DOSTAWA REGAŁÓW

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
Miejscowość Komorniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584284-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie DOSTAW /usług/ polegających na dostawie regałów wraz z ich montażem jako wyposażenie archiwów naukowego i zakładowego zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego, w zakresie obejmującym:
A. Wyposażenie archiwum zakładowego
- regały przesuwne z napędem ręczno-mechanicznym - 5 szt.;
- regał stacjonarny - 1 szt.
B. Wyposażenie archiwum naukowego
- regały przesuwne z napędem ręczno-mechanicznym - 5 szt.;
- regał do przechowywania map o formacie A0 - 2 szt.
1.1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, dostępny na stronie internetowej zamawiającego:
http://www.muzeum-szreniawa.pl/imuzeum/web/app.php/vortal/menu/o_muzeum/muzeum/zamowienia_publiczne
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b2ce5fe-534f-4427-861a-aa463a89f3b1
Biuletyn 584284-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie
Regon 63975848100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Komorniki
Zamawiajacy kod pocztowy 62052
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 107 629
Zamawiajacy fax 618 107 642
Zamawiajacy email przetargi@szreniawa.internetdsl.pl
Adres strony url www.muzeum-szreniawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.muzeum-szreniawa.pl/imuzeum/web/app.php/vortal/menu/o_muzeum/muzeum/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szreniawa, ul. Dworcowa 5. 62-052 Komorniki
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA REGAŁÓW
Numer referencyjny DA.271.06.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie DOSTAW /usług/ polegających na dostawie regałów wraz z ich montażem jako wyposażenie archiwów naukowego i zakładowego zlokalizowanego w siedzibie zamawiającego, w zakresie obejmującym: A. Wyposażenie archiwum zakładowego - regały przesuwne z napędem ręczno-mechanicznym - 5 szt.; - regał stacjonarny - 1 szt. B. Wyposażenie archiwum naukowego - regały przesuwne z napędem ręczno-mechanicznym - 5 szt.; - regał do przechowywania map o formacie A0 - 2 szt. 1.1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, dostępny na stronie internetowej zamawiającego: http://www.muzeum-szreniawa.pl/imuzeum/web/app.php/vortal/menu/o_muzeum/muzeum/zamowienia_publiczne 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby wykonanie zamówienia nastąpiło w okresie do 60 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany Przedmiot Zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie Przedmiotu Zamówienia (rozdział III SIWZ): > opis techniczny oferowanych regałów – wskazując markę, typ i model oraz załączając odpowiednio wg potrzeb np. karty katalogowe, zdjęcia, certyfikaty itd., itp. dokumenty przedstawiające i potwierdzające wymagane przez zamawiającego parametry techniczno-eksploatacyjne oferowanego przedmiotu dostawy zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza: 1.1. Przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: A) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca; B) siły wyższej; W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany. 1.2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. 2. Wykonawca może wystąpić z wnioskiem, w przypadkach wskazanych w ust. 1, na piśmie, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia powyższych okoliczności. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: A) stawki podatku od towarów i usług, B) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, C) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek Strony zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniających zmianę. Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności postanowień kształtujących treść stosunku prawnego nawiązanego umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna określona powyżej wywarła wpływ, co dana Strona wykaże i przedstawi Stronie przeciwnej stosowne dowody potwierdzające ten wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:55
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)