska. Parki Narodowe, Polska. Rezerwaty przyrody, Eksperymenty są super, Matematyka na wesoło, Nie tylko dla geniuszy, Atlas anatomiczny
Polskie symbole narodowe, Mapa polski, Mapa świata x 14szt.
|
| |