GuidZP400 |
391df633-6514-4e3a-866d-92fd5041872e
|
Biuletyn |
569503-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Biezdrowie
|
Regon |
001130650
|
Zamawiajacy adres ulica |
Biezdrowo
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48672547205
|
Zamawiajacy email |
zsbiezdrowo@zsbiezdrowo.edu.pl
|
Adres strony url |
www.zsbiezdrwo.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkoła Podstawowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zsbiezdrowo.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zsbiezdrowo.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. – na część I, II, VI i X
|
Numer referencyjny |
SP-S.62-U
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. – na część I, II, VI i X
2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 4 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:
Część I zamówienia:
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
KOD CPV 15130000-8
Część II zamówienia:
Mięso i produkty mięsne drobiowe
KOD CPV 15112000-6
Część VI zamówienia:
Owoce, warzywa mrożone
KOD CPV 15330000-0
Część X zamówienia:
Produkty mleczarskie
KOD CPV 15500000-3
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu według załącznika 2 do siwz.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz.
3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą
4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda do złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 6 do siwz
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia i spełniania warunków w postępowaniu składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz.
7. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami – załącznik nr 7 do siwz.
8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
9. Pełnomocnictwo (o ile jest wymagane)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy, adresu(siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych
2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę
3) zmiany osoby do kontaktu określonej w § 1 pkt. 4 niniejszej umowy
4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. – na część I, II, VI i X
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Schab bez kości (klasa I) - 150kg.
Karkówka bez kości (klasa I) - 180kg.
Karkówka z kością (klasa I) - 500kg.
Boczek surowy wędzony wieprzowy z półtuszy klasy- I 40kg.
Kiełbasa śląska (mięso wieprzowo - wołowego o zawartości mięsa 80% w 100g produktu) - 100kg.
Kiełbasa biała parzona (mięso wieprzowo -wołowe o zawartości mięsa: 80% w 100g produktu) - 60kg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. – na część I, II, VI i X
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Filet z piersi z kurczaka pojedyncze (z tuszy drobiowej
Klasy A) - 270kg.
Kurczak świeży (z tuszy drobiowej Klasy A) - 150kg.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. – na część I, II, VI i X
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Fasolka szparagowa żółta cała mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 160kg
Fasolka szparagowa zielona cięta mrożona (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 120kg
Warzywa na patelnie mrożone (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 150kg
Mieszanka chińska mrożona - bez dodatku ziemniaków (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 90kg
Mieszanka warzywna typu bukiet warzyw składający się co najmniej z 4 rodzajów warzyw (opakowanie worek 2-2,5 kg) - 60kg
Mieszanka kompotowa mrożona (nie mniej niż 5 składników bez pestek (opakowanie worek 2,5kg) - 200 op. (opakowanie worek 2,5kg)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. – na część I, II, VI i X
2. Wskazane w poniższym wykazie części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu „typu” lub „równoważny” Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy zamówienia:
Masło extra o zawartości tłuszczu 82% (opakowanie kostka 200g) - 100szt. (opakowanie kostka 200g)
Śmietana zawartość tłuszczu 12% UHT (opakowanie 500ml) - 200op. (opakowanie 500ml)
Mleko zawartość tłuszczu 2% ( UHT karton 1l) - 600L
Śmietana ukwaszana zawartość tłuszczu 18 % (opakowanie kubek od 400 g ) - 240op. (opakowanie kubek od 400 g )
Twaróg tłusty zawartość tłuszczu 8g/100g produktu (opakowanie kostka 250g) - 160kg
Deser ZUZIA ( opakowanie o masie 130g) - 1600szt. (opakowanie o masie 130g)
Serek waniliowy (opakowanie o masie 100g) - 1600szt. (opakowanie o masie 100g)
|
| |