GuidZP400 |
5b8b22ac-19eb-41f6-aa19-ffa1207331d7
|
Biuletyn |
657140-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
112639460000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3149700,
|
Zamawiajacy fax |
22 3149900
|
Zamawiajacy email |
dzp.bp@amw.com.pl,
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://siwz.amw.com.pl/zamowienia_publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://siwz.amw.com.pl/zamowienia_publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż rolet w kwaterach internatowych usytuowanych na terenie Warszawy
|
Numer referencyjny |
BP-DZP.7720.87.2018/100/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż rolet w kwaterach internatowych usytuowanych na terenie Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1) Część nr I: Dostawa i montaż rolet w 34 kwaterach internatowych przy ul. Marii Rodziewiczówny w Warszawie,
2) Część nr II: Dostawa i montaż rolet w 2 kwaterach internatowych przy ul. Wolnej Wszechnicy i Okurzałego w Warszawie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Uzupełnienie informacji z sekcji II.8 - do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
nie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przed podpisaniem umowy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. że tkaniny przeznaczone do produkcji rolet posiadają atesty trudnozapalności (materiały na stałe uniepalnione) przedłoży Zamawiającemu certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środki dowodowe potwierdzające zgodność z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz Oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy będzie może nastąpić w przypadku:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści Umowy,
2) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż rolet w 34 kwaterach internatowych przy ul. Marii Rodziewiczówny w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uzupełnienie informacji z pkt 4 - do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż rolet w 34 kwaterach internatowych przy ul. Marii Rodziewiczówny w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż rolet w 2 kwaterach internatowych przy ul. Wolnej Wszechnicy i Okurzałego w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Uzupełnienie informacji z pkt 4- do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż rolet w 2 kwaterach internatowych przy ul. Wolnej Wszechnicy i Okurzałego w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |