| GuidZP400 |
7d4f8299-e071-472b-84ce-e3f64d3e7921
|
| Biuletyn |
660577-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Oświatowy w Stoczku
|
| Regon |
14024467600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Węgrowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Stoczek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
07104
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
25 691 91 68
|
| Zamawiajacy fax |
25 691 91 68
|
| Zamawiajacy email |
sp.stoczek1@wp.pl
|
| Adres strony url |
http://zostoczek.szkolnastrona.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://zostoczek.szkolnastrona.pl/bip/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zostoczek.szkolnastrona.pl/bip/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Oświatowy w Stoczku, ul. Węgrowska 34, 07-104 Stoczek
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2019 roku
|
| Numer referencyjny |
ZO.251.9.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
NIE DOTYCZY
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
NIE DOTYCZY
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności do 2 stołówek szkolnych zlokalizowanych w budynkach Zespołu Oświatowego w Stoczku przy ul. Węgrowskiej 34 oraz Armii Krajowej 1. Zamówienie obejmuje dostawy następujących grup produktów: nabiał i jaja, warzywa i owoce, pieczywo, mięso i wyroby mięsne, mrożonki oraz różne produkty spożywcze. Szczegółową specyfikację produktów składających się na przedmiot zamówienia określono w załącznikach 3A - 3F do SIWZ zawierających specyfikację asortymentowo – ilościową. Podane w nich ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie lub osobiście zamówieniami przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i rozładuje zamówione produkty na własny koszt i ryzyko, swoim transportem do pomieszczeń magazynowych zlokalizowanych we wskazanej placówce w dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia w godz. 7:30 - 8:00, bez względu na wielkość zamówienia, tj. ilość zamówionych produktów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać artykuły żywnościowe należytej jakości oraz w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
NIE DOTYCZY
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
NIE DOTYCZY
|
| Zakresie warunkow udzialu |
NIE DOTYCZY
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
NIE DOTYCZY
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
NIE DOTYCZY
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Zobowiązania podmiotu trzeciego służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci;
|
| Wadium |
NIE DOTYCZY
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
NIE DOTYCZY
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
NIE DOTYCZY
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
NIE DOTYCZY
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp określonych w art. 144. Zmiany Umowy, o ile Umowa nie stanowi inaczej, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w następujących sytuacjach: 1) zaistnienie siły wyższej (§ 7 Umowy) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 3) w przypadku udokumentowanych opóźnień, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, powodujących, że realizacja Umowy zgodnie z określonymi terminami stanie się niemożliwa – Zamawiający dopuszcza zmianę terminów określonych w Umowie na terminy późniejsze, ustalone przez Strony. Szczegółowe informacje dot. zmian umowy zawiera SIWZ.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
NIE DOTYCZY
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
NIE DOTYCZY
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 6 2 Powody |
NIE DOTYCZY
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Oświatowy w Stoczku, ul. Węgrowska 34, 07-104 Stoczek, tel. 25 691 91 68; 2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-md@tbdsiedlce.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZO.251.9.2018 na Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2019 roku w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał i jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3A do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
|
| Zalacznik krotki opis |
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: masło roślinne, ser biały, ser żółty, ser Feta, mleko w kartonie - 3,2%, mleko w proszku, śmietana 12%, śmietana jogurtowa, jogurty, serki homogenizowane, serki kanapkowe, jaja kurze.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3B do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
|
| Zalacznik krotki opis |
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: banan, cytryna, gruszka, jabłko, kiwi, mandarynka, śliwka, pomarańcza, wiśnia świeża, truskawka świeża, nektarynka, morela, brzoskwinia, arbuz, pietruszka świeża, seler, czosnek główka, marchew, cebula, pomidor, ogórek świeży zielony, ogórek do kiszenia gruntowy, ogórek kiszony, cebula czerwona, papryka czerwona świeża, szczypior (pęczek), por, kalafior świeży, sałata, sałata lodowa, koper-pęczek, pietruszka nać, pieczarka, fasolka szparagowa, fasola luz, groch połówki, kapusta czerwona, kapusta pekińska, kapusta kiszona, kapusta główka, kapusta młoda (główka), kapusta włoska, burak ćwikłowy, ziemniaki, rzodkiewka pęczek, brokuł, chrzan świeży, rodzynki, cukinia, czereśnie, dynie.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3C do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
|
| Zalacznik krotki opis |
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: chleb pytlowy (blaszka), chleb razowy, bułka paluch, kajzerka, bułka długa, bułka grahamka, bułka tarta, rogal, bagietka.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i wyroby mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3D do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
|
| Zalacznik krotki opis |
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: kości karkowe wieprzowe, porcje rosołowe z kurczaka, mięso wołowe (szponder), żeberka, filet z kurczaka, skrzydełka z kurczaka, kurczak, ćwiartka z kurczaka, karkówka wieprzowa, udko z kurczaka, schab wieprzowy bez kości, łopatka wieprzowa bez kości, boczek wieprzowy surowy, boczek wieprzowy wędzony, skrzydło z indyka, szynka wieprzowa surowa, kiełbasa biała, kiełbasa cienka, szynka wieprzowa, kiełbasa krakowska podsuszana, parówki delikatesowe, pasztet, kura rosołowa, filet z indyka, pierś gotowana drobiowa, schab pieczony, polędwica gotowana, kości wędzone, polędwiczki wieprzowe, udziec z indyka.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3E do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
|
| Zalacznik krotki opis |
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: owoce mrożone, zupa wiosenna (mrożonka), paluszki rybne z fileta mintaja, filety rybne, szpinak mrożony, flaki, porzeczka czarna mrożona, groszek zielony, fasola szparagowa mrożona, włoszczyzna paski, ryba miruna mrożona, mix papryk mrożony.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pozostałe produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3F do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
|
| Zalacznik krotki opis |
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: miód naturalny, mąka pszenna, herbata czarna, herbata owocowa, kakao naturalne, musztarda, barszcz biały butelka, żurek butelka, makaron, makaron, spaghetti, kasza manna, kasza gryczana, mąka ziemniaczana, drożdże, sól morska o obniżonej zawartości sodu, ryż, płatki kukurydziane zwykłe, płatki ryżowe, olej roślinny rafinowany, pieprz czarny mielony, kurkuma, papryka słodka, zioła prowansalskie, listek laurowy, oregano, bazylia, majeranek, rozmaryn, tymianek, cukier waniliowy, cynamon, ziele angielskie, ocet jabłkowy, ocet balsamiczny, koncentrat pomidorowy, przyprawa do mięs i uniwersalne, kasza jęczmienna, ketchup łagodny, papryka ostra, czosnek granulowany, cukier biały, makrela w oleju (konserwowa), makaron, kawa zbożowa, sól gruba, pomidory krojone w kartonie, przecier pomidorowy w butelce, pieprz cytrynowy, fasola czerwona (puszka), chrzan śmietankowy, brzoskwinie w syropie (puszka), sok kartonik, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, groszek konserwowy, kukurydza puszka, płatki śniadaniowe, oliwa z oliwek, pestki ze słonecznika, śliwka suszona, pomidory suszone w zalewie, oliwki w zalewie, dżemy, cukier puder, płatki owsiane, szczaw siekany, ananas w puszce.
|
| | |