GuidZP400 |
680e1474-e0ca-4631-825d-15de7c53f759
|
Biuletyn |
587788-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w języku polskim.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa systemu szpitalnego o nową część administracyjną wraz z migracją danych z użytkowanego systemu do nowego oprogramowania dla Centrum Onkologii- Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-94/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa systemu szpitalnego o nową część administracyjną wraz z migracją danych z użytkowanego systemu do nowego oprogramowania dla Centrum Onkologii- Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikacja techniczna zamówienia – załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych.
4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1) Etap I – obejmujący instalację systemu, który zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w nieprzekraczalnym terminie do 2 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy (za datę zawarcia umowy Strony zgodnie przyjmują datę wskazaną w komparycji umowy),
2) Etap II - obejmujący: migrację danych z posiadanego przez Zamawiającego Systemu Kadrowo – Płacowego oraz Systemu Ochrony Radiologicznej, producentem którego jest Softproject
Sp. z o.o. do wdrożonego systemu, który zostanie zrealizowany przez Wykonawcę, w nieprzekraczalnym terminie do 10 tygodni od zakończenia Etapu I,
3) Etap III – obejmujący weryfikację przeprowadzonej migracji danych oraz poprawności działania systemu, który zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w nieprzekraczalnym terminie do 3 miesięcy od zakończenia Etapu II.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę z wdrożeniem systemu szpitalnego zawierającego system kadr i płac na wartość minimum 340 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu jw. załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, ma obowiązek przeliczyć je na PLN. Do przeliczenia należy zastosować średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
a) minimum jedną osobą posiadającą dwuletnie doświadczenie w obsłudze zaoferowanego sytemu w zakresie obsługi kadr,
b) minimum jedną osobą posiadającą dwuletnie doświadczenie w obsłudze zaoferowanego sytemu w zakresie obsługi płac,
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20017 r. poz. 570 ze zm.). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Dotyczących potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzającego ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.
Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia:
1) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci prezentacji próbki oferowanego systemu:
a. Prezentacja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do dokumentowania przeprowadzonej prezentacji w formie nagrania video.
b. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkiego niezbędnego
do przeprowadzenia prezentacji sprzętu komputerowego z zainstalowanym oprogramowaniem koniecznym do uruchomienia oferowanego oprogramowania.
c. W wyznaczonym dniu prezentacji Wykonawca dostarczy i przygotuje, w ciągu maksymalnie 60 minut, środowisko niezbędne do przeprowadzenia prezentacji, na własnym sprzęcie komputerowym. Prezentacja zostanie przeprowadzona w dzień roboczy. Zamawiający na prezentację przeznacza nie więcej niż 7 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do pozostawienia przedstawionej próbki (prezentacji) na dysku twardym w siedzibie Zamawiającego.
d. Prezentowane będą wybrane funkcjonalności z całości funkcjonalności wymienionych w Specyfikacji Technicznej Zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo zadawania dodatkowych pytań dotyczących prezentowanych funkcjonalności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do powtórzenia prezentacji danej funkcjonalności.
e. W przypadku, gdy okaże się w czasie prezentacji, że oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę nie spełnia wymagań funkcjonalnych określonych w Specyfikacji Technicznej Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ.
Dokument o którym mowa powyżej („próbka”) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na zewnętrznym nośniku / nośnikach danych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j.: Dz. U. z 2018 poz. 798 ze zm. ). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|