Data publikacji |
2018-12-10 |
Data zakończenia |
2018-12-19 00:00:00 |
Instytucja |
Zespół Szkół Technicznych im. inż.Tadeusza Tańskiego w Słubicach |
Miejscowość |
Słubice |
Województwo |
lubuskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
659884-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 158100009, 151130003, 151315000, 152210003, 31425003, 158000006, 155000003, 153000001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
78789ed8-519f-40bf-bb77-b003c2d119a9
|
Biuletyn |
659884-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Technicznych im. inż.Tadeusza Tańskiego w Słubicach
|
Regon |
21103839600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słubice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 582 577
|
Zamawiajacy fax |
957 584 844
|
Zamawiajacy email |
zst@powiatslubicki.pl
|
Adres strony url |
www.zstslubice.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zstslubice.edu.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Słubicach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Słubicach z podziałem na 8 części, tj. Zadanie nr 1. Dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, Zadanie nr 2. Dostawa mięsa wieprzowego i wędlin, Zadanie nr 3. Dostawa mięsa drobiowego, Zadanie nr 4. Dostawa ryb mrożonych i wędzonych, Zadanie nr 5. Dostawa jaj, Zadanie nr 6. Dostawa artykułów spożywczych, Zadanie nr 7. Dostawa produktów mleczarskich, Zadanie nr 8. Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział II oraz załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 PZP wymienionego w pkt. VI SIWZ - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 PZP wymienionego w pkt. VI SIWZ - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 PZP wymienionego w pkt. VI SIWZ - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych wyrobów piekarskich i cistkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa wieprzowego i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15113000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wieprzowego i wędlin, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa drobiowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb mrożonych i wędzonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych i wędzonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i ziemniaków, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III oraz załącznik nr 9 do SIWZ
|
| |