GuidZP400 |
61e0035f-1879-4d5d-a284-c5f671ada652
|
Biuletyn |
654665-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Regon |
00051418200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ks. I. J. Skorupki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 638 48 88
|
Zamawiajacy fax |
42 638 48 77
|
Zamawiajacy email |
m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
DOA-ZP-III.271.117.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem następujący sprzęt komputerowy:
urządzenie wielofunkcyjne A4, monochromatyczne, ilość: 6 sztuk;
drukarka laserowa A4, monochromatyczna, ilość: 30 sztuk;
drukarka A4 kolor, atramentowa, ilość: 5 sztuk;
drukarka A3 kolor, atramentowa, ilość: 2 sztuki;
skaner szczelinowy, ilość 20 sztuk;
ploter A1 kolor, atramentowy, ilość: 1 sztuka;
urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor, laserowe, ilość:2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1
i Załączniku 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
do 7 dni kalendarzowych od daty wejścia w życie umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
(Numeracja zgodna z SIWZ) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty:
• minimum jedno (1) zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 120 000,00 PLN brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dostawą sprzętu komputerowego, który będzie zawierał dostawę wszystkich urządzeń
lub wybranych urządzeń wchodzących w skład sprzętu komputerowego.
W skład sprzętu komputerowego wchodzą:
urządzenie wielofunkcyjne A4, monochromatyczne;
drukarka laserowa A4, monochromatyczna;
drukarka A4 kolor, atramentowa;
drukarka A3 kolor, atramentowa;
skaner szczelinowy;
ploter A1, kolor, atramentowy;
urządzenie wielofunkcyjne A3, kolor, laserowe.
Uwagi:
1) Ww. dostawy nie muszą być wykonane w ramach jednego kontraktu/umowy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość dostaw,
o których mowa powyżej.
3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
4) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
5) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
(Numeracja zgodna z SIWZ)
7.1 W celu oceny spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
7.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ).
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7.1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ).
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7.1.3 Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy.
W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności:
7.1.3.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
7.1.3.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7.1.3.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7.1.3.4 czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7.1.4 Wykazu dostaw (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
7.1.5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
7.1.5.1 dokumenty poświadczające, że producenci oferowanych urządzeń posiadają certyfikaty ISO serii 9001:2000 lub nowsze w zakresie produkcji oferowanego sprzętu komputerowego lub inne równoważne;
7.1.5.2 deklaracje zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego sprzętu komputerowego albo certyfikaty równoważne dla oferowanych urządzeń.
7.2 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest,
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/) przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
7.3 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców
do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału
w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania,
że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne,
do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7.4 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.5 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
7.6 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie
z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
7.7 W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
(Numeracja zgodna z SIWZ) 9.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 900,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100 PLN),
9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
9.2.1 pieniądzu;
9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
9.2.3 gwarancjach bankowych;
9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 110).
9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr:
Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK
IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017
w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania:
DOA-ZP-III.271.117.2018
9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty.
9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
9.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej:
9.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia / gwarancji (Zamawiającym) jest Miasto Łódź
– Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
9.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją,
9.6.3 kwotę wadium,
9.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą,
9.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:
9.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
9.6.5.2 którego oferta została wybrana:
9.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie;
9.6.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania
umowy;
9.6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ.
9.8 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych
w art. 46 ustawy Pzp.
9.9 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki zmiany zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane
z umową zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
( Numeracja zgodna z SIWZ)18.1 Zamawiający nie przewiduje:
18.1.1 zawarcia umowy ramowej,
18.1.2 składania ofert wariantowych,
18.1.3 zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
18.1.4 prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.
18.1.5 rozliczania w walutach obcych,
18.1.6 aukcji elektronicznej,
18.1.7 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
18.1.8 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
18.1.9 wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.
18.2 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
|