Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce

Data publikacji 2018-12-11
Data zakończenia 2018-12-19 00:00:00
Instytucja Powiat Ostrołęcki
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660180-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce.

Zamówienie składa się z następujących części:
Część nr 1: Dostawa materiałów biurowych.
Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.1. do formularza ofertowego.
Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego.
Część nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.2. do formularza ofertowego.
Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego.

Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Jako materiały eksploatacyjne równoważne należy uznawać artykuły kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, posiadające certyfikat zgodności, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żaden z materiałów (toner, atrament, tusz) nie mógł być wykorzystany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 418b5e67-fbb9-4821-837a-b6165e3eac8c
Biuletyn 660180-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Ostrołęcki
Regon 55066883500000
Zamawiajacy adres ulica pl. gen. J. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 764 28 15,
Zamawiajacy fax 29 764 32 81
Zamawiajacy email kancelaria@powiatostrolecki.pl,
Adres strony url www.powiatostrolecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatostrolecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatostrolecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Ostrołęce, Pl. Gen. J. Bema 5, 07-410 Ostrołęka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce
Numer referencyjny ZPB.272.PN.06.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce. Zamówienie składa się z następujących części: Część nr 1: Dostawa materiałów biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.1. do formularza ofertowego. Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Część nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.2. do formularza ofertowego. Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Jako materiały eksploatacyjne równoważne należy uznawać artykuły kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, posiadające certyfikat zgodności, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żaden z materiałów (toner, atrament, tusz) nie mógł być wykorzystany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrołęce, adres: pl. Gen. J. Bema 5, 07-410 Ostrołęka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@powiatostrolecki.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień, dlatego Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla części I – Dostawa materiałów biurowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) minimum 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. obejmujące realizację dostaw materiałów biurowych. Dostawy te winny być potwierdzone dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla części II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) minimum 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. obejmujące realizację dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Dostawy te winny być potwierdzone dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu wykazania spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: - wykaz dostaw o których mowa w pkt 7.1. ppkt. 3) SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie, dotyczące tych podmiotów (zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu – wzór zał. nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenia (dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca zamierzający powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w Oświadczeniu (dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ) składa oświadczenie w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy lub wykonawców składających ofertę wspólnie. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawia wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem zobowiązania stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg załączonego wzoru (oświadczenie o przynależności do tej same grupy kapitałowej) – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: 1) aktualne dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących umowę, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 2) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, o ile pełnomocnictwo nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 3) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), sposób rozliczenia między stronami umowy należności otrzymanych od Zamawiającego z tytułu wynagrodzenia wykonawcy, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania umowy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2.Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany wynagrodzenia. 3.Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawcy i innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 - ustawy Pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.1. do formularza ofertowego. Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Jako materiały eksploatacyjne równoważne należy uznawać artykuły kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, posiadające certyfikat zgodności, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żaden z materiałów (toner, atrament, tusz) nie mógł być wykorzystany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.2. do formularza ofertowego. Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)