1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) artykułów biurowych szczegółowo opisanych w tabeli poniżej.
Część I.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
/Marker do pisania po tablicach suchościeralnych, łatwościeralny tusz proszkowy na bazie alkoholu, zapach neutralny, końcówka okrągła 2 mm. Dostępne kolory: czarny, niebieski, czerwony, zielony - 240 w każdym kolorze./960 szt.
/Papier szary A1 w arkuszach./10 arkuszy
/Papier A2 papier offsetowy o matowej białej powierzchni 72 opakowania po 250 arkuszy ( lub 36 opakowań po 500 arkuszy)./72 opak.po 250 ark. lub 36 opakowań po 500 ark.
/Bloczek kartek samoprzylepnych kostka, kwadratowe o boku od 7 do 9 cm, różne kolory, liczba karteczek w bloczku 400./413 bloczków po 400 karteczek
/Papier A1 / 80 g/m2 biały, opak. 250 arkuszy./18 opakowań
/Brystol wym. 50 x 70 cm 200 g/m2 biały./2 240 arkuszy
/Blok techniczny, biały Format A4 (297x210 mm), po 10 kartek w bloku, gramatura 240 g/m2. /700 szt.
/Blok techniczny A4 kolorowy o gramaturze min.170 g/m2 , po 10 kartek w bloku./420 szt.
/Koszulka na dokumenty miękka, wykonana z gładkiej ekologicznej folii polipropylenowej przeznaczona na dokumenty w formacie A4, otwarta na górze, specjalnie wzmocniony brzeg, jednostka sprzedaży 1 opakowanie (100 sztuk) Grubość materiału: 30-45 mikronów, uniwersalny rozstaw dziurek umożliwiający wpięcie do segregatora./668 opakowań
/Flipchart, powierzchnia suchościeralna lakierowana (magnetyczna). Tablica o wymiarach 70 × 100 cm i stałym kącie nachylenia 15°. Wysokość flipcharta: ok. 186 cm . Podstawa jezdna (kółka z systemem blokowania). Z możliwością zawieszenia bloku A1./6 szt.
/Blok papieru do flipcharta, gładki, biały 58x83cm (A1) papier 80g/m2, 30 kartek./6 szt.
/Papier kolorowy A4, 80 g/m2, kolory pastelowe, opakowanie 250 ark., mix kolorów./48 opakowań
/Kredki w oprawie drewnianej, 12 kolorów w opakowaniu, z wkładem zapewniającym miękkie rysowanie (miękki grafit), długość kredki min.16 cm, opakowanie plastikowe lub papierowe./48 kompletów
/Płyta DVD w plastikowym opakowaniu (pakowane pojedynczo)./6 328 szt.
/Ofertówki obwoluty A4, białe przezroczyste, ze sztywnej folii, otwarte z góry i z boku, 0,20 mm . (pakowane po 25 szt.)./25 opakowań
/Skoroszyt A4, z perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora (żółte, czarne, czerwone, zielone, niebieskie, białe), przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wykonany z sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu, zaokrąglone rogi obu okładek./2 220 szt.
/Koperta biała A6/C6, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Koperta biała C5/A5, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Koperta biała C4/A4, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Segregator z dźwignią 5 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np.czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./290 szt.
/Segregator z dźwignią 7,5 - 8 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np. czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./560 szt.
Część II.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
1/Papier ksero A4 / 80 g/m2, biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./882 ryzy
Część III.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
1/Ekran ścienny ręcznie rozwijany, biały, 200cm x 160cm./15 szt.
Część IV.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
1./Zeszyt/notes z papieru z recyklingu, format A5, kartki zszyte lub klejone, z okładką, w kratkę, kolor papieru biały./6506 szt.
2./Długopis ekologiczny tekturowy lub drewniany, mogą być elementy z tworzywa i metalu, odblokowanie wkładu przez wciśnięcie lub wkład zabezpieczony zatyczką, kolor wkładu ciemnoniebieski./6506 szt.
3./Papier z recyklingu A4, 80g/m2 , biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./ 720 ryz
1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na cztery części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie, lub trzy, lub cztery części zamówienia.
1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
1.4.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.5. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą na podstawie art. 24aa ustawy PZP.
1.6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
|
GuidZP400 |
31a1fa90-96de-411f-ad21-8955c1c798ec
|
Biuletyn |
659782-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Ustawicznego
|
Regon |
34085374200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Św. Katarzyny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 65 77 456
|
Zamawiajacy fax |
56 652 22 43
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@cku.torun.pl
|
Adres strony url |
www.cku.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zaprogramowani - czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki”, „Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi”, „Nauka – to takie proste!”, „Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów poprzez pracę nad kształtem zadań edukacyjnych wykonywanych na lekcjach wybranych przedmiotów szkolnych, TIK oraz indywidualizację nauczania we współpracy 10 placówek doskonalenia nauczycieli prowadzącymi kompleksowe wspomaganie szkół” współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach „Europejskiego Funduszu Społecznego” oraz na potrzeby biur Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cku.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cku.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu, Plac Św. Katarzyny 8, 87 - 100 Toruń, sekretariat szkół dla dorosłych pok.110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego artykułów biurowych w ramach projektów: „Zaprogramowani - czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki”, „Wszechstronny absolwent z uprawnieniami zawodowymi”, „Nauka – to takie proste!”, „Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów poprzez pracę nad kształtem zadań edukacyjnych wykonywanych na lekcjach wybranych przedmiotów szkolnych, TIK oraz indywidualizację nauczania we współpracy 10 placówek doskonalenia nauczycieli prowadzącymi kompleksowe wspomaganie szkół” współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach „Europejskiego Funduszu Społecznego” oraz na potrzeby biur Centrum Kształcenia Ustawicznego w Toruniu.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) artykułów biurowych szczegółowo opisanych w tabeli poniżej.
Część I.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
/Marker do pisania po tablicach suchościeralnych, łatwościeralny tusz proszkowy na bazie alkoholu, zapach neutralny, końcówka okrągła 2 mm. Dostępne kolory: czarny, niebieski, czerwony, zielony - 240 w każdym kolorze./960 szt.
/Papier szary A1 w arkuszach./10 arkuszy
/Papier A2 papier offsetowy o matowej białej powierzchni 72 opakowania po 250 arkuszy ( lub 36 opakowań po 500 arkuszy)./72 opak.po 250 ark. lub 36 opakowań po 500 ark.
/Bloczek kartek samoprzylepnych kostka, kwadratowe o boku od 7 do 9 cm, różne kolory, liczba karteczek w bloczku 400./413 bloczków po 400 karteczek
/Papier A1 / 80 g/m2 biały, opak. 250 arkuszy./18 opakowań
/Brystol wym. 50 x 70 cm 200 g/m2 biały./2 240 arkuszy
/Blok techniczny, biały Format A4 (297x210 mm), po 10 kartek w bloku, gramatura 240 g/m2. /700 szt.
/Blok techniczny A4 kolorowy o gramaturze min.170 g/m2 , po 10 kartek w bloku./420 szt.
/Koszulka na dokumenty miękka, wykonana z gładkiej ekologicznej folii polipropylenowej przeznaczona na dokumenty w formacie A4, otwarta na górze, specjalnie wzmocniony brzeg, jednostka sprzedaży 1 opakowanie (100 sztuk) Grubość materiału: 30-45 mikronów, uniwersalny rozstaw dziurek umożliwiający wpięcie do segregatora./668 opakowań
/Flipchart, powierzchnia suchościeralna lakierowana (magnetyczna). Tablica o wymiarach 70 × 100 cm i stałym kącie nachylenia 15°. Wysokość flipcharta: ok. 186 cm . Podstawa jezdna (kółka z systemem blokowania). Z możliwością zawieszenia bloku A1./6 szt.
/Blok papieru do flipcharta, gładki, biały 58x83cm (A1) papier 80g/m2, 30 kartek./6 szt.
/Papier kolorowy A4, 80 g/m2, kolory pastelowe, opakowanie 250 ark., mix kolorów./48 opakowań
/Kredki w oprawie drewnianej, 12 kolorów w opakowaniu, z wkładem zapewniającym miękkie rysowanie (miękki grafit), długość kredki min.16 cm, opakowanie plastikowe lub papierowe./48 kompletów
/Płyta DVD w plastikowym opakowaniu (pakowane pojedynczo)./6 328 szt.
/Ofertówki obwoluty A4, białe przezroczyste, ze sztywnej folii, otwarte z góry i z boku, 0,20 mm . (pakowane po 25 szt.)./25 opakowań
/Skoroszyt A4, z perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora (żółte, czarne, czerwone, zielone, niebieskie, białe), przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wykonany z sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu, zaokrąglone rogi obu okładek./2 220 szt.
/Koperta biała A6/C6, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Koperta biała C5/A5, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Koperta biała C4/A4, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Segregator z dźwignią 5 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np.czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./290 szt.
/Segregator z dźwignią 7,5 - 8 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np. czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./560 szt.
Część II.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
1/Papier ksero A4 / 80 g/m2, biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./882 ryzy
Część III.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
1/Ekran ścienny ręcznie rozwijany, biały, 200cm x 160cm./15 szt.
Część IV.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
1./Zeszyt/notes z papieru z recyklingu, format A5, kartki zszyte lub klejone, z okładką, w kratkę, kolor papieru biały./6506 szt.
2./Długopis ekologiczny tekturowy lub drewniany, mogą być elementy z tworzywa i metalu, odblokowanie wkładu przez wciśnięcie lub wkład zabezpieczony zatyczką, kolor wkładu ciemnoniebieski./6506 szt.
3./Papier z recyklingu A4, 80g/m2 , biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./ 720 ryz
1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na cztery części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie, lub trzy, lub cztery części zamówienia.
1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
1.4.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.5. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą na podstawie art. 24aa ustawy PZP.
1.6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmioty, na zdolnościach których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1).
5. Oświadczenia:
- oświadczenie wykonawcy, ze nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy – załącznik nr 2,
- oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ),
- Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców – (załącznik nr 4).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
1. Kryteria oceny złożonych ofert (dla każdej z części):
a) cena oferty (P1) – 90 %,
b) termin dostawy (P2) – 10 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy
Zamawiający ustala maksymalny termin dostawy na 30 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ilości dni powyżej 30 oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
2. Sposób oceny ofert
Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 ustawy.
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium 0 – 100 pkt. przy zastosowaniu wzorów:
najniższa oferowana cena spośród
złożonych ofert
a) cena oferty = ---------------------------------------------------- x 100 pkt. x znaczenie kryterium tj. 90 %
cena oferty badanej
najkrótszy termin spośród złożonych ofert
b) termin dostawy = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x znaczenie kryterium tj. 10 %
termin z oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (P1) + (P2)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą : a) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, b) uwarunkowań formalno-prawnych, 2) jeżeli zmiana będzie dotyczyć zmiany na materiały lub sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) artykułów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części): zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
2. Kryteria oceny złożonych ofert (dla każdej z części)
a) cena oferty (P1) – 90 %,
b) termin dostawy (P2) – 10 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy
Zamawiający ustala maksymalny termin dostawy na 30 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ilości dni powyżej 30 oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3. Sposób oceny ofert
Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 ustawy.
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (P1) + (P2)
|
Zalacznik krotki opis |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) artykułów biurowych szczegółowo opisanych w tabeli poniżej.
Część I.
L.p./Nazwa i opis przedmiotów zamówienia/Liczba sztuk
/Marker do pisania po tablicach suchościeralnych, łatwościeralny tusz proszkowy na bazie alkoholu, zapach neutralny, końcówka okrągła 2 mm. Dostępne kolory: czarny, niebieski, czerwony, zielony - 240 w każdym kolorze./960 szt.
/Papier szary A1 w arkuszach./10 arkuszy
/Papier A2 papier offsetowy o matowej białej powierzchni 72 opakowania po 250 arkuszy ( lub 36 opakowań po 500 arkuszy)./72 opak.po 250 ark. lub 36 opakowań po 500 ark.
/Bloczek kartek samoprzylepnych kostka, kwadratowe o boku od 7 do 9 cm, różne kolory, liczba karteczek w bloczku 400./413 bloczków po 400 karteczek
/Papier A1 / 80 g/m2 biały, opak. 250 arkuszy./18 opakowań
/Brystol wym. 50 x 70 cm 200 g/m2 biały./2 240 arkuszy
/Blok techniczny, biały Format A4 (297x210 mm), po 10 kartek w bloku, gramatura 240 g/m2. /700 szt.
/Blok techniczny A4 kolorowy o gramaturze min.170 g/m2 , po 10 kartek w bloku./420 szt.
/Koszulka na dokumenty miękka, wykonana z gładkiej ekologicznej folii polipropylenowej przeznaczona na dokumenty w formacie A4, otwarta na górze, specjalnie wzmocniony brzeg, jednostka sprzedaży 1 opakowanie (100 sztuk) Grubość materiału: 30-45 mikronów, uniwersalny rozstaw dziurek umożliwiający wpięcie do segregatora./668 opakowań
/Flipchart, powierzchnia suchościeralna lakierowana (magnetyczna). Tablica o wymiarach 70 × 100 cm i stałym kącie nachylenia 15°. Wysokość flipcharta: ok. 186 cm . Podstawa jezdna (kółka z systemem blokowania). Z możliwością zawieszenia bloku A1./6 szt.
/Blok papieru do flipcharta, gładki, biały 58x83cm (A1) papier 80g/m2, 30 kartek./6 szt.
/Papier kolorowy A4, 80 g/m2, kolory pastelowe, opakowanie 250 ark., mix kolorów./48 opakowań
/Kredki w oprawie drewnianej, 12 kolorów w opakowaniu, z wkładem zapewniającym miękkie rysowanie (miękki grafit), długość kredki min.16 cm, opakowanie plastikowe lub papierowe./48 kompletów
/Płyta DVD w plastikowym opakowaniu (pakowane pojedynczo)./6 328 szt.
/Ofertówki obwoluty A4, białe przezroczyste, ze sztywnej folii, otwarte z góry i z boku, 0,20 mm . (pakowane po 25 szt.)./25 opakowań
/Skoroszyt A4, z perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora (żółte, czarne, czerwone, zielone, niebieskie, białe), przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wykonany z sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisu, zaokrąglone rogi obu okładek./2 220 szt.
/Koperta biała A6/C6, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Koperta biała C5/A5, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Koperta biała C4/A4, samoklejąca, bez okienka/1 000 szt.
/Segregator z dźwignią 5 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np.czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./290 szt.
/Segregator z dźwignią 7,5 - 8 cm, z otworem na palec, pokryty folią polipropylenową, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę do opisania zawartości, wyraziste kolory (np. czerwony, zielony, niebieski, biały, czarny).Kolory zostaną uzgodnione z Wykonawcą przed dostawą./560 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) papieru ksero
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części): zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
2. Kryteria oceny złożonych ofert (dla każdej z części)
a) cena oferty (P1) – 90 %,
b) termin dostawy (P2) – 10 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy
Zamawiający ustala maksymalny termin dostawy na 30 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ilości dni powyżej 30 oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3. Sposób oceny ofert
Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 ustawy.
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (P1) + (P2)
|
Zalacznik krotki opis |
Papier ksero A4 / 80 g/m2, biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./882 ryzy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) ekranów ściennych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części): zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy. 2. Kryteria oceny złożonych ofert (dla każdej z części) a) cena oferty (P1) – 90 %, b) termin dostawy (P2) – 10 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający ustala maksymalny termin dostawy na 30 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ilości dni powyżej 30 oferta wykonawcy zostanie odrzucona. 3. Sposób oceny ofert Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 ustawy. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (P1) + (P2)
|
Zalacznik krotki opis |
Ekran ścienny ręcznie rozwijany, biały, 200cm x 160cm./15 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa (dowóz, wniesienie) do siedziby Zamawiającego (CKU w Toruniu, Pl. Św. Katarzyny 8) artukułów biurowych z recyklingu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części): zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy. 2. Kryteria oceny złożonych ofert (dla każdej z części) a) cena oferty (P1) – 90 %, b) termin dostawy (P2) – 10 % - nie dłużej niż 30 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający ustala maksymalny termin dostawy na 30 dni. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym ilości dni powyżej 30 oferta wykonawcy zostanie odrzucona. 3. Sposób oceny ofert Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 ustawy. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = (P1) + (P2)
|
Zalacznik krotki opis |
1./Zeszyt/notes z papieru z recyklingu, format A5, kartki zszyte lub klejone, z okładką, w kratkę, kolor papieru biały./6506 szt.
2./Długopis ekologiczny tekturowy lub drewniany, mogą być elementy z tworzywa i metalu, odblokowanie wkładu przez wciśnięcie lub wkład zabezpieczony zatyczką, kolor wkładu ciemnoniebieski./6506 szt.
3./Papier z recyklingu A4, 80g/m2 , biały (pakowany w ryzach po 500 arkuszy)./ 720 ryz
|
| |