GuidZP400 |
6b2ce5fe-534f-4427-861a-aa463a89f3b1
|
Biuletyn |
584284-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
|
Regon |
63975848100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Komorniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62052
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 107 629
|
Zamawiajacy fax |
618 107 642
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szreniawa.internetdsl.pl
|
Adres strony url |
www.muzeum-szreniawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.muzeum-szreniawa.pl/imuzeum/web/app.php/vortal/menu/o_muzeum/muzeum/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szreniawa, ul. Dworcowa 5. 62-052 Komorniki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA REGAŁÓW
|
Numer referencyjny |
DA.271.06.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie DOSTAW /usług/ polegających na dostawie regałów wraz z ich montażem jako wyposażenie archiwów naukowego i zakładowego zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego, w zakresie obejmującym:
A. Wyposażenie archiwum zakładowego
- regały przesuwne z napędem ręczno-mechanicznym - 5 szt.;
- regał stacjonarny - 1 szt.
B. Wyposażenie archiwum naukowego
- regały przesuwne z napędem ręczno-mechanicznym - 5 szt.;
- regał do przechowywania map o formacie A0 - 2 szt.
1.1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, dostępny na stronie internetowej zamawiającego:
http://www.muzeum-szreniawa.pl/imuzeum/web/app.php/vortal/menu/o_muzeum/muzeum/zamowienia_publiczne
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga aby wykonanie zamówienia nastąpiło w okresie do 60 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany Przedmiot Zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie Przedmiotu Zamówienia (rozdział III SIWZ):
> opis techniczny oferowanych regałów – wskazując markę, typ i model oraz załączając odpowiednio wg potrzeb np. karty katalogowe, zdjęcia, certyfikaty itd., itp. dokumenty przedstawiające i potwierdzające wymagane przez zamawiającego parametry techniczno-eksploatacyjne oferowanego przedmiotu dostawy zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza:
1.1. Przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
A) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca;
B) siły wyższej;
W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany.
1.2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
2. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem, w przypadkach wskazanych w ust. 1, na piśmie, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia powyższych okoliczności.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
A) stawki podatku od towarów i usług,
B) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
C) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4. Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek Strony zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniających zmianę. Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności postanowień kształtujących treść stosunku prawnego nawiązanego umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna określona powyżej wywarła wpływ, co dana Strona wykaże i przedstawi Stronie przeciwnej stosowne dowody potwierdzające ten wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:55
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|