Dostawa artykułów i środków czystościowych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659159-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków czystościowych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie.
2) Zamówienie obejmuje 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg własnego wyboru Wykonawcy, na poszczególne części lub na całość zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, które może udzielić jednemu Wykonawcy.

Nr części Nazwa części
1 Drobny sprzęt do utrzymania czystości
2 Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny
3 Papier toaletowy i ręczniki jednorazowe
4 Środki do maszynowego utrzymania czystości
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ (2.1.-2.4).
l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok
1 Gąbki do zmywania, jednostronne, ostre, 1 op/10 sztuk op 250
2 Szczotka z uchwytem do szorowania wykonana z tworzywa sztucznego szt 25
3 Szczotka do WC z pojemnikiem szt 30
4 Szufelka ze zmiotką w jednym zestawie wykonana z tworzywa sztucznego szt 15
5 Rękawice ochronne gospodarcze gumowe, wielkość M i S szt 5
6 Szczotka do kaloryferów w kształcie litery Y składająca się z dwóch połączonych rączką szczotek o plastikowym włosiu szt 10
7 Gąbka ścierna o wymiarach 123x96x12,5 mm i granulacji 120. Zastosowanie: metal, drewno, farby, tworzywa sztuczne, guma, papier szt 40
8 Kostka szlifierska o wymiarach 100x70x 25 mm i granulacji 80. Zastosowanie: metal, drewno, farby, tworzywa sztuczne, guma, papier szt 40
9 Zestaw 3 szczotek drucianych . Rodzaj szczotek drut miedziany, stalowy, nylon uchwyty plastikowe, wielkość sceny 35 mm, długość 170 mm szt 46
10 Szczotka do zamiatania z kijem, szer min 35 cm. dł. kija min. 120 cm szt 20
11 Kij do mycia okien z redukcją 3 m szt 10
12 Myjka do mycia okien dwustronna z gąbką i gumą o szerokości 35 cm, kompatybilny z poz. 11 szt 10
13 Mop sznurkowy okrągły + kije szt 5
14 Szczotka do szorowania ryżowa ręczna, dł min 15 cm szt 25
15 Szczotka do szorowania ryżowa na kiju min 30 cm, dł kija min 120 cm szt 30
16 Kij teleskopowy z możliwością wydłużenia do 3 metrów kompatybilny z pozycją 17 szt 15
17 Pióra do ścierania kurzu z delikatnych przedmiotów i powierzchni . Wykonane z włókien mikrofibry, puszystych i dobrze wchłaniających wyposażone w nakładkę antypoślizgową .osadzonych na długiej rączce z możliwością przedłużenia na kiju teleskopowym kompatybilnym z pozycja 16 szt 10

Część 2- Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny
l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok
1 Uniwersalny koncentrat czyszczący. Preparat do profesjolnego zastosowania .Srodek na bazie alkoholu do mycia powierzchni ceramicznych,lakierowanych,pdłogowych,przeszkleń i szkła.Pozostawia przyjemny zapach.Posiadający zastosowanie również do mycia w dozownikach pianowych. Ph 7-8 . Opakowanie 10 l l 310
2 Dozownik pianowy do środka do mycia powierzchni poanad podłogowych i sanitariatów .Piana wypływa przez maechanizm spieniający w wyniku naćiśnięcia butelki.Szczelne zamknięcie dyszy uniemożliwiające zanieczyszczenie środka .Butelka z wytrzymałego tworzywa sztucznego o pojemności 0,5 l zakończona dyszą spieniającą. Nazwa , opis środka zakres pracy,piktogramy i skala dozująca wytłoczone na butelce. szt 60
3 Koncentrat czyszczący do sanitariatów .Preparat do profesjonalnego zastosowania . Środek koncentrat)do mycia pomieszczeń sanitarnych i usuwania sadów wapiennych-przeznaczony do codziennego czyszczenia i pielęgnacji wszystkich powierzchni zmywalnych tj.;sal nierdzewna ,plastik ,porcelana ,ceramika emalia,szkło w łazienkach,pralniach,prysznicach i innych pomieszczeniach sanitarnych.Usuwa sady wapienne oraz rdze.Niweluje zapach uryny.Posiadający delikatny zapach.Zawiera faktory antykorozyjne. Nie powoduje korozji armatury sanitarnej. Bezpieczny dla skóry .Wartośc PH |:0,6-1,6 koncentrat.Dozowanie :0,5-4,0 % na 10 l wody . ( do codziennego stosowania). Kolor czerwony. Przystosowany do mycia w dozownikach pianowych . Opakowanie 10 l l 310
4 Środek koncentrat) czyszcząco-konserwujący -do zostosowania na powierzchniach podłogowych odpornych na wodę .Zalecany szczególnie do podłóg mocno zabrudzonych .Doskonalne usuwa uporczywe zabrudzenia takie jak ,czarne rysy po obuwiu lub kółkach, tłuste plamy róznego pocjodzenia i inne . Nadający lekki połysk mytej powierzchni .Szybko wysychający , nie pozostawiający smug , nie nawarstwiający się . Niskopieniący perfumowany . Do wszystkich powierzchni odpornych na działanie rozpuszczalników .Wartośc PH 8-9 koncentrat. Dozowanie : 0,5 % -5% . Skład : substancje niejonowe ,mydło, rozpuszcalniki organiczne . Kanister 5 litrów. ( Do mycia okresowego zabrudzonych powierzchni. ) Kanister 5l l 310
5 Uniwersalny środek ( koncentrat) do wielu zastosowań , wolny od tenzydów,antypoślizgowy( norma DIN ) ,certyfikowany do stosowania na podlogach i stropach ESD z wymogami elektrostatycznymi, na bazie materiałów roślinnych.Usuwający zabrudzeniai konserwujacy. Do zastosowania na wszystkich powierzchniach podłogowych i ponad podłogowych,czyszczenie mebli , ścian,przeszkleń ,stali nierdzewnej,skóry naturalnej.Bezpieczny dla skóry oraz dla środowiska .Nie posiadający znaków zagrożenia .Kolor biały.Ph 6-7.Dozowanie od 0,5 do 2%. .Kanister 10 l l 220
6 środek do mycia powierzchni podłogowych odpornych na wodę .Srodek zawiera w składzie rozpuszczalniki i konserwanty.Zalecany do mycia ręcznego i maszynowego .Dozowanie 1-2% na 10 litrów wody ,Ph 10,3 kolor zielony.Opakowanie 10 l . l 310
7 Preparat do nabłyszczania przedmiotów wykonanych ze stali nierdzewnej urządzeń ,maszyn ,kuchni,stółów wykonanych ze stali nierdzewnej .Dodatkowo konserwuje powierzchnie pozostawiajac efektowny połysk zwiększając wrażenie ich czystości . Nie pozostawia smug. .Opakowanie 1l z atomizerem op 20
8 Do produktów, wskazanych w poz. 1-7 Zamawiający wymaga dostawy urządzenia dozującego (w ilości 15 sztuk) z montażem. Podłączenie do zaopatrzenia System szybko złaczki w wodę, podłączenie węża do kranu wskazane ciśnienie wody 2,5-4,0 bar. Mozliwośc dozowania . Rozcieńczenie 0,4-20% 14 dysz o róznym rozcieńczeniu %. Opcjonalnie 0,15% wysoka koncentracja. Liczba produktów 2 produkty chemiczne.przepływ 2 x 14 litry na minutę , w zależności od ciśnienia wody. Zamawiający zastrzega montaż urządzenia bez naruszenia konstrukcji ścian.

Część 3- Papiery toaletowe i ręczniki jednorazowe
l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok
1 Papier toaletowy Jumbo na rolce szary , biały, średnica 18-19 cm długość min 130 mb (ilość rolek w opakowaniu 12 szt) gramatura min 38 g/ mkw szt 9 372
2 Papier toaletowy na rolce mały, dwuwarstwowy, perforowany. Białośc min.75 % długośc min.21 mb Opakowanie zbiorcze nie większe niż 64 sztuki szt 163840
3 Ręczniki składane 5000szt/karton, w kolorze białym białość min 75 % garmatura co najmniej 38 g /mkw karton 1471
4 Ręcznik okrągły / op 6 szt midi dwuwarstwowy gramatura mih 2 x 18 g/mkw - min 75% białości makulaturowy, warstwy klejone wysokość 19 cm +/- 2 mm średnica 18 cm +/- 1 cm , bez tulei, długsć MIN. 130 mb op/po 6 szt 1245
5 Ręcznik celuloza op 12 szt ( do podajników automatycznych) celuloza 100 % klejona wysokość 21 cm średnica 14 cm, długość min.60 m gramatura co najmniej 2 x 17 g/mkw z perforacją szt 906
6 Papier toaletowy celuloza jambo 100 % celuloza .Srednica rolki 19 cm. Długośc min.120 m .Min 2-warstwy. Opakowanie 12 szt szt 360

Część 4- Środki do maszynowego utrzymania czystości
l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok
1 Uniwersalny środek do gruntownego czyszczenia poadzek wodoodpornych, szczególnie odpowiedni do podłog z linoleum i PCV. Czyścii szybko i gruntownie . Szybko rozpuszcza i emulguje brud ,usuwa powoki woskowe. Umożliwia stosowanie środka na wszystkich rodzajów podłog . Niskopieniący,odpowiedni do stosowaia w automatach czyszczących. Posiada właściwości zwilżania powierzchni. Opakowanie kanister fabrycznie zamkniety 10 l
op. 10

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f68ca5dd-e63a-4e88-93cb-bfc33cea14a8
Biuletyn 659159-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 01229882300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 555 11 54
Zamawiajacy fax 22 619 69 43
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
Adres strony url www.szpitalpraski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.ipzp.pl/praski/; www.szpitalpraski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.ipzp.pl/praski/; www.szpitalpraski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek D, pokój nr D/103 - Sekretariat Zarządu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów i środków czystościowych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/48/czystość/2018/BZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i środków czystościowych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie. 2) Zamówienie obejmuje 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg własnego wyboru Wykonawcy, na poszczególne części lub na całość zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Nr części Nazwa części 1 Drobny sprzęt do utrzymania czystości 2 Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny 3 Papier toaletowy i ręczniki jednorazowe 4 Środki do maszynowego utrzymania czystości 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ (2.1.-2.4). l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Gąbki do zmywania, jednostronne, ostre, 1 op/10 sztuk op 250 2 Szczotka z uchwytem do szorowania wykonana z tworzywa sztucznego szt 25 3 Szczotka do WC z pojemnikiem szt 30 4 Szufelka ze zmiotką w jednym zestawie wykonana z tworzywa sztucznego szt 15 5 Rękawice ochronne gospodarcze gumowe, wielkość M i S szt 5 6 Szczotka do kaloryferów w kształcie litery Y składająca się z dwóch połączonych rączką szczotek o plastikowym włosiu szt 10 7 Gąbka ścierna o wymiarach 123x96x12,5 mm i granulacji 120. Zastosowanie: metal, drewno, farby, tworzywa sztuczne, guma, papier szt 40 8 Kostka szlifierska o wymiarach 100x70x 25 mm i granulacji 80. Zastosowanie: metal, drewno, farby, tworzywa sztuczne, guma, papier szt 40 9 Zestaw 3 szczotek drucianych . Rodzaj szczotek drut miedziany, stalowy, nylon uchwyty plastikowe, wielkość sceny 35 mm, długość 170 mm szt 46 10 Szczotka do zamiatania z kijem, szer min 35 cm. dł. kija min. 120 cm szt 20 11 Kij do mycia okien z redukcją 3 m szt 10 12 Myjka do mycia okien dwustronna z gąbką i gumą o szerokości 35 cm, kompatybilny z poz. 11 szt 10 13 Mop sznurkowy okrągły + kije szt 5 14 Szczotka do szorowania ryżowa ręczna, dł min 15 cm szt 25 15 Szczotka do szorowania ryżowa na kiju min 30 cm, dł kija min 120 cm szt 30 16 Kij teleskopowy z możliwością wydłużenia do 3 metrów kompatybilny z pozycją 17 szt 15 17 Pióra do ścierania kurzu z delikatnych przedmiotów i powierzchni . Wykonane z włókien mikrofibry, puszystych i dobrze wchłaniających wyposażone w nakładkę antypoślizgową .osadzonych na długiej rączce z możliwością przedłużenia na kiju teleskopowym kompatybilnym z pozycja 16 szt 10 Część 2- Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Uniwersalny koncentrat czyszczący. Preparat do profesjolnego zastosowania .Srodek na bazie alkoholu do mycia powierzchni ceramicznych,lakierowanych,pdłogowych,przeszkleń i szkła.Pozostawia przyjemny zapach.Posiadający zastosowanie również do mycia w dozownikach pianowych. Ph 7-8 . Opakowanie 10 l l 310 2 Dozownik pianowy do środka do mycia powierzchni poanad podłogowych i sanitariatów .Piana wypływa przez maechanizm spieniający w wyniku naćiśnięcia butelki.Szczelne zamknięcie dyszy uniemożliwiające zanieczyszczenie środka .Butelka z wytrzymałego tworzywa sztucznego o pojemności 0,5 l zakończona dyszą spieniającą. Nazwa , opis środka zakres pracy,piktogramy i skala dozująca wytłoczone na butelce. szt 60 3 Koncentrat czyszczący do sanitariatów .Preparat do profesjonalnego zastosowania . Środek koncentrat)do mycia pomieszczeń sanitarnych i usuwania sadów wapiennych-przeznaczony do codziennego czyszczenia i pielęgnacji wszystkich powierzchni zmywalnych tj.;sal nierdzewna ,plastik ,porcelana ,ceramika emalia,szkło w łazienkach,pralniach,prysznicach i innych pomieszczeniach sanitarnych.Usuwa sady wapienne oraz rdze.Niweluje zapach uryny.Posiadający delikatny zapach.Zawiera faktory antykorozyjne. Nie powoduje korozji armatury sanitarnej. Bezpieczny dla skóry .Wartośc PH |:0,6-1,6 koncentrat.Dozowanie :0,5-4,0 % na 10 l wody . ( do codziennego stosowania). Kolor czerwony. Przystosowany do mycia w dozownikach pianowych . Opakowanie 10 l l 310 4 Środek koncentrat) czyszcząco-konserwujący -do zostosowania na powierzchniach podłogowych odpornych na wodę .Zalecany szczególnie do podłóg mocno zabrudzonych .Doskonalne usuwa uporczywe zabrudzenia takie jak ,czarne rysy po obuwiu lub kółkach, tłuste plamy róznego pocjodzenia i inne . Nadający lekki połysk mytej powierzchni .Szybko wysychający , nie pozostawiający smug , nie nawarstwiający się . Niskopieniący perfumowany . Do wszystkich powierzchni odpornych na działanie rozpuszczalników .Wartośc PH 8-9 koncentrat. Dozowanie : 0,5 % -5% . Skład : substancje niejonowe ,mydło, rozpuszcalniki organiczne . Kanister 5 litrów. ( Do mycia okresowego zabrudzonych powierzchni. ) Kanister 5l l 310 5 Uniwersalny środek ( koncentrat) do wielu zastosowań , wolny od tenzydów,antypoślizgowy( norma DIN ) ,certyfikowany do stosowania na podlogach i stropach ESD z wymogami elektrostatycznymi, na bazie materiałów roślinnych.Usuwający zabrudzeniai konserwujacy. Do zastosowania na wszystkich powierzchniach podłogowych i ponad podłogowych,czyszczenie mebli , ścian,przeszkleń ,stali nierdzewnej,skóry naturalnej.Bezpieczny dla skóry oraz dla środowiska .Nie posiadający znaków zagrożenia .Kolor biały.Ph 6-7.Dozowanie od 0,5 do 2%. .Kanister 10 l l 220 6 środek do mycia powierzchni podłogowych odpornych na wodę .Srodek zawiera w składzie rozpuszczalniki i konserwanty.Zalecany do mycia ręcznego i maszynowego .Dozowanie 1-2% na 10 litrów wody ,Ph 10,3 kolor zielony.Opakowanie 10 l . l 310 7 Preparat do nabłyszczania przedmiotów wykonanych ze stali nierdzewnej urządzeń ,maszyn ,kuchni,stółów wykonanych ze stali nierdzewnej .Dodatkowo konserwuje powierzchnie pozostawiajac efektowny połysk zwiększając wrażenie ich czystości . Nie pozostawia smug. .Opakowanie 1l z atomizerem op 20 8 Do produktów, wskazanych w poz. 1-7 Zamawiający wymaga dostawy urządzenia dozującego (w ilości 15 sztuk) z montażem. Podłączenie do zaopatrzenia System szybko złaczki w wodę, podłączenie węża do kranu wskazane ciśnienie wody 2,5-4,0 bar. Mozliwośc dozowania . Rozcieńczenie 0,4-20% 14 dysz o róznym rozcieńczeniu %. Opcjonalnie 0,15% wysoka koncentracja. Liczba produktów 2 produkty chemiczne.przepływ 2 x 14 litry na minutę , w zależności od ciśnienia wody. Zamawiający zastrzega montaż urządzenia bez naruszenia konstrukcji ścian. Część 3- Papiery toaletowe i ręczniki jednorazowe l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Papier toaletowy Jumbo na rolce szary , biały, średnica 18-19 cm długość min 130 mb (ilość rolek w opakowaniu 12 szt) gramatura min 38 g/ mkw szt 9 372 2 Papier toaletowy na rolce mały, dwuwarstwowy, perforowany. Białośc min.75 % długośc min.21 mb Opakowanie zbiorcze nie większe niż 64 sztuki szt 163840 3 Ręczniki składane 5000szt/karton, w kolorze białym białość min 75 % garmatura co najmniej 38 g /mkw karton 1471 4 Ręcznik okrągły / op 6 szt midi dwuwarstwowy gramatura mih 2 x 18 g/mkw - min 75% białości makulaturowy, warstwy klejone wysokość 19 cm +/- 2 mm średnica 18 cm +/- 1 cm , bez tulei, długsć MIN. 130 mb op/po 6 szt 1245 5 Ręcznik celuloza op 12 szt ( do podajników automatycznych) celuloza 100 % klejona wysokość 21 cm średnica 14 cm, długość min.60 m gramatura co najmniej 2 x 17 g/mkw z perforacją szt 906 6 Papier toaletowy celuloza jambo 100 % celuloza .Srednica rolki 19 cm. Długośc min.120 m .Min 2-warstwy. Opakowanie 12 szt szt 360 Część 4- Środki do maszynowego utrzymania czystości l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Uniwersalny środek do gruntownego czyszczenia poadzek wodoodpornych, szczególnie odpowiedni do podłog z linoleum i PCV. Czyścii szybko i gruntownie . Szybko rozpuszcza i emulguje brud ,usuwa powoki woskowe. Umożliwia stosowanie środka na wszystkich rodzajów podłog . Niskopieniący,odpowiedni do stosowaia w automatach czyszczących. Posiada właściwości zwilżania powierzchni. Opakowanie kanister fabrycznie zamkniety 10 l op. 10
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. | 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w pkt. 1 ppkt. 2, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów z dokumentów znajdujących się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: 1) Próbek - (po jednym egzemplarzu handlowym dla każdego oferowanego produktu). Próbki powinny być opisane umożliwiając identyfikację jakiej części i pozycji zamówienia dotyczą - dotyczy części nr 1-4; 2) oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/ dokumenty/ certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Ulotki informacyjne oferowanych produktów. 4) Karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej przygotowanej według aktualnych przepisów prawa.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia wstępnego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także ww. oświadczenia dotyczące tych podmiotów – podpisane przez te podmioty. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu ww. oświadczenia dotyczące podwykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 5. Każdy z podmiotów, o których mowa w ust. 2 –4 składa odrębne oświadczanie, o którym mowa w pkt 1, należycie wypełnione i podpisane przez dane podmioty. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w pkt. 1 ppkt. 2, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów z dokumentów znajdujących się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1) lit. a). 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 ppkt. 1) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokument, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem łub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 10 znajdują odpowiednie zastosowanie. 12. Forma dokumentów: Oświadczenia, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach których polega Wykonawca, składane są w oryginale. Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez Wykonawcę albo podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli: 1) Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim przypadku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 2) Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy; 3) Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone) lub wskazanie nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji). 14. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: 1) Próbek - (po jednym egzemplarzu handlowym dla każdego oferowanego produktu). Próbki powinny być opisane umożliwiając identyfikację jakiej części i pozycji zamówienia dotyczą - dotyczy części nr 1-4; 2) oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/ dokumenty/ certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Ulotki informacyjne oferowanych produktów. 4) Karty charakterystyki mieszaniny niebezpiecznej przygotowanej według aktualnych przepisów prawa.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy np. w przypadku wycofania z obrotu przedmiotu umowy, zaprzestania produkcji przedmiotu umowy, utraty pozwolenia na obrót. W powyższym przypadku dopuszcza się zmiany przedmiotu Umowy na inny, lecz o tym samym składzie chemicznym i o cenie nie wyższej niż określonej w ofercie i Załączniku nr 1 do Umowy. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego; 2) zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, bez konieczności zmiany maksymalnej wartości brutto przedmiotu umowy; 3) zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 7 umowy; 4) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony do obrotu nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 5) wydłużenia terminu realizacji umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego maksymalnej wartości brutto umowy; 6) zmiany terminu realizacji umowy, jej wartości oraz zwiększenie ilości przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego; 7) zmiany ilości przedmiotu umowy pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, określonymi w Załączniku nr 1 do umowy; 8) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w umowie; 9) zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych związanych z umową, zgodnie z terminem obowiązywania w/w przepisów; 10) zmiany cen jednostkowych oraz wartości brutto umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. 5. W przypadku braku objętego Umową przedmiotu zamówienia danego producenta, czego nie dało się uprzednio przewidzieć. dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika tego samego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. Zamiennik będzie charakteryzował się właściwościami nie gorszymi niż oferowany produkt. Powyższe będzie możliwe tylko po przetestowaniu i akceptacji przez Zamawiającego zaproponowanego przez Wykonawcę zmienionego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może przenosić praw i obowiązków wynikających z Umowy na osoby trzecie bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 7. Ustala się następujące zasady zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku dokonywania zmian określonych w ust. 3 pkt 10: 1) Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 10 niniejszej umowy – w terminie 14 dni od dnia ich wystąpienia oraz przedstawić w tym terminie szczegółową kalkulację wzrostu kosztów wykonania zamówienia objętego niniejszą umową wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższe okoliczności. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ich rzeczywistego wpływu na wzrost kosztów wykonania zamówienia. 2) obowiązek udowodnienia wpływu w/w zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia objętego niniejszą umową obciąża Wykonawcę. 3) okoliczności powoływane przez Wykonawcę muszą pozostawać w ścisłym związku z zakresem obowiązków Wykonawcy wynikających z wykonania zamówienia objętego niniejszą umową. 4) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Brak zgody Zamawiającego na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy nie stanowi podstawy do rozwiązania niniejszej umowy. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez uprzedniego wypowiedzenia, jeżeli Wykonawca, mimo uprzedniego pisemnego upomnienia dopuszcza się naruszenia obowiązków wynikających z umowy w szczególności, gdy: a) Wykonawca opóźnia się z wykonaniem zobowiązania w terminach określonych w § 3 ust. 2 Umowy, b) w sytuacji określonej w § 2 ust. 5 Umowy, c) w przypadku co najmniej trzykrotnych braków w dostawach ilościowych lub wad jakościowych dostarczanego przez Wykonawcę przedmiotu Umowy, d) w przypadku co najmniej trzykrotnego uchybienia przez Wykonawcę terminom, o których mowa § 5 ust. 3 pkt 1 i 2 i § 5 ust. 4 i 5 Umowy. W przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje zobowiązania w terminach określonych w § 3 ust. 2 Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy i naliczyć kary umowne określone w § 6 ust. 2 Umowy. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody wyrażonej przez Zamawiającego na piśmie, pod rygorem nieważności, i w zakresie wskazanym w ofercie. W takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie podwykonawcy jak za działanie lub zaniechanie własne. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez podwykonawców zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu umowy będzie traktowane jak niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Gąbki do zmywania, jednostronne, ostre, 1 op/10 sztuk op 250 2 Szczotka z uchwytem do szorowania wykonana z tworzywa sztucznego szt 25 3 Szczotka do WC z pojemnikiem szt 30 4 Szufelka ze zmiotką w jednym zestawie wykonana z tworzywa sztucznego szt 15 5 Rękawice ochronne gospodarcze gumowe, wielkość M i S szt 5 6 Szczotka do kaloryferów w kształcie litery Y składająca się z dwóch połączonych rączką szczotek o plastikowym włosiu szt 10 7 Gąbka ścierna o wymiarach 123x96x12,5 mm i granulacji 120. Zastosowanie: metal, drewno, farby, tworzywa sztuczne, guma, papier szt 40 8 Kostka szlifierska o wymiarach 100x70x 25 mm i granulacji 80. Zastosowanie: metal, drewno, farby, tworzywa sztuczne, guma, papier szt 40 9 Zestaw 3 szczotek drucianych . Rodzaj szczotek drut miedziany, stalowy, nylon uchwyty plastikowe, wielkość sceny 35 mm, długość 170 mm szt 46 10 Szczotka do zamiatania z kijem, szer min 35 cm. dł. kija min. 120 cm szt 20 11 Kij do mycia okien z redukcją 3 m szt 10 12 Myjka do mycia okien dwustronna z gąbką i gumą o szerokości 35 cm, kompatybilny z poz. 11 szt 10 13 Mop sznurkowy okrągły + kije szt 5 14 Szczotka do szorowania ryżowa ręczna, dł min 15 cm szt 25 15 Szczotka do szorowania ryżowa na kiju min 30 cm, dł kija min 120 cm szt 30 16 Kij teleskopowy z możliwością wydłużenia do 3 metrów kompatybilny z pozycją 17 szt 15 17 Pióra do ścierania kurzu z delikatnych przedmiotów i powierzchni . Wykonane z włókien mikrofibry, puszystych i dobrze wchłaniających wyposażone w nakładkę antypoślizgową .osadzonych na długiej rączce z możliwością przedłużenia na kiju teleskopowym kompatybilnym z pozycja 16 szt 10
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki czystości i sprzęt pomocniczy profesjonalny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Uniwersalny koncentrat czyszczący. Preparat do profesjolnego zastosowania .Srodek na bazie alkoholu do mycia powierzchni ceramicznych,lakierowanych,pdłogowych,przeszkleń i szkła.Pozostawia przyjemny zapach.Posiadający zastosowanie również do mycia w dozownikach pianowych. Ph 7-8 . Opakowanie 10 l l 310 2 Dozownik pianowy do środka do mycia powierzchni poanad podłogowych i sanitariatów .Piana wypływa przez maechanizm spieniający w wyniku naćiśnięcia butelki.Szczelne zamknięcie dyszy uniemożliwiające zanieczyszczenie środka .Butelka z wytrzymałego tworzywa sztucznego o pojemności 0,5 l zakończona dyszą spieniającą. Nazwa , opis środka zakres pracy,piktogramy i skala dozująca wytłoczone na butelce. szt 60 3 Koncentrat czyszczący do sanitariatów .Preparat do profesjonalnego zastosowania . Środek koncentrat)do mycia pomieszczeń sanitarnych i usuwania sadów wapiennych-przeznaczony do codziennego czyszczenia i pielęgnacji wszystkich powierzchni zmywalnych tj.;sal nierdzewna ,plastik ,porcelana ,ceramika emalia,szkło w łazienkach,pralniach,prysznicach i innych pomieszczeniach sanitarnych.Usuwa sady wapienne oraz rdze.Niweluje zapach uryny.Posiadający delikatny zapach.Zawiera faktory antykorozyjne. Nie powoduje korozji armatury sanitarnej. Bezpieczny dla skóry .Wartośc PH |:0,6-1,6 koncentrat.Dozowanie :0,5-4,0 % na 10 l wody . ( do codziennego stosowania). Kolor czerwony. Przystosowany do mycia w dozownikach pianowych . Opakowanie 10 l l 310 4 Środek koncentrat) czyszcząco-konserwujący -do zostosowania na powierzchniach podłogowych odpornych na wodę .Zalecany szczególnie do podłóg mocno zabrudzonych .Doskonalne usuwa uporczywe zabrudzenia takie jak ,czarne rysy po obuwiu lub kółkach, tłuste plamy róznego pocjodzenia i inne . Nadający lekki połysk mytej powierzchni .Szybko wysychający , nie pozostawiający smug , nie nawarstwiający się . Niskopieniący perfumowany . Do wszystkich powierzchni odpornych na działanie rozpuszczalników .Wartośc PH 8-9 koncentrat. Dozowanie : 0,5 % -5% . Skład : substancje niejonowe ,mydło, rozpuszcalniki organiczne . Kanister 5 litrów. ( Do mycia okresowego zabrudzonych powierzchni. ) Kanister 5l l 310 5 Uniwersalny środek ( koncentrat) do wielu zastosowań , wolny od tenzydów,antypoślizgowy( norma DIN ) ,certyfikowany do stosowania na podlogach i stropach ESD z wymogami elektrostatycznymi, na bazie materiałów roślinnych.Usuwający zabrudzeniai konserwujacy. Do zastosowania na wszystkich powierzchniach podłogowych i ponad podłogowych,czyszczenie mebli , ścian,przeszkleń ,stali nierdzewnej,skóry naturalnej.Bezpieczny dla skóry oraz dla środowiska .Nie posiadający znaków zagrożenia .Kolor biały.Ph 6-7.Dozowanie od 0,5 do 2%. .Kanister 10 l l 220 6 środek do mycia powierzchni podłogowych odpornych na wodę .Srodek zawiera w składzie rozpuszczalniki i konserwanty.Zalecany do mycia ręcznego i maszynowego .Dozowanie 1-2% na 10 litrów wody ,Ph 10,3 kolor zielony.Opakowanie 10 l . l 310 7 Preparat do nabłyszczania przedmiotów wykonanych ze stali nierdzewnej urządzeń ,maszyn ,kuchni,stółów wykonanych ze stali nierdzewnej .Dodatkowo konserwuje powierzchnie pozostawiajac efektowny połysk zwiększając wrażenie ich czystości . Nie pozostawia smug. .Opakowanie 1l z atomizerem op 20 8 Do produktów, wskazanych w poz. 1-7 Zamawiający wymaga dostawy urządzenia dozującego (w ilości 15 sztuk) z montażem. Podłączenie do zaopatrzenia System szybko złaczki w wodę, podłączenie węża do kranu wskazane ciśnienie wody 2,5-4,0 bar. Mozliwośc dozowania . Rozcieńczenie 0,4-20% 14 dysz o róznym rozcieńczeniu %. Opcjonalnie 0,15% wysoka koncentracja. Liczba produktów 2 produkty chemiczne.przepływ 2 x 14 litry na minutę , w zależności od ciśnienia wody. Zamawiający zastrzega montaż urządzenia bez naruszenia konstrukcji ścian.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Papier toaletowy i ręczniki jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Papier toaletowy Jumbo na rolce szary , biały, średnica 18-19 cm długość min 130 mb (ilość rolek w opakowaniu 12 szt) gramatura min 38 g/ mkw szt 9 372 2 Papier toaletowy na rolce mały, dwuwarstwowy, perforowany. Białośc min.75 % długośc min.21 mb Opakowanie zbiorcze nie większe niż 64 sztuki szt 163840 3 Ręczniki składane 5000szt/karton, w kolorze białym białość min 75 % garmatura co najmniej 38 g /mkw karton 1471 4 Ręcznik okrągły / op 6 szt midi dwuwarstwowy gramatura mih 2 x 18 g/mkw - min 75% białości makulaturowy, warstwy klejone wysokość 19 cm +/- 2 mm średnica 18 cm +/- 1 cm , bez tulei, długsć MIN. 130 mb op/po 6 szt 1245 5 Ręcznik celuloza op 12 szt ( do podajników automatycznych) celuloza 100 % klejona wysokość 21 cm średnica 14 cm, długość min.60 m gramatura co najmniej 2 x 17 g/mkw z perforacją szt 906 6 Papier toaletowy celuloza jambo 100 % celuloza .Srednica rolki 19 cm. Długośc min.120 m .Min 2-warstwy. Opakowanie 12 szt szt 360
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki do maszynowego utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis l.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Szacowana ilość/rok 1 Uniwersalny środek do gruntownego czyszczenia poadzek wodoodpornych, szczególnie odpowiedni do podłog z linoleum i PCV. Czyścii szybko i gruntownie . Szybko rozpuszcza i emulguje brud ,usuwa powoki woskowe. Umożliwia stosowanie środka na wszystkich rodzajów podłog . Niskopieniący,odpowiedni do stosowaia w automatach czyszczących. Posiada właściwości zwilżania powierzchni. Opakowanie kanister fabrycznie zamkniety 10 l op. 10
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)