| GuidZP400 |
8d31e0ae-1538-45e7-9d85-fe9ac8936a71
|
| Biuletyn |
658407-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
|
| Regon |
65497700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wodna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61781
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
618 528 251
|
| Zamawiajacy fax |
618 525 306
|
| Zamawiajacy email |
sniady@man.poznan.pl
|
| Adres strony url |
http://muzarp.poznan.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. Tu się wszystko zaczęło – ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 w partnerstwie z Archidiecezją Poznańską i Miastem Poznań.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
na piśmie (w formie papierowej) - osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 27, 61-781 Poznań
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa wystawy stałej rezerwatu archeologicznego Genius Loci na Ostrowie Tumskim
|
| Numer referencyjny |
MAP-3/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wystawy stałej w Muzeum Genius Loci, zgodnie z projektem
wykonawczym. W zakres zadania wchodzi: a) dostawa urządzeń audiowizualnych i komputerowych
(projekcja, nagłośnienie, sterowanie), b) ułożenie niezbędnego okablowania zasilającego, sygnałowego i
sterującego, montaż urządzeń w obiekcie, c) rozbudowa i modyfikacja istniejącego oprogramowania
systemu centralnego sterowania, d) wykonanie gabloty i obudów hologramów, e) zagospodarowanie
placyku przy Rezerwacie, obejmujące wykonanie placyku, zewnętrznej makiety grodu poznańskiego i
ławek, f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, g) szkolenie pracowników Zamawiającego w
zakresie obsługi dostarczonego sprzętu w wymiarze co najmniej 3x3godz. Wszystkie urządzenia i
elementy dostarczone w ramach wykonywania zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z produkcji
seryjnej, pochodzić z kanałów oficjalnej dystrybucji z przeznaczeniem dla użytkowników na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej i spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do obrotu określone przepisami
prawa dla tego rodzaju urządzeń. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu
Umowy w terminie i w sposób przewidziany w umowie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką
budowlaną, właściwymi normami i przepisami prawa, w tym prawa budowlanego oraz ustawy o ochronie
osób i mienia w zakresie czynności zabezpieczenia technicznego w rozumieniu art. 3 pkt 2 tej ustawy.
Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany udzielić gwarancji jakości: a) na wykonane prace i materiały
użyte do wykonania przedmiotu Umowy – na okres 60 miesięcy, b) na dostarczone i zainstalowane
urządzenia, w tym system projekcji wielkoekranowej oraz elementy eksploatacyjne (lampy, filtry itp.) – na okres 60 miesięcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu Umowy ustala się na 150 dni od dnia
podpisania umowy. W ramach wykonania przedmiotu Umowy wyróżnia się następujące etapy: Etap I –
prace wewnątrz obiektu Rezerwatu – termin wykonania: do 90 dni od dnia podpisania umowy. Etap II –
prace do wykonania na zewnątrz obiektu Rezerwatu (wykonanie makiety zewnętrznej i placu do zajęć
edukacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi) – termin wykonania: do 150 dni od dnia podpisania
umowy.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna
Wykonawców, którzy wykażą, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3
dostawy wraz z montażem i przeszkoleniem użytkowników systemów audiowizualnych i systemów
centralnego sterowania, o łącznej wartości co najmniej 1.000.000,00 (jeden milion) zł brutto, w tym
jedno zadanie o wartości co najmniej 500.000,00 (pięćset tysięcy) zł brutto. UWAGA: W przypadku,
gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania
każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po
średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w
Biuletynie Zamówień Publicznych lub w kolejnym dniu, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie
ogłosi średnich kursów walut. b) dysponują następującymi osobami przewidzianymi do wykonywania
zamówienia: b1) co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji koordynatora realizacji
zamówienia, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie kierowania lub
koordynowania dostaw wraz z montażem i przeszkoleniem użytkowników systemów audiowizualnych
z systemami centralnego sterowania, obejmujące co najmniej 3 usługi tego rodzaju o wartości
koordynowanych prac co najmniej 300.000,00 zł (trzysta tysięcy zł) każda z tych usług; b2) co
najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, spełniającej
wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 2067) oraz posiadającej co najmniej
5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; b3) co najmniej
jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, spełniającej wymagania, o których mowa w art.
37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz posiadającej co
najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; b4) co
najmniej jedną osobą – specjalistą ds. systemów nagłośnieniowych, posiadającą co najmniej 5-letnie
doświadczenie w zakresie instalacji takich systemów oraz posiadającą certyfikat lub inny dokument
wystawiony przez producenta lub dystrybutora oferowanych urządzeń, potwierdzający kwalifikacje tej
osoby w zakresie programowania, strojenia i kalibracji oferowanych systemów nagłośnieniowych; b5)
co najmniej jedną osobą – specjalistą ds. projektorów multimedialnych, posiadającą co najmniej
5-letnie doświadczenie w zakresie instalacji takich projektorów oraz posiadającą certyfikat lub inny
dokument wystawiony przez producenta lub dystrybutora oferowanych urządzeń, potwierdzający
kwalifikacje tej osoby w zakresie programowania, strojenia i kalibracji oferowanych projektorów
multimedialnych; b6) co najmniej jedną osobą – specjalistą ds. systemów sterowania, posiadającą co
najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie instalacji takich systemów oraz posiadającą certyfikat lub
inny dokument wystawiony przez producenta lub dystrybutora oferowanych urządzeń, potwierdzający
kwalifikacje tej osoby w zakresie programowania, strojenia i kalibracji oferowanych systemów
sterowania.
Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania ww. warunków za pomocą osób
posiadających kwalifikacje spełniające wymagania więcej niż jednego z tych warunków.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wskazanie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: zgodnie z
sekcją III.1.3 ogłoszenia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument
potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument
potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu;
UWAGA: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wskazanych pod lit. a) – c) także dla
tych podmiotów.
d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a. o których mowa pod. lit. a) b) i c), składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pod.
lit. a)-c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w sekcji III.1.3 lit. a) ogłoszenia – wykaz
dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w celu potwierdzenia spełniania warunku
określonego w sekcji III.1.3 lit. b) ogłoszenia – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług
wskazanych w sekcji III.1.3 lit. b) ogłoszenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do siwz wraz z arkuszem technicznym
- zał. nr 2a do siwz; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu
rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się załączenia do oferty pełnomocnictwa, w formie
oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy. 3) w przypadku składania oferty wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców –
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie
kopii; 4) zobowiązanie lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy zł 00/100).
Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje
dopuszczalność zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) w przypadku braku możliwości realizacji
Umowy za pomocą osoby wskazanej w §2 ust. 4 umowy – zmiany na inną osobę, pod warunkiem, iż
zaproponowana przez Wykonawcę osoba posiada uprawnienia i doświadczenie wymagane dla pełnienia
danej funkcji wskazane w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wyrazi
zgodę na pełnienie przez zaproponowaną osobę określonej funkcji wyłącznie w przypadku wykazania
przez Wykonawcę posiadania przez tę osobę wymaganych uprawnień i doświadczeni oraz przedstawienia
wyjaśnienia przyczyn proponowanej zmiany. 2) zmiany podwykonawcy, zmiany zakresu
podwykonywanych prac lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje
przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zgodnie z warunkami określonymi w §12
umowy. 3) zmiany rodzaju materiałów, z których będą wykonywanie prace, w przypadku niedostępności
materiału lub urządzenia na rynku lub zaprzestania produkcji materiału lub urządzenia, wycofania i
wprowadzenia przez producenta materiału lub urządzenia o parametrach i cechach użytkowych takich samych lub lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych. Zmiana rodzaju materiału
lub urządzenia wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez
Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia proponowanej zmiany. Zmiana materiału lub urządzenia nie
powoduje podwyższenia wynagrodzenia określonego w umowie, a zmiana materiałów może nastąpić pod
warunkiem, że wynika z zasad wiedzy technicznej. Postanowienia §2 ust. 13 umowy stosuje się
odpowiednio. 4) wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy lub etapu w przypadku wstrzymania
wykonania prac przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w przypadku
działania siły wyższej – o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac lub czas działania siły wyższej. 5)
wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub etapu w przypadku czasowej, niemożliwej do
przewidzenia przez Wykonawcę niedostępności urządzenia na rynku – o okres nie dłuższy niż okres
niedostępności, pod warunkiem, że brak jest możliwości zastosowania urządzenia zamiennego. 5)
wszelkich zmian dostosowujących Umowę do zmienionych przepisów, w przypadku, gdy nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację umowy, jeżeli Wykonawca
wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego przedmiotu Umowy. Zmiana jest
dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni, przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku ze
zmianą przepisów i z jej powodu wzrósł koszt realizacji Umowy, oraz udowodni wysokość wpływu zmian
na koszty wykonania przez niego zamówienia oraz udowodni, że zmiany przepisów nie mógł, przy
dochowaniu należytej staranności, przewidzieć. W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy w stopniu nie większym niż wpływ, jaki zaistniała zmiana przepisów miała
na koszt realizacji niewykonanej części przedmiotu umowy. 6) Innych zmian niż wyżej wymienione, pod
warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy Pzp, w tym w szczególności
zmian, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 lit. e) ustawy.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:45
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|