1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części:
A) CZĘŚĆ I - „Dostawa produktów spożywczych”
B) CZĘŚĆ II - „Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych”
C) CZĘŚĆ III - „Dostawa owoców i warzyw”
D) CZĘŚĆ IV - „Dostawa słodyczy i napojów”
E) CZĘŚĆ V - „Dostawa produktów mącznych i różnych”
F) CZĘŚĆ VI - „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
- produkty muszą mieć ważny termin spożycia;
- bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem;
- w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
- częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym.
c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą:
- Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek;
- Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów;
- Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
- Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew;
d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko.
e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników upoważnionych przez Dyrektorów poszczególnych placówek.
f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne.
g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych.
h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków.
i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ.
Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty.
Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne.
Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników):
1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół im. POW w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek
2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. M. Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656
3/ Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn
4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew
|
| GuidZP400 |
31f2ab3f-79a2-4bb2-904d-088d963ef83c
|
| Biuletyn |
660595-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Klembów
|
| Regon |
55066815000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. F. Żymirskiego 38
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Klembów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05205
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-22 799-93-90
|
| Zamawiajacy fax |
0-22 777-90-85
|
| Zamawiajacy email |
urzad@klembow.pl
|
| Adres strony url |
http://www.bip.klembow.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.klembow.pl/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.klembow.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.2.14.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów”.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części:
A) CZĘŚĆ I - „Dostawa produktów spożywczych”
B) CZĘŚĆ II - „Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych”
C) CZĘŚĆ III - „Dostawa owoców i warzyw”
D) CZĘŚĆ IV - „Dostawa słodyczy i napojów”
E) CZĘŚĆ V - „Dostawa produktów mącznych i różnych”
F) CZĘŚĆ VI - „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
- produkty muszą mieć ważny termin spożycia;
- bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem;
- w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
- częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego;
b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną – e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym.
c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą:
- Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek;
- Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów;
- Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn;
- Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew;
d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko.
e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników upoważnionych przez Dyrektorów poszczególnych placówek.
f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji – z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne.
g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych.
h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków.
i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ.
Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty.
Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne.
Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych – odbiorców usług (płatników):
1/ Gmina Klembów – Zespół Szkół im. POW w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek
2/ Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. M. Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656
3/ Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn
4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale:
1) pkt 9 ppkt a) - c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Ocena spełnienia warunku nastąpi wyłącznie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi:
- wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ,
- wypełnione formularze cenowe na składane części zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ,
- oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt 1 SIWZ – Załączniki nr 3 i 4,
- pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy),
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik nr 5 do SIWZ).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) terminu realizacji,
2) wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy,
3) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
4) konieczności zlecenia dostaw dodatkowych,
5) zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków skutkujących wzrostem kosztów realizacji przedmiotu umowy.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku Wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I - „Dostawa produktów spożywczych”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II - „Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III - „Dostawa owoców i warzyw”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IV - „Dostawa słodyczy i napojów”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ V - „Dostawa produktów mącznych i różnych”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VI - „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ.
|
| | |