| GuidZP400 |
5da2d032-f583-4071-81b4-3508c503d934
|
| Biuletyn |
566542-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
30059300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Proszowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
123 865 105
|
| Zamawiajacy fax |
123 865 258
|
| Zamawiajacy email |
dzp.zoz@poczta.fm
|
| Adres strony url |
www.spzoz.proszowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt: Modernizacja pomieszczeń po „starym” bloku operacyjnym wraz z wyposażeniem i zakupem aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 12. Infrastruktura Społeczna, Działanie 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.proszowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice SEKRETARIAT Dyrekcji, Budynek główny, I piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
|
| Numer referencyjny |
13/ZP/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej wraz z montażem, uruchomieniem szkoleniem personelu obsługującego i usługami serwisowymi dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w celu realizacji projektu pn. „Modernizacja pomieszczeń po „starym” Bloku Operacyjnym wraz z wyposażeniem i zakupem aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach”, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018 ), niepowystawowy, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, bezpieczny dla pacjentów i personelu medycznego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi pakiet. Oferty należy składać do wszystkich części.
Pakiet 1- Ssak elektryczny , membranowy regulator podciśnienia -1 szt.
Pakiet 2 – Laryngoskop do trudnych intubacji – 1 szt.
Pakiet 3 – Prowadnica światłowodowa – 1 szt.
Pakiet 4 – Aparatura do leczenia hypotermią po nagłym zatrzymaniu krążenia z matą chłodzącą – 1 szt.
Pakiet 5 - Aparat Ambu wentylacja pacjentów o masie ciała powyżej 30 kg- 1 szt.
Pakiet 6 – Zestaw do szybkich przetoczeń : zestaw do ciśnieniowego podawania płynów, wyposażony w gruszkę do pompowania powietrza i zawór spustowy oraz mechaniczny wskaźnik ciśnienia.
Załącznik Nr 2 do SIWZ składa się z Formularza asortymentowo – cenowego i z opisu parametrów technicznych w poszczególnych pakietach
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek składając oświadczenie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek składając oświadczenie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu/aparatury medycznej o wartości nie mniejszej niż :
Pakiet I – 1 400,00 zł, Pakiet II – 1 000,00 zł, Pakiet III – 5 200,00 zł, Pakiet IV – 28 000,00 zł, Pakiet V – 180,00 zł, Pakiet VI – 480,00 zł , złotych brutto każda dostawa, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie.
W przypadku złożenia oferty na kilka pakietów, należy zsumować wartość dla tych pakietów.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt a) (powyżej).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane .
2) Dowody określające czy dostawy, o których mowa w pkt 1) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Deklaracja zgodności producenta ( dotyczy każdej pozycji Wyrobu medycznego)
2) Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.)
3) Wpis/zgłoszenie oferowanego przedmiotu zamówienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późniejszymi zmianami )
4) W przypadku sprzętu, który nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 z późniejszymi zmianami) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada inne odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania.
5) Materiały informacyjne - katalogi/strony katalogowe/opracowania producenta ze zdjęciem aparatury zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i ocenianych w języku polskim.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium. Kwota wadium dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 1 815,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset piętnaście złotych i zero groszy).
Kwota wadium dla poszczególnych części wynosi:
Pakiet 1
70,00 zł
Pakiet 2
50,00 zł
Pakiet 3
260,00 zł
Pakiet 4
1 400,00 zł
Pakiet 5
10,00 zł
Pakiet 6
25,00 zł
Wniesienie wadium jest wymagane przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz.1089),
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank S. A. Numer 44 1560 0013 2991 7050 3000 0003.
Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: ”Przetarg – Dostawa aparatury medycznej”.
Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem należy do oferty dołączyć kserokopię wpłaty wadium, w pozostałych przypadkach należy do oferty dołączyć oryginał i kserokopię dokumentu (oryginał w osobnej kopercie, kserokopię spiąć z ofertą) wystawionego na rzecz Zamawiającego.
Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z treścią ust. 8.7. projektu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ssaka elektrycznego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ssaka elektrycznego zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa laryngoskopu do trudnych intubacji .
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa laryngoskopu do trudnych intubacji zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 di SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa prowadnicy światłowodowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa prowadnicy światłowodowej zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa aparatury do leczenia hypotermią po nagłym zatrzymaniu krążenia z matą chłodzącą.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa aparatury do leczenia hypotermią po nagłym zatrzymaniu krążenia z matą chłodzącą zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa Aparatu Ambu - 2 szt.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa Aparatu Ambu zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa Zestawu do szybkich przetoczeń - 6 szt.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa Zestawu do szybkich przetoczeń : zestaw do ciśnieniowego podawania płynów, wyposażony w gruszkę do pompowania powietrza i zawór spustowy oraz mechaniczny wskaźnik ciśnienia zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| | |