GuidZP400 |
6b08ff25-eece-4424-9f7e-bd638d214f8d
|
Biuletyn |
658792-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Mszczonów
|
Regon |
75014860900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mszczonów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 582 840
|
Zamawiajacy fax |
468 582 843
|
Zamawiajacy email |
artur.jankowski@mszczonow.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.mszczonow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia stanowi część Projektu pn. „Pytaj, badaj, wnioskuj, działaj” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020), Oś Priorytetowa X: Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1: Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1: Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie Umowy o dofinansowanie nr RPMA.10.01.01-14-a434/18-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.mszczonow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
dostarczenie zamawiającemu w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie Szkoły Podstawowej w Mszczonowie w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia do nauczania przedmiotów
|
Numer referencyjny |
SPM.2612.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest doposażenie Szkoły Podstawowej w Mszczonowie w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia do nauczania przedmiotów.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), odrębnie dla każdej z części zamówienia, zawarty jest w załącznikach nr 5 do SIWZ oraz dodatkowo we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, która jest jednakowa dla każdej z części.
3. Kompletny przedmiot zamówienia, dla każdej z części zamówienia, należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej im. Jana Adama Maklakiewicza w Mszczonowie, przyl. ul. Warszawskiej 27, w dniach roboczych w godzinach 8.00-15.00.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A. Dla Części I:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie pomocy / materiałów dydaktycznych / edukacyjnych lub ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 1 tys. zł brutto.
B. Dla Części II:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie pomocy / materiałów dydaktycznych / edukacyjnych lub ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 1 tys. zł brutto.
C. Dla Części III:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie pomocy / materiałów dydaktycznych / edukacyjnych lub ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 4 tys. zł brutto.
D. Dla Części IV:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie pomocy / materiałów dydaktycznych / edukacyjnych lub ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 7 tys. zł brutto.
E. Dla Części V:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie pomocy / materiałów dydaktycznych / edukacyjnych lub ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 10 tys. zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Dla każdej z części:
Wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i włącznie w przypadkach, kiedy dane prace wykonał osobiście.
Wynika to z zasady, że członek konsorcjum nie może wykazywać, iż nabył doświadczenie w realizacji całego zamówienia. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający będzie żądał, odpowiednio dla każdej z części, następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia: a) wykazu dostaw (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy
|
IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
20
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), (zwane dalej RODO), zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
i. w zakresie procedury przetargowej:
Gmina Mszczonów
siedziba: Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów
tel. 46 858 28 20, faks 46 858 28 43
e-mail: urzad.miejski@mszczonow.pl
ii. w zakresie realizacji zamówienia:
Szkoła Podstawowa im. Jana Adama Maklakiewicza w Mszczonowie
siedziba: ul. Warszawska 27, 96-320 Mszczonów
tel. / faks 46 857 22 10
email: sp@mszczonow.pl
b) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Doposażenie Szkoły Podstawowej w Mszczonowie w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia do nauczania przedmiotów
Nr sprawy: SPM.2612.2.2018
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i narzędzia – zajęcia programowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla przedmiotowej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i narzędzia – zajęcia jęz. angielskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla przedmiotowej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i narzędzia – zajęcia mechatroniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla przedmiotowej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i narzędzia – zajęcia robotyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla przedmiotowej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i narzędzia – zajęcia kodowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla przedmiotowej części zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5.5 do SIWZ
|
| |