1. System do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi 1
Parametry
Skład systemu
1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej
dla 1-16 stanowisk – 1 kpl.
Parametry minimalne:
- procesor Intel Core i5,
- 4 GB RAM,
- 1 TB HDD.
2. Monitor LCD min. 24” – 1 szt.
3. Monochromatyczna drukarka laserowa – 1 szt.
4. Rower rehabilitacyjny – 2 szt.
5. Bezprzewodowe moduły EKG do prowadzenia rehabilitacji kardiologicznej – 2 szt.
6. Zbiorcza ładowarka do bezprzewodowych modułów EKG – 1 szt.
7. Urządzenie do bezpiecznego zasilania systemów medycznych z jednofazowej sieci elektrycznej – 1 szt.
8. Biurko komputerowe – 1 szt.
Funkcjonalność systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej
1. Bezprzewodowa komunikacja z systemem nadzorującym oraz sterowanie rowerami rehabilitacyjnymi
2. Bezprzewodowa transmisja sygnału EKG z pacjenta do systemu nadzorującego
3. Automatyczne kojarzenie bezprzewodowego modułu EKG z dowolnym rowerem rehabilitacyjnym w ramach oferowanego systemu
4. Możliwość niezależnego programowania parametrów treningowych dla każdego pacjenta w sposób graficzny i ręczny
5. Programowanie treningów: interwałowych, ze stabilizacją akcji serca, z programowym narastaniem i obniżaniem obciążenia, ustalanie punktów pomiaru ciśnienia krwi oraz kombinacje powyższych
6. Możliwość automatycznego tworzenia treningów z wykorzystaniem szablonów wraz z możliwością ich późniejszej modyfikacji
7. Możliwość tworzenia własnych szablonów treningu
8. Możliwość edycji treningu w czasie jego trwania
9. Monitorowanie dwóch odprowadzeń EKG wraz z pełną archiwizacją zapisu EKG – przed rozpoczęciem treningu, w trakcie treningu i po jego zakończeniu aż do momentu przerwania zapisu przez personel medyczny
10. Monitorowanie częstości akcji serca w zakresie min. 20 – 200 ud./min.
11. Prezentacja na ekranie dwóch nałożonych na siebie zespołów PQRST – z fazy spoczynkowej i aktualnie wyliczanego podczas treningu
12. Automatyczna detekcja i klasyfikacja podstawowych rodzajów arytmii zapamiętywanych w postaci zdarzeń EKG
13. Możliwość ręcznego dodawania zdarzeń EKG w trakcie trwania treningu i po jego zakończeniu
14. Możliwość podglądu zarejestrowanego EKG w trakcie trwania treningu, podglądu zdarzeń wraz z możliwością ich wydruku z poziomu treningu
15. Możliwość podglądu wcześniejszych treningów wykonanych przez pacjenta z poziomu treningu
16. Indywidualne przydzielanie limitów mocy dla każdego pacjenta
17. Indywidualne przydzielanie limitów tętna dla każdego pacjenta – możliwość ustawienia dolnej i górnej granicy przekroczenia tętna
18. Monitorowanie alarmu przekroczenia zadanego limitu tętna
19. Wyświetlanie planowanej wartości mocy dla roweru i rzeczywistej wartości uzyskiwanej przez pacjenta
20. Możliwość rozpoczęcia treningu przez personel medyczny lub pacjenta
21. Archiwizowane dane pacjenta, min.: imię i nazwisko, adres zamieszkania, wzrost, waga, wiek, przyjmowane leki
22. Archiwizacja badań dla każdego pacjenta, min.: dane pacjenta, pełny zapis 2 odprowadzeń EKG, trend częstości akcji serca, trend obciążenia mocy dla roweru, trend ciśnienia tętniczego krwi, zapis znaczników arytmii na zapisanym przebiegu EKG, wartość pracy wykonanej w czasie treningu
23. Ocena treningu wg skali Borga, możliwość wyboru skali 10- lub 20-stopniowej
24. Automatyczne wyliczanie wskaźnika BMI z podanych wartości
25. Możliwość zastosowania kart chipowych do szybkiej identyfikacji pacjentów i inicjalizacji treningu
26. Możliwość zakładania kart pacjentów przy użyciu kart chipowych NFZ
27. Wzmacniacz sygnału EKG 2-kanałowy, różnicowy, zabezpieczony przed defibrylacją, filtr izolinii oraz filtr zakłóceń sieciowych 50 Hz
28. Program i instrukcja obsługi w języku polskim
Rowery rehabilitacyjne
1. Bezprzewodowa współpraca z wielostanowiskowym systemem rehabilitacji kardiologicznej
2. Możliwość późniejszej rozbudowy – wyposażenia cykloergometru w miernik automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi
3. Automatyczne (programowalne) lub ręczne zadawanie obciążenia
4. Moc cykloergometru w zakresie min. 10 – 950 W
5. Elektromagnetyczny system hamowania
6. Zakres obrotów w zakresie min. 30 – 160 obr./min.
7. Obciążenie pacjenta niezależne od prędkości pedałowania w zakresie min. 30 – 160 obr./min.
8. Masa roweru do 50 kg
9. Pionowa regulacja siodełka
10. Wbudowany czytnik kart chipowych wykorzystywany przy inicjalizacji treningu lub odczytu danych z kart chipowych NFZ
11. Pulpit sterujący z wyświetlaczem graficznym LCD
12. Sygnalizacja graficzna komunikatów dla pacjenta, min.: przyspiesz (za małe obroty), zwolnij (za duże obroty), właściwe obroty
13. Dopuszczalna masa pacjenta do 150 kg
14. Automatyczna kalibracja systemu pomiarowego
15. Zasilanie 230 V, 50 Hz
16. Program i instrukcja obsługi w języku polskim
|
GuidZP400 |
adba2fc1-68a1-4da4-bc75-2697a3c98383
|
Biuletyn |
584242-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
|
Regon |
89004744600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 489 742
|
Zamawiajacy fax |
746 489 746
|
Zamawiajacy email |
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagana forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi.
|
Numer referencyjny |
Zp/60/PN-51/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. System do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi 1
Parametry
Skład systemu
1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej
dla 1-16 stanowisk – 1 kpl.
Parametry minimalne:
- procesor Intel Core i5,
- 4 GB RAM,
- 1 TB HDD.
2. Monitor LCD min. 24” – 1 szt.
3. Monochromatyczna drukarka laserowa – 1 szt.
4. Rower rehabilitacyjny – 2 szt.
5. Bezprzewodowe moduły EKG do prowadzenia rehabilitacji kardiologicznej – 2 szt.
6. Zbiorcza ładowarka do bezprzewodowych modułów EKG – 1 szt.
7. Urządzenie do bezpiecznego zasilania systemów medycznych z jednofazowej sieci elektrycznej – 1 szt.
8. Biurko komputerowe – 1 szt.
Funkcjonalność systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej
1. Bezprzewodowa komunikacja z systemem nadzorującym oraz sterowanie rowerami rehabilitacyjnymi
2. Bezprzewodowa transmisja sygnału EKG z pacjenta do systemu nadzorującego
3. Automatyczne kojarzenie bezprzewodowego modułu EKG z dowolnym rowerem rehabilitacyjnym w ramach oferowanego systemu
4. Możliwość niezależnego programowania parametrów treningowych dla każdego pacjenta w sposób graficzny i ręczny
5. Programowanie treningów: interwałowych, ze stabilizacją akcji serca, z programowym narastaniem i obniżaniem obciążenia, ustalanie punktów pomiaru ciśnienia krwi oraz kombinacje powyższych
6. Możliwość automatycznego tworzenia treningów z wykorzystaniem szablonów wraz z możliwością ich późniejszej modyfikacji
7. Możliwość tworzenia własnych szablonów treningu
8. Możliwość edycji treningu w czasie jego trwania
9. Monitorowanie dwóch odprowadzeń EKG wraz z pełną archiwizacją zapisu EKG – przed rozpoczęciem treningu, w trakcie treningu i po jego zakończeniu aż do momentu przerwania zapisu przez personel medyczny
10. Monitorowanie częstości akcji serca w zakresie min. 20 – 200 ud./min.
11. Prezentacja na ekranie dwóch nałożonych na siebie zespołów PQRST – z fazy spoczynkowej i aktualnie wyliczanego podczas treningu
12. Automatyczna detekcja i klasyfikacja podstawowych rodzajów arytmii zapamiętywanych w postaci zdarzeń EKG
13. Możliwość ręcznego dodawania zdarzeń EKG w trakcie trwania treningu i po jego zakończeniu
14. Możliwość podglądu zarejestrowanego EKG w trakcie trwania treningu, podglądu zdarzeń wraz z możliwością ich wydruku z poziomu treningu
15. Możliwość podglądu wcześniejszych treningów wykonanych przez pacjenta z poziomu treningu
16. Indywidualne przydzielanie limitów mocy dla każdego pacjenta
17. Indywidualne przydzielanie limitów tętna dla każdego pacjenta – możliwość ustawienia dolnej i górnej granicy przekroczenia tętna
18. Monitorowanie alarmu przekroczenia zadanego limitu tętna
19. Wyświetlanie planowanej wartości mocy dla roweru i rzeczywistej wartości uzyskiwanej przez pacjenta
20. Możliwość rozpoczęcia treningu przez personel medyczny lub pacjenta
21. Archiwizowane dane pacjenta, min.: imię i nazwisko, adres zamieszkania, wzrost, waga, wiek, przyjmowane leki
22. Archiwizacja badań dla każdego pacjenta, min.: dane pacjenta, pełny zapis 2 odprowadzeń EKG, trend częstości akcji serca, trend obciążenia mocy dla roweru, trend ciśnienia tętniczego krwi, zapis znaczników arytmii na zapisanym przebiegu EKG, wartość pracy wykonanej w czasie treningu
23. Ocena treningu wg skali Borga, możliwość wyboru skali 10- lub 20-stopniowej
24. Automatyczne wyliczanie wskaźnika BMI z podanych wartości
25. Możliwość zastosowania kart chipowych do szybkiej identyfikacji pacjentów i inicjalizacji treningu
26. Możliwość zakładania kart pacjentów przy użyciu kart chipowych NFZ
27. Wzmacniacz sygnału EKG 2-kanałowy, różnicowy, zabezpieczony przed defibrylacją, filtr izolinii oraz filtr zakłóceń sieciowych 50 Hz
28. Program i instrukcja obsługi w języku polskim
Rowery rehabilitacyjne
1. Bezprzewodowa współpraca z wielostanowiskowym systemem rehabilitacji kardiologicznej
2. Możliwość późniejszej rozbudowy – wyposażenia cykloergometru w miernik automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi
3. Automatyczne (programowalne) lub ręczne zadawanie obciążenia
4. Moc cykloergometru w zakresie min. 10 – 950 W
5. Elektromagnetyczny system hamowania
6. Zakres obrotów w zakresie min. 30 – 160 obr./min.
7. Obciążenie pacjenta niezależne od prędkości pedałowania w zakresie min. 30 – 160 obr./min.
8. Masa roweru do 50 kg
9. Pionowa regulacja siodełka
10. Wbudowany czytnik kart chipowych wykorzystywany przy inicjalizacji treningu lub odczytu danych z kart chipowych NFZ
11. Pulpit sterujący z wyświetlaczem graficznym LCD
12. Sygnalizacja graficzna komunikatów dla pacjenta, min.: przyspiesz (za małe obroty), zwolnij (za duże obroty), właściwe obroty
13. Dopuszczalna masa pacjenta do 150 kg
14. Automatyczna kalibracja systemu pomiarowego
15. Zasilanie 230 V, 50 Hz
16. Program i instrukcja obsługi w języku polskim
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
CPV : 33100000-1 – urządzenia medyczne
|
Okreslenie warunkow |
na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. :
posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. :
1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności materiałów medycznych na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności urządzeń medycznych na kwotę minimum : 30 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności urządzeń medycznych na kwotę minimum : 30 000,00 zł.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie
z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211).
Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
• inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: jaroslaw.golec@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi nr Zp/60/PN-51/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|