Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Zadanie II Dostawa testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer Zadanie III Dostawa szwów chirurgicznych

Data publikacji 2018-12-07
Data zakończenia 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658689-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków do apteki szpitalnej , testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer oraz szwów chirurgicznych do Samodzielnego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w ilości 3 zadań podzielonych na poszczególne pakiety:

ZADANIE I – Dostawa leków do Apteki Szpitalnej podzielone na 6
Pakiet 1 – Tabletki
Pakiet 2 – Leki
Pakiet 3 – Immunoglobuliny
Pakiet 4 – Immunoglobuliny
Pakiet 5 – Ampułki
Pakiet 6 – leki

ZADANIE II – -Dostawa testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer

ZADANIE III – Dostawa szwów chirurgicznych podzielone na 4 pakiety
Pakiet 1 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna jednowłóknowa syntetyczna wykonana izotaktycznego krystalicznego stereoizomeru polipropylenu i polietylenu;
Pakiet 2 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna jednowłóknowa polibutestrowa wykonana z kopolimeru politereftalanu butylenu i eteru politetrametylowego glikolu;
Pakiet 3 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna pleciona poliamidowa powlekana silikonem;
Pakiet 4 - Szwy mechaniczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5a330c9-162c-4f9b-99b8-9c6011c80180
Biuletyn 658689-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Regon 30837600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 963 251
Zamawiajacy fax 846 963 251
Zamawiajacy email spzozhrub@o2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej Zadanie II Dostawa testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer Zadanie III Dostawa szwów chirurgicznych
Numer referencyjny 11/39/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa leków do apteki szpitalnej , testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer oraz szwów chirurgicznych do Samodzielnego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie w ilości 3 zadań podzielonych na poszczególne pakiety: ZADANIE I – Dostawa leków do Apteki Szpitalnej podzielone na 6 Pakiet 1 – Tabletki Pakiet 2 – Leki Pakiet 3 – Immunoglobuliny Pakiet 4 – Immunoglobuliny Pakiet 5 – Ampułki Pakiet 6 – leki ZADANIE II – -Dostawa testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer ZADANIE III – Dostawa szwów chirurgicznych podzielone na 4 pakiety Pakiet 1 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna jednowłóknowa syntetyczna wykonana izotaktycznego krystalicznego stereoizomeru polipropylenu i polietylenu; Pakiet 2 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna jednowłóknowa polibutestrowa wykonana z kopolimeru politereftalanu butylenu i eteru politetrametylowego glikolu; Pakiet 3 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna pleciona poliamidowa powlekana silikonem; Pakiet 4 - Szwy mechaniczne
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow . W zadaniu I; a) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; b) zezwolenie na wytwarzanie środków farmaceutycznych w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą leku. W pozostałych zadaniach Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku . Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia ( załącznik nr.3 do SIWZ) - Dołączone wraz z ofertą b) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu dostarczone w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ipzp.pl informacji, o której mowa w art. 86ust.5 ( załącznik nr 6) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp. Wykonawcy zagraniczni Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o którym mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby , której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby .
Zakresie warunkow udzialu a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ.) - Dołączone wraz z ofertą
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7. W zakresie potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: 7.1. W zadaniu I; a) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; b) zezwolenie na wytwarzanie środków farmaceutycznych w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą leku. 8. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 8.1. zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub oświadczenie, że wszystkie oferowane produkty lecznicze posiadają aktualne świadectwa dopuszczania do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP ( przy czym dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu powinny być okazane zamawiającemu na każde jego żądanie) – dotyczy wszystkich zadań 9.2. W zadaniu II; a) Świadectwa CE lub aktualne zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczone znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. b) Ulotka lub prospekt oferowanych produktów
Inne dokumenty niewymienione 8. Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą: a) Formularz oferty oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym również formularz cenowy. b) Pełnomocnictwo do podpisania ofert i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. d) Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 7. Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany cen jednostkowych można dokonać jedynie w przypadku: a) zmiany stawek celnych lub podatkowych, ulega wówczas zmianie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian, b) w przypadku zmiany cen urzędowych, regulowanych niezależnie od wykonawcy, zmiana cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania jeżeli w ramach umowy towar oferowany jest po niższej cenie c) stosowania przez Sprzedającego lub producenta cen promocyjnych bądź upustów, 2) Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu lub producenta przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) liczby opakowań, e) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego, zastąpienie poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia tzw. „zamiennikiem” tj. asortymentem równoważnym, z chwilą wycofania go z produkcji lub wstrzymania produkcji, f) zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu synonimowego w cenie umownej zgodnej z Załącznikiem do umowy . 3) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększenie ogólnej wartości umowy.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 – Tabletki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 – Leki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 – Immunoglobuliny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 – Immunoglobuliny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 5 – Ampułki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie I Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 6 – leki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZADANIE II – -Dostawa testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa testów paskowych do analizy moczu na czytnik – aparat CLINITEK Advantus Analyzer
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ZADANIE III – Dostawa szwów chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 1 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna jednowłóknowa syntetyczna wykonana izotaktycznego krystalicznego stereoizomeru polipropylenu i polietylenu;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ZADANIE III – Dostawa szwów chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 2 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna jednowłóknowa polibutestrowa wykonana z kopolimeru politereftalanu butylenu i eteru politetrametylowego glikolu;
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa ZADANIE III – Dostawa szwów chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3 - Nitka chirurgiczna niewchłanialna pleciona poliamidowa powlekana silikonem;
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa ZADANIE III – Dostawa szwów chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 4 - Szwy mechaniczne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)