| GuidZP400 |
e2d8c280-c589-4e91-8f74-f54e138d7a1d
|
| Biuletyn |
660267-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa
|
| Regon |
001059308
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubuska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
65-265
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
68 324 56 55
|
| Zamawiajacy fax |
68 327 08 38
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@dpskombatant.zgora.pl
|
| Adres strony url |
www.dpskombatant.zgora.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpskombatant.zgora.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z podziałem na zadania - liczba zadań 2
|
| Numer referencyjny |
Dk.TG.KK.3602.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „dostawę żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z podziałem na części – liczba części 2 ” CPV – 15100000-9, 15131130-5, 15500000-3
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część nr 1. Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin.
Część nr 2. Dostawa produktów mleczarskich.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych (dwie części) w odniesieniu do wszystkich części.
Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełen asortyment dla danego zadania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4-4.1 do SIWZ
3. Miejsce dostaw:
1) Wykonawca dostarczać będzie towar do magazynu Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze.
2) Odbioru towaru w magazynie Zamawiającego, znajdującym się przy Lubuskiej 11 w Zielonej Górze dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony protokołem odbioru, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4. Informacje Ogólne dla części 1 i 2:
1) Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego.
2) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w magazynie Zamawiającego zgodnie z pkt 4.
4) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w magazynie przy ul. Lubuskiej 11
w Zielonej Górze.
5) Za dostarczoną żywność (w tym stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
6) Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. W przypadku nabiału, faktury są rozliczane raz w tygodniu w każdy poniedziałek tygodnia następnego.
7) Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) Jeżeli w tabelach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe.
9) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
10) Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego.
11) W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 9.
12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w zakresie zmniejszenia wielkości i/lub wartości dostaw maksymalnie o 30 %. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem wielkości i wartości dostaw towarów wymienionych w zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń
z tego tytułu.
13) W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
3.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę :
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ ,
2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do
SIWZ,
3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy,
4) wypełniona Tabela- wykaz asortymentu stanowiąca załącznik Nr 4 i/lub Nr 4.1 do SIWZ .
3.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.dpskombatant.zgora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp,
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2018 r. poz. 798,650, 1637 i 1669.) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 - do SIWZ.
3.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ( na wezwanie ) , którego oferta została najwyżej oceniona :
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
3.4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom ,
zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców .
3.5. Z treści dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt 3.1 -3.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie , iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
3.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.6.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , zgodnie z wymaganiami pkt 3.6. SIWZ.
3.8. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów:
a. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający,
b. Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty,
c. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 2 i 3 PZP.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z §9 projektu umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, oraz punktem 18 SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|