Dostawa systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi.

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584242-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. System do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi 1
Parametry

Skład systemu
1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej
dla 1-16 stanowisk – 1 kpl.
Parametry minimalne:
- procesor Intel Core i5,
- 4 GB RAM,
- 1 TB HDD.
2. Monitor LCD min. 24” – 1 szt.
3. Monochromatyczna drukarka laserowa – 1 szt.
4. Rower rehabilitacyjny – 2 szt.
5. Bezprzewodowe moduły EKG do prowadzenia rehabilitacji kardiologicznej – 2 szt.
6. Zbiorcza ładowarka do bezprzewodowych modułów EKG – 1 szt.
7. Urządzenie do bezpiecznego zasilania systemów medycznych z jednofazowej sieci elektrycznej – 1 szt.
8. Biurko komputerowe – 1 szt.
Funkcjonalność systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej
1. Bezprzewodowa komunikacja z systemem nadzorującym oraz sterowanie rowerami rehabilitacyjnymi
2. Bezprzewodowa transmisja sygnału EKG z pacjenta do systemu nadzorującego
3. Automatyczne kojarzenie bezprzewodowego modułu EKG z dowolnym rowerem rehabilitacyjnym w ramach oferowanego systemu
4. Możliwość niezależnego programowania parametrów treningowych dla każdego pacjenta w sposób graficzny i ręczny
5. Programowanie treningów: interwałowych, ze stabilizacją akcji serca, z programowym narastaniem i obniżaniem obciążenia, ustalanie punktów pomiaru ciśnienia krwi oraz kombinacje powyższych
6. Możliwość automatycznego tworzenia treningów z wykorzystaniem szablonów wraz z możliwością ich późniejszej modyfikacji
7. Możliwość tworzenia własnych szablonów treningu
8. Możliwość edycji treningu w czasie jego trwania
9. Monitorowanie dwóch odprowadzeń EKG wraz z pełną archiwizacją zapisu EKG – przed rozpoczęciem treningu, w trakcie treningu i po jego zakończeniu aż do momentu przerwania zapisu przez personel medyczny
10. Monitorowanie częstości akcji serca w zakresie min. 20 – 200 ud./min.
11. Prezentacja na ekranie dwóch nałożonych na siebie zespołów PQRST – z fazy spoczynkowej i aktualnie wyliczanego podczas treningu
12. Automatyczna detekcja i klasyfikacja podstawowych rodzajów arytmii zapamiętywanych w postaci zdarzeń EKG
13. Możliwość ręcznego dodawania zdarzeń EKG w trakcie trwania treningu i po jego zakończeniu
14. Możliwość podglądu zarejestrowanego EKG w trakcie trwania treningu, podglądu zdarzeń wraz z możliwością ich wydruku z poziomu treningu
15. Możliwość podglądu wcześniejszych treningów wykonanych przez pacjenta z poziomu treningu
16. Indywidualne przydzielanie limitów mocy dla każdego pacjenta
17. Indywidualne przydzielanie limitów tętna dla każdego pacjenta – możliwość ustawienia dolnej i górnej granicy przekroczenia tętna
18. Monitorowanie alarmu przekroczenia zadanego limitu tętna
19. Wyświetlanie planowanej wartości mocy dla roweru i rzeczywistej wartości uzyskiwanej przez pacjenta
20. Możliwość rozpoczęcia treningu przez personel medyczny lub pacjenta
21. Archiwizowane dane pacjenta, min.: imię i nazwisko, adres zamieszkania, wzrost, waga, wiek, przyjmowane leki
22. Archiwizacja badań dla każdego pacjenta, min.: dane pacjenta, pełny zapis 2 odprowadzeń EKG, trend częstości akcji serca, trend obciążenia mocy dla roweru, trend ciśnienia tętniczego krwi, zapis znaczników arytmii na zapisanym przebiegu EKG, wartość pracy wykonanej w czasie treningu
23. Ocena treningu wg skali Borga, możliwość wyboru skali 10- lub 20-stopniowej
24. Automatyczne wyliczanie wskaźnika BMI z podanych wartości
25. Możliwość zastosowania kart chipowych do szybkiej identyfikacji pacjentów i inicjalizacji treningu
26. Możliwość zakładania kart pacjentów przy użyciu kart chipowych NFZ
27. Wzmacniacz sygnału EKG 2-kanałowy, różnicowy, zabezpieczony przed defibrylacją, filtr izolinii oraz filtr zakłóceń sieciowych 50 Hz
28. Program i instrukcja obsługi w języku polskim
Rowery rehabilitacyjne
1. Bezprzewodowa współpraca z wielostanowiskowym systemem rehabilitacji kardiologicznej
2. Możliwość późniejszej rozbudowy – wyposażenia cykloergometru w miernik automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi
3. Automatyczne (programowalne) lub ręczne zadawanie obciążenia
4. Moc cykloergometru w zakresie min. 10 – 950 W
5. Elektromagnetyczny system hamowania
6. Zakres obrotów w zakresie min. 30 – 160 obr./min.
7. Obciążenie pacjenta niezależne od prędkości pedałowania w zakresie min. 30 – 160 obr./min.
8. Masa roweru do 50 kg
9. Pionowa regulacja siodełka
10. Wbudowany czytnik kart chipowych wykorzystywany przy inicjalizacji treningu lub odczytu danych z kart chipowych NFZ
11. Pulpit sterujący z wyświetlaczem graficznym LCD
12. Sygnalizacja graficzna komunikatów dla pacjenta, min.: przyspiesz (za małe obroty), zwolnij (za duże obroty), właściwe obroty
13. Dopuszczalna masa pacjenta do 150 kg
14. Automatyczna kalibracja systemu pomiarowego
15. Zasilanie 230 V, 50 Hz
16. Program i instrukcja obsługi w języku polskim

Dodatkowe informacje

GuidZP400 adba2fc1-68a1-4da4-bc75-2697a3c98383
Biuletyn 584242-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Regon 89004744600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 746 489 742
Zamawiajacy fax 746 489 746
Zamawiajacy email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi.
Numer referencyjny Zp/60/PN-51/18
Rodzaj zamowienia 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu 1. System do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi 1 Parametry Skład systemu 1. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej dla 1-16 stanowisk – 1 kpl. Parametry minimalne: - procesor Intel Core i5, - 4 GB RAM, - 1 TB HDD. 2. Monitor LCD min. 24” – 1 szt. 3. Monochromatyczna drukarka laserowa – 1 szt. 4. Rower rehabilitacyjny – 2 szt. 5. Bezprzewodowe moduły EKG do prowadzenia rehabilitacji kardiologicznej – 2 szt. 6. Zbiorcza ładowarka do bezprzewodowych modułów EKG – 1 szt. 7. Urządzenie do bezpiecznego zasilania systemów medycznych z jednofazowej sieci elektrycznej – 1 szt. 8. Biurko komputerowe – 1 szt. Funkcjonalność systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej 1. Bezprzewodowa komunikacja z systemem nadzorującym oraz sterowanie rowerami rehabilitacyjnymi 2. Bezprzewodowa transmisja sygnału EKG z pacjenta do systemu nadzorującego 3. Automatyczne kojarzenie bezprzewodowego modułu EKG z dowolnym rowerem rehabilitacyjnym w ramach oferowanego systemu 4. Możliwość niezależnego programowania parametrów treningowych dla każdego pacjenta w sposób graficzny i ręczny 5. Programowanie treningów: interwałowych, ze stabilizacją akcji serca, z programowym narastaniem i obniżaniem obciążenia, ustalanie punktów pomiaru ciśnienia krwi oraz kombinacje powyższych 6. Możliwość automatycznego tworzenia treningów z wykorzystaniem szablonów wraz z możliwością ich późniejszej modyfikacji 7. Możliwość tworzenia własnych szablonów treningu 8. Możliwość edycji treningu w czasie jego trwania 9. Monitorowanie dwóch odprowadzeń EKG wraz z pełną archiwizacją zapisu EKG – przed rozpoczęciem treningu, w trakcie treningu i po jego zakończeniu aż do momentu przerwania zapisu przez personel medyczny 10. Monitorowanie częstości akcji serca w zakresie min. 20 – 200 ud./min. 11. Prezentacja na ekranie dwóch nałożonych na siebie zespołów PQRST – z fazy spoczynkowej i aktualnie wyliczanego podczas treningu 12. Automatyczna detekcja i klasyfikacja podstawowych rodzajów arytmii zapamiętywanych w postaci zdarzeń EKG 13. Możliwość ręcznego dodawania zdarzeń EKG w trakcie trwania treningu i po jego zakończeniu 14. Możliwość podglądu zarejestrowanego EKG w trakcie trwania treningu, podglądu zdarzeń wraz z możliwością ich wydruku z poziomu treningu 15. Możliwość podglądu wcześniejszych treningów wykonanych przez pacjenta z poziomu treningu 16. Indywidualne przydzielanie limitów mocy dla każdego pacjenta 17. Indywidualne przydzielanie limitów tętna dla każdego pacjenta – możliwość ustawienia dolnej i górnej granicy przekroczenia tętna 18. Monitorowanie alarmu przekroczenia zadanego limitu tętna 19. Wyświetlanie planowanej wartości mocy dla roweru i rzeczywistej wartości uzyskiwanej przez pacjenta 20. Możliwość rozpoczęcia treningu przez personel medyczny lub pacjenta 21. Archiwizowane dane pacjenta, min.: imię i nazwisko, adres zamieszkania, wzrost, waga, wiek, przyjmowane leki 22. Archiwizacja badań dla każdego pacjenta, min.: dane pacjenta, pełny zapis 2 odprowadzeń EKG, trend częstości akcji serca, trend obciążenia mocy dla roweru, trend ciśnienia tętniczego krwi, zapis znaczników arytmii na zapisanym przebiegu EKG, wartość pracy wykonanej w czasie treningu 23. Ocena treningu wg skali Borga, możliwość wyboru skali 10- lub 20-stopniowej 24. Automatyczne wyliczanie wskaźnika BMI z podanych wartości 25. Możliwość zastosowania kart chipowych do szybkiej identyfikacji pacjentów i inicjalizacji treningu 26. Możliwość zakładania kart pacjentów przy użyciu kart chipowych NFZ 27. Wzmacniacz sygnału EKG 2-kanałowy, różnicowy, zabezpieczony przed defibrylacją, filtr izolinii oraz filtr zakłóceń sieciowych 50 Hz 28. Program i instrukcja obsługi w języku polskim Rowery rehabilitacyjne 1. Bezprzewodowa współpraca z wielostanowiskowym systemem rehabilitacji kardiologicznej 2. Możliwość późniejszej rozbudowy – wyposażenia cykloergometru w miernik automatycznego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi 3. Automatyczne (programowalne) lub ręczne zadawanie obciążenia 4. Moc cykloergometru w zakresie min. 10 – 950 W 5. Elektromagnetyczny system hamowania 6. Zakres obrotów w zakresie min. 30 – 160 obr./min. 7. Obciążenie pacjenta niezależne od prędkości pedałowania w zakresie min. 30 – 160 obr./min. 8. Masa roweru do 50 kg 9. Pionowa regulacja siodełka 10. Wbudowany czytnik kart chipowych wykorzystywany przy inicjalizacji treningu lub odczytu danych z kart chipowych NFZ 11. Pulpit sterujący z wyświetlaczem graficznym LCD 12. Sygnalizacja graficzna komunikatów dla pacjenta, min.: przyspiesz (za małe obroty), zwolnij (za duże obroty), właściwe obroty 13. Dopuszczalna masa pacjenta do 150 kg 14. Automatyczna kalibracja systemu pomiarowego 15. Zasilanie 230 V, 50 Hz 16. Program i instrukcja obsługi w języku polskim
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow CPV : 33100000-1 – urządzenia medyczne
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności materiałów medycznych na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności urządzeń medycznych na kwotę minimum : 30 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w szczególności urządzeń medycznych na kwotę minimum : 30 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211). Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu • inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: jaroslaw.golec@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę systemu do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej z 2 stanowiskami treningowymi nr Zp/60/PN-51/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)