Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.

Data publikacji 2018-05-30
Data zakończenia 2018-06-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Proszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566542-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej wraz z montażem, uruchomieniem szkoleniem personelu obsługującego i usługami serwisowymi dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w celu realizacji projektu pn. „Modernizacja pomieszczeń po „starym” Bloku Operacyjnym wraz z wyposażeniem i zakupem aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach”, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018 ), niepowystawowy, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, bezpieczny dla pacjentów i personelu medycznego.

Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi pakiet. Oferty należy składać do wszystkich części.

Pakiet 1- Ssak elektryczny , membranowy regulator podciśnienia -1 szt.
Pakiet 2 – Laryngoskop do trudnych intubacji – 1 szt.
Pakiet 3 – Prowadnica światłowodowa – 1 szt.
Pakiet 4 – Aparatura do leczenia hypotermią po nagłym zatrzymaniu krążenia z matą chłodzącą – 1 szt.
Pakiet 5 - Aparat Ambu wentylacja pacjentów o masie ciała powyżej 30 kg- 1 szt.
Pakiet 6 – Zestaw do szybkich przetoczeń : zestaw do ciśnieniowego podawania płynów, wyposażony w gruszkę do pompowania powietrza i zawór spustowy oraz mechaniczny wskaźnik ciśnienia.

Załącznik Nr 2 do SIWZ składa się z Formularza asortymentowo – cenowego i z opisu parametrów technicznych w poszczególnych pakietach

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5da2d032-f583-4071-81b4-3508c503d934
Biuletyn 566542-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 30059300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Proszowice
Zamawiajacy kod pocztowy 32100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 123 865 105
Zamawiajacy fax 123 865 258
Zamawiajacy email dzp.zoz@poczta.fm
Adres strony url www.spzoz.proszowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: Modernizacja pomieszczeń po „starym” bloku operacyjnym wraz z wyposażeniem i zakupem aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 12. Infrastruktura Społeczna, Działanie 12.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 12.1.3 Infrastruktura ochrony zdrowia o znaczeniu subregionalnym – spr
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.proszowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice SEKRETARIAT Dyrekcji, Budynek główny, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
Numer referencyjny 13/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej wraz z montażem, uruchomieniem szkoleniem personelu obsługującego i usługami serwisowymi dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w celu realizacji projektu pn. „Modernizacja pomieszczeń po „starym” Bloku Operacyjnym wraz z wyposażeniem i zakupem aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach”, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2018 ), niepowystawowy, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, bezpieczny dla pacjentów i personelu medycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi pakiet. Oferty należy składać do wszystkich części. Pakiet 1- Ssak elektryczny , membranowy regulator podciśnienia -1 szt. Pakiet 2 – Laryngoskop do trudnych intubacji – 1 szt. Pakiet 3 – Prowadnica światłowodowa – 1 szt. Pakiet 4 – Aparatura do leczenia hypotermią po nagłym zatrzymaniu krążenia z matą chłodzącą – 1 szt. Pakiet 5 - Aparat Ambu wentylacja pacjentów o masie ciała powyżej 30 kg- 1 szt. Pakiet 6 – Zestaw do szybkich przetoczeń : zestaw do ciśnieniowego podawania płynów, wyposażony w gruszkę do pompowania powietrza i zawór spustowy oraz mechaniczny wskaźnik ciśnienia. Załącznik Nr 2 do SIWZ składa się z Formularza asortymentowo – cenowego i z opisu parametrów technicznych w poszczególnych pakietach
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek składając oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek składając oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu/aparatury medycznej o wartości nie mniejszej niż : Pakiet I – 1 400,00 zł, Pakiet II – 1 000,00 zł, Pakiet III – 5 200,00 zł, Pakiet IV – 28 000,00 zł, Pakiet V – 180,00 zł, Pakiet VI – 480,00 zł , złotych brutto każda dostawa, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie. W przypadku złożenia oferty na kilka pakietów, należy zsumować wartość dla tych pakietów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt a) (powyżej).
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane . 2) Dowody określające czy dostawy, o których mowa w pkt 1) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Deklaracja zgodności producenta ( dotyczy każdej pozycji Wyrobu medycznego) 2) Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.) 3) Wpis/zgłoszenie oferowanego przedmiotu zamówienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późniejszymi zmianami ) 4) W przypadku sprzętu, który nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 z późniejszymi zmianami) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada inne odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania. 5) Materiały informacyjne - katalogi/strony katalogowe/opracowania producenta ze zdjęciem aparatury zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych i ocenianych w języku polskim.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium. Kwota wadium dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 1 815,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset piętnaście złotych i zero groszy). Kwota wadium dla poszczególnych części wynosi: Pakiet 1 70,00 zł Pakiet 2 50,00 zł Pakiet 3 260,00 zł Pakiet 4 1 400,00 zł Pakiet 5 10,00 zł Pakiet 6 25,00 zł Wniesienie wadium jest wymagane przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz.1089), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Getin Noble Bank S. A. Numer 44 1560 0013 2991 7050 3000 0003. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: ”Przetarg – Dostawa aparatury medycznej”. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem należy do oferty dołączyć kserokopię wpłaty wadium, w pozostałych przypadkach należy do oferty dołączyć oryginał i kserokopię dokumentu (oryginał w osobnej kopercie, kserokopię spiąć z ofertą) wystawionego na rzecz Zamawiającego. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z treścią ust. 8.7. projektu umowy.
IV 4 4 data 2018-06-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ssaka elektrycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa ssaka elektrycznego zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa laryngoskopu do trudnych intubacji .
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa laryngoskopu do trudnych intubacji zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 di SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa prowadnicy światłowodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa prowadnicy światłowodowej zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa aparatury do leczenia hypotermią po nagłym zatrzymaniu krążenia z matą chłodzącą.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatury do leczenia hypotermią po nagłym zatrzymaniu krążenia z matą chłodzącą zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa Aparatu Ambu - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa Aparatu Ambu zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa Zestawu do szybkich przetoczeń - 6 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa Zestawu do szybkich przetoczeń : zestaw do ciśnieniowego podawania płynów, wyposażony w gruszkę do pompowania powietrza i zawór spustowy oraz mechaniczny wskaźnik ciśnienia zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)