Dostawa rurek ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, zestawów do hipotermii, cewników naczyniowych permanentnych do zakładania metodą Seldingera….w podziale na 29 części

Data publikacji 2018-12-05
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Materiały medyczne,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656930-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331710009, 331412002, 331413209, 331842005, 336940001, 331410000, 331414200, 317111406, 337117406, 337000007, 331416422
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa rurek ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, zestawów do hipotermii, cewników naczyniowych, bezigłowych portów do iniekcji, jednorazowych obwodów oddechowych , igieł aspiracyjnych, akcesoriów do badań proktologicznych i podwiązywania hemoroidów, protez dróg żółciowych, opasek do identyfikacji, testów diagnostycznych do wykrywania toksynotwórczych Clostridium difficile, szczoteczek cytologicznych, tamponów wewnętrznonosowych, naczyń j.uż. z masy papierowej, rękawic jednorazowego użytku, elektrod jednorazowego użytku do litotryptora, jednorazowych myjek, pianek czyszcząco-pielęgnujących do pielęgnacji skóry, płynów do higieny jamy ustnej, kremów ochronnych przeciw odparzeniom i odleżynom, szczoteczek do zębów z funkcją odsysania, aplikatorów gąbkowych do higieny jamy ustnej, osłon na głowice USG, wyrobów jednorazowych do badań cytologicznych, wzierników usznych, czujników z linią pomiarową IBP j. uż. do kardiomonitora, jednorazowych zestawów resuscytacyjnych, zestawów Venturi dla dorosłych, wysokociśnieniowych systemów drenażowych, szyn aluminiowych palcowych, rurek tracheostomijnych KAN bez mankietu w podziale na 29 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba0f7e1f-b125-46ef-b8e5-f1948c8b403c
Biuletyn 656930-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url http://www.szpitalbp.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opeki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpitalbp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Punkcie informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rurek ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, zestawów do hipotermii, cewników naczyniowych permanentnych do zakładania metodą Seldingera….w podziale na 29 części
Numer referencyjny ZP.3520/75/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa rurek ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, zestawów do hipotermii, cewników naczyniowych, bezigłowych portów do iniekcji, jednorazowych obwodów oddechowych , igieł aspiracyjnych, akcesoriów do badań proktologicznych i podwiązywania hemoroidów, protez dróg żółciowych, opasek do identyfikacji, testów diagnostycznych do wykrywania toksynotwórczych Clostridium difficile, szczoteczek cytologicznych, tamponów wewnętrznonosowych, naczyń j.uż. z masy papierowej, rękawic jednorazowego użytku, elektrod jednorazowego użytku do litotryptora, jednorazowych myjek, pianek czyszcząco-pielęgnujących do pielęgnacji skóry, płynów do higieny jamy ustnej, kremów ochronnych przeciw odparzeniom i odleżynom, szczoteczek do zębów z funkcją odsysania, aplikatorów gąbkowych do higieny jamy ustnej, osłon na głowice USG, wyrobów jednorazowych do badań cytologicznych, wzierników usznych, czujników z linią pomiarową IBP j. uż. do kardiomonitora, jednorazowych zestawów resuscytacyjnych, zestawów Venturi dla dorosłych, wysokociśnieniowych systemów drenażowych, szyn aluminiowych palcowych, rurek tracheostomijnych KAN bez mankietu w podziale na 29 części
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy, licząc od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem przepisów zawartych w umowie (załącznik nr 1 do siwz). 3. Znaczenie kodów CPV: 33140000-3 -Materiały medyczne, 33141200-2 - Cewniki, 33141320-9 - Igły medyczne, 33184200-5 - Protezy naczyniowe, 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne, 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała, 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne, 31711140-6 - Elektrody, 33711740-6 - Płyn do płukania ust, 33141642-2 - Akcesoria do drenażu, 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, 33171000-9 - przyrządy do anestezji i resuscytacji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga:Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ. Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 2. INNE DOKUMENTY ORAZ PRÓBKI SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki do formularza ofertowego, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części nr 9 (poz. 1 i 2), 13 (poz. 4), 26: Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust. 6 siwz. 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-4 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 3. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 500 zł; słownie zł : pięćset; Część 2 – 600 zł; słownie zł : sześćset; Część 3 – 500 zł; słownie zł: pięćset; Część 4 – 100 zł; słownie zł: sto; Część 5 – 150 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 6 – 300 zł; słownie zł: trzysta; Część 7 – 300 zł; słownie zł: trzysta; Część 8 – 200 zł; słownie zł: dwieście; Część 9 – 200 zł; słownie zł: dwieście; Część 10 – 200 zł; słownie zł: dwieście; Część 11 – 200 zł; słownie zł: dwieście; Część 12 – 200 zł; słownie zł: dwieście; Część 13 – 200 zł; słownie zł: dwieście; Część 14 – 150 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 15 – 150 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 16 – 400 zł; słownie zł: czterysta; Część 17 – 150 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 18 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 19 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 20 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 21 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 22 – 200 zł; słownie zł: dwieście; Część 23 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 24 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 25 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 26 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;Część 27 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 28 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 29 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczenie zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (zał. nr 1 siwz)
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rurki ustno-gardłowe, intubacyjne, tracheostomijne (wyroby sterylne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 9 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw do hipotermii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cewnik naczyniowy permanentny do zakładania metodą Seldingera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cewnik naczyniowy permanentny do zakładania metodą Seldingera - 55 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Bezigłowy port do iniekcji z potrójnym przedłużaczem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Bezigłowy port do iniekcji z potrójnym przedłużaczem - 500 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Jednorazowy obwód oddechowy pacjenta do respiratora Flight 60
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowy obwód oddechowy pacjenta do respiratora Flight 60 - 100 szt
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Igła aspiracyjna do badań EBUS wideobronchoskopem ultradźwiękowym Pentax EB-1970UK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igła aspiracyjna do badań EBUS - 30 szt -
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Akcesoria do badań proktologicznych i podwiązywania hemoroidów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Protezy dróg żółciowych stosowane w zabiegach endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Opaski do identyfikacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Testy diagnostyczne do wykrywania toksynotwórczych Clostridium difficile
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33694000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Testy diagnostyczne do wykrywania toksynotwórczych Clostridium difficile - 400 testów
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Szczoteczki cytologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczoteczki cytologiczne - 400 szt
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Tampony wewnątrznosowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Naczynia j. uż. z masy papierowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Rękawice jednorazowego użytku ochraniające dłonie przed promieniowaniami RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Elektrody jednorazowego użytku do litotryptora Econolith 3000 firmy Medispec
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Elektrody jednorazowego użytku do litotryptora - 9 szt
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Jednorazowe myjki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowe myjki - 7709 op
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pianka czyszcząco-pielęgnacyjną do pielęgnacji skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pianka czyszcząco-pielęgnacyjną do pielęgnacji skóry - 810 szt
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Płyn do higieny jamy ustnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711740-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyn do higieny jamy ustnej - 420 op
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Krem ochronny przeciw odparzeniom i odleżynom
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Krem ochronny przeciw odparzeniom i odleżynom - 200 op
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Szczoteczka do zębów z funkcją odsysania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczoteczka do zębów z funkcją odsysania - 1000 szt
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Aplikatory gąbkowe do higieny jamy ustnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Aplikatory gąbkowe do higieny jamy ustnej - 4800 szt
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Osłona na głowicę USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Osłona na głowicę USG - 700 szt
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Wyroby jednorazowe do badań cytologicznych, wzierniki uszne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 5 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Czujnik z linią pomiarową IBP j. uż. do kardiomonitora EDAN Elite V8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Czujnik z linią pomiarową IBP j. uż. do kardiomonitora - 200 szt
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Jednorazowe zestawy resuscytacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zestaw Venturi dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw Venturi dla dorosłych - 600 szt
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Wysokociśnieniowy system drenażowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141642-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Szyny aluminiowe palcowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Rurki tracheostomijne KAN bez mankietu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)