Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2019 roku

Data publikacji 2018-12-11
Data zakończenia 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Gmina Obryte
Miejscowość Obryte
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660352-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2019 roku 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. 3. Rodzaj artykułów określa załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Ilość dostarczonych artykułów w ciągu całego okresu trwania umowy uzależniona będzie od ilości dzieci korzystających z dożywiania. 5. Ilość dostawy artykułów (na jeden dzień) będzie określona każdorazowo przy zamówieniu. 6. Dostawy artykułów nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne. 7. Dostawa zamówienia ma się odbywać w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu zamówienia pisemnego, ustnego lub telefonicznego tzn. jednego dnia zamówienie – dostawa tego samego dnia lub na drugi dzień do godziny 7:30. W przypadku zamówienia w piątek dostawa w poniedziałek. 8. W przypadku zmniejszenia lub braku środków na dożywianie w trakcie realizacji zamówienia – Zamawiający może zmniejszyć wielkość zamówień lub rozwiązać umowę za 30 dniowym okresem wypowiedzenia. 9. W przypadku wystąpienia reklamacji, załatwiane one będą przez Wykonawcę w terminie 2 dni.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3555b899-9d98-4963-af4f-1e7474105f14
Biuletyn 660352-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Obryte
Regon 55066813700000
Zamawiajacy adres ulica Obryte
Zamawiajacy adres numer domu 185
Zamawiajacy miejscowosc Obryte
Zamawiajacy kod pocztowy 07215
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 297 411 004
Zamawiajacy fax 297 411 004
Zamawiajacy email obryte@poczta.onet.pl
Adres strony url www.obryte.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.obryte.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta Polska, Kurier, Osobiście w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Obrytem, Obryte 185, 07-215 Obryte
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2019 roku
Numer referencyjny IZ.271.ZP.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów w ramach dożywiania dla Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem w 2019 roku 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. 3. Rodzaj artykułów określa załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Ilość dostarczonych artykułów w ciągu całego okresu trwania umowy uzależniona będzie od ilości dzieci korzystających z dożywiania. 5. Ilość dostawy artykułów (na jeden dzień) będzie określona każdorazowo przy zamówieniu. 6. Dostawy artykułów nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne. 7. Dostawa zamówienia ma się odbywać w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu zamówienia pisemnego, ustnego lub telefonicznego tzn. jednego dnia zamówienie – dostawa tego samego dnia lub na drugi dzień do godziny 7:30. W przypadku zamówienia w piątek dostawa w poniedziałek. 8. W przypadku zmniejszenia lub braku środków na dożywianie w trakcie realizacji zamówienia – Zamawiający może zmniejszyć wielkość zamówień lub rozwiązać umowę za 30 dniowym okresem wypowiedzenia. 9. W przypadku wystąpienia reklamacji, załatwiane one będą przez Wykonawcę w terminie 2 dni.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków szczególnych w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – co najmniej jedna usługa trwająca nie krócej niż 10 miesięcy, polegająca na dostawach artykułów żywnościowych dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie zorganizowanego żywienia, którego wartość była nie mniejsza niż 80 tys. zł brutto – do wykorzystania druk załącznika nr 4 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą należy złożyć aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenia, zwane dalej „Oświadczeniem”, którego wzór określa Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców „Oświadczenie”, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2. W terminie do 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej gminy informacji z publicznego otwarcia ofert, należy złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustaw. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może złożyć wraz z ofertą) 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy do łączyć: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: składa także odrębne oświadczenie dla każdego z tych podmiotów 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane załącznik Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Dowodami, o których mowa wyżej mogą być: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub b)oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a), 2.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 należy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru, załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany, o których mowa w ust.1, obejmować mogą zmianę każdego z postanowień umowy, w tym zmianie zakresu świadczenia obu stron, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ w postępowaniu w wyniku, którego została zawarta niniejsza umowa, chyba że spełniony zostanie następujący warunek: nastąpi zmiana stawki podatku VAT. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin Płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)