Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej przy Szkole Podstawiwej nr 2 w Zagórzu

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 2 w Zagórzu
Miejscowość Zagórz
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658280-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1) Różne produkty spożywcze, 2) Produkty zwierzęce,mięso i podroby mięsne, 3)Wyroby piekarskie i ciastkarskie, 4) Produkty mleczarskie, 5) Świeży drób, 6) Dania gotowe,7)Owoce ,warzywa i produkty podobne, 8) Warzywa mrożone,9)Ryby pzetworzone i konserwowane Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19604c3f-485d-489e-884d-a1c4e5ea3dc2
Biuletyn 658280-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 2 w Zagórzu
Regon 369415838
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zagórz
Zamawiajacy kod pocztowy 38-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134653901
Zamawiajacy email sprudy@op.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście w kancelarii szkoły lub pocztą
Wymagane przeslanie ofert inny tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 2 w Zagórzu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej przy Szkole Podstawiwej nr 2 w Zagórzu
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1) Różne produkty spożywcze, 2) Produkty zwierzęce,mięso i podroby mięsne, 3)Wyroby piekarskie i ciastkarskie, 4) Produkty mleczarskie, 5) Świeży drób, 6) Dania gotowe,7)Owoce ,warzywa i produkty podobne, 8) Warzywa mrożone,9)Ryby pzetworzone i konserwowane Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 8
Data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy obejmuje ustanowienie 1
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rożne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (Mięso i produkty mięsne) do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce,mięso i podroby mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Świeży drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dania gotowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Owoce,warzywa i produkty podobne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzu w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zagórzu w roku szkolnym 2018/2019. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Zagórzuw zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły. Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia nie zostanie przekroczona, zaś może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych. Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)