OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Domu Kultury w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według 16 pakietów:
Pakiet 1 – Pieczywo i wyroby piekarskie
Pakiet 2 – Warzywa i owoce
Pakiet 3 – Jaja kurze
Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone,
Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
Pakiet 7 – Przyprawy
Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
Pakiet 9 - Mięso
Pakiet 10 – Wędliny.
Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe,
Pakiet 12 - Makarony.
Pakiet 13 – Desery.
Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne
Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze
Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki
3.2. Zamówienie polega na dostawie artykułów spożywczych dla potrzeb Działu Stołówki przy ul. Ogrodowa 4, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie dostarczany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru.
3.4. Zamówienie udzielane jest w podziale na 16 części/pakietów których opis stanowią formularze ofertowo - cenowe zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które wykonawca może złożyć ofertę.
3.5. Dostawy towaru będą realizowane, w zależności od rodzaju asortymentu tj:
Pakiet nr 1, 6 i 15 - codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Pakiet nr 2 – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Pakiet nr 3, 5, 8, 16 – dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy,
Pakiet nr 4 i 14 – nie później niż do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych,
Pakiet nr 7, 11, 12, 13 - codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00.
Pakiet nr 9, 10 - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:15 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3.6. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy, za wyjątkiem pakietu nr 4, który będzie składany w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz oddzielne zamówienie na poniedziałek będzie składane w piątek. Jeżeli w trakcie trwania umowy wystąpią dni ustawowo wolne od pracy, sposób zamawiania oraz realizacji dostaw będzie analogiczny do realizacji zamówień, przy czym zamówienie zostanie złożone w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy, i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo - ilościowe, termin i miejsce dostawy.
3.7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca.
3.8. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 35 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 Pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych
3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 16)
3.12. Dodatkowe wymagania :
- Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia.
- Wszystkie towary zaoferowane w ofertach winny spełniać wymogi: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
3.13. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
674e0582-cde4-44f8-9dc4-0659ad04d1f8
|
Biuletyn |
657448-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
MIEJSKIE CENTRUM KULTURY, CZYTELNICTWA I EDUKACJI W GRYBOWIE
|
Regon |
369087370
|
Zamawiajacy adres ulica |
KOŚCIUSZKI
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
GRYBÓW
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 445-04-38
|
Zamawiajacy fax |
018 445-03-80
|
Zamawiajacy email |
mckcie@grybow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.grybow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.grybow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.grybow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańc
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Działu Stołówki – Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie przy ul. Ogrodowej 4, 33-330 Grybów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówka - na pierwsze półrocze 2019 roku
|
Numer referencyjny |
MCKCiE.26.04.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
16
|
Okreslenie przedmiotu |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Domu Kultury w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według 16 pakietów:
Pakiet 1 – Pieczywo i wyroby piekarskie
Pakiet 2 – Warzywa i owoce
Pakiet 3 – Jaja kurze
Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone,
Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
Pakiet 7 – Przyprawy
Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
Pakiet 9 - Mięso
Pakiet 10 – Wędliny.
Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe,
Pakiet 12 - Makarony.
Pakiet 13 – Desery.
Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne
Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze
Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki
3.2. Zamówienie polega na dostawie artykułów spożywczych dla potrzeb Działu Stołówki przy ul. Ogrodowa 4, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.3. W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie dostarczany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru.
3.4. Zamówienie udzielane jest w podziale na 16 części/pakietów których opis stanowią formularze ofertowo - cenowe zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia na które wykonawca może złożyć ofertę.
3.5. Dostawy towaru będą realizowane, w zależności od rodzaju asortymentu tj:
Pakiet nr 1, 6 i 15 - codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Pakiet nr 2 – codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
Pakiet nr 3, 5, 8, 16 – dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 6:30 z wyłączeniem dni wolnych od pracy,
Pakiet nr 4 i 14 – nie później niż do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych,
Pakiet nr 7, 11, 12, 13 - codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 8:00.
Pakiet nr 9, 10 - codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 6:15 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych.
3.6. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy, za wyjątkiem pakietu nr 4, który będzie składany w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz oddzielne zamówienie na poniedziałek będzie składane w piątek. Jeżeli w trakcie trwania umowy wystąpią dni ustawowo wolne od pracy, sposób zamawiania oraz realizacji dostaw będzie analogiczny do realizacji zamówień, przy czym zamówienie zostanie złożone w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy, i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo - ilościowe, termin i miejsce dostawy.
3.7. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca.
3.8. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 35 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
3.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 Pkt.6 i 7 Prawa zamówień publicznych
3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (pakiet nr 1 do 16)
3.12. Dodatkowe wymagania :
- Wszystkie produkty dostarczane przez Wykonawcę winny spełniać prawem określone wymogi dla artykułów spożywczych oraz wymogi zdrowotne żywności.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo towar świeży, w dobrym gatunku oraz w opakowaniach dostosowanych do potrzeb zbiorowego żywienia.
- Wszystkie towary zaoferowane w ofertach winny spełniać wymogi: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
3.13. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w sposób wskazany w art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przez pojęcie produktu równoważnego rozumie się zaproponowanie - w przypadku tego rodzaju zamówienia, produktu o takim samym składzie, wadze, ilości, jakości, terminie przydatności, walorach smakowych – co produkt wskazany przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Określenie warunków: W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny sposobu spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę.
b) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami
c) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
d) wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
e) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
f) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,
g) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
h) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana.
i) wystąpi zmniejszenie lub zwiększenie zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze.
j) prawo opcji – zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotu umowy o 35%.
k) zamiany określonego produktu w trakcie realizacji umowy – w przypadku, kiedy Zamawiający zaakceptuję zaproponowaną przez Wykonawcę zmianę produktu na inny o równoważnym opisie, tej samej lub niższej cenie. Zmiana taka będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego, która będzie załącznikiem do aneksu do umowy z Wykonawcą.
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Pieczywo i wyroby piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 - Pieczywo i wyroby piekarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 – Warzywa i owoce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – Jaja kurze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 – Jaja kurze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 – Pierogi – wyrób świeży
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 – Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 – Mleko, wyroby mleczarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 – Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7 – Przyprawy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 – Woda mineralna, soki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - Mięso
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 - Mięso
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 – Wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 10 – Wędliny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 11 - Artykuły spożywcze pozostałe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 - Makarony
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 12 - Makarony
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 – Desery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 13 – Desery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 14 – Produkty zbożowe i inne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 15 – Ciasta i wyroby cukiernicze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pozostałe informacje jak w opisie ogólnym
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki
|
| |