1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
I część- napoje
II część-kukurydza
III część-natchos
IV cześć – inne artykuły spożywcze
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy -Załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15800000-6- różne artykuły spożywcze, 15980000-1- napoje.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór 70% ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2 do umowy (formularz cenowy). Pozostałą ilość asortymentów wymienionych w formularzu cenowym
z zastrzeżeniem, ust. 3 zostanie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości określonych
w tabeli formularza cenowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych, do 15% wartości umowy brutto.
10. Niewyczerpanie przez okres umowy kwoty określonej za realizację przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych
- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż spełniają produkty wskazane w SIWZ;
1) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego;
2) jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów i gatunków wskazanych w SIWZ oraz spełnić wszystkie wymagania pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
12. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach –bez stosowania opakowań zastępczych, a produkt nie będzie posiadał oznaczeń produkcji dla dyskontów spożywczych.
13. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie był krótszy niż 50% okresu przydatności, licząc od dnia ich odbioru przez zamawiającego.
14. Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
15. Produkty objęte postępowaniem muszą być wyprodukowane, zapakowane
i dostarczane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
(tj. Dz.U. 2018 r. poz. 1541);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(tj. Dz.U. 2017 r. poz. 2212 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r., w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 29 z późn. zm.).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych oznakowanych i zawierających informacje dotyczące nazwy i adresu producenta, nazwy i adresu dystrybutora, nazwy produktu, data produkcji.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość umowy) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. Kopię polisy OC Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
|
GuidZP400 |
b02d295b-7a35-4abc-94dd-08697a7d9944
|
Biuletyn |
659568-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytucja Filmowa "Silesia-Film"
|
Regon |
27665489700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górnicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40008
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2068861 do 63 w. 23
|
Zamawiajacy fax |
322 598 388
|
Zamawiajacy email |
info@silesiafilm.com.pl
|
Adres strony url |
www.silesiafilm.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.silesiafilm.com/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.silesiafilm.com/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
droga pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytucja Filmowa "Silesia-Film", ul. Górnicza 5, 40-008 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnych artykułów spożywczych.
|
Numer referencyjny |
ZP-3/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
I część- napoje
II część-kukurydza
III część-natchos
IV cześć – inne artykuły spożywcze
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy -Załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15800000-6- różne artykuły spożywcze, 15980000-1- napoje.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór 70% ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2 do umowy (formularz cenowy). Pozostałą ilość asortymentów wymienionych w formularzu cenowym
z zastrzeżeniem, ust. 3 zostanie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości określonych
w tabeli formularza cenowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych, do 15% wartości umowy brutto.
10. Niewyczerpanie przez okres umowy kwoty określonej za realizację przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych
- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż spełniają produkty wskazane w SIWZ;
1) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego;
2) jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów i gatunków wskazanych w SIWZ oraz spełnić wszystkie wymagania pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
12. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach –bez stosowania opakowań zastępczych, a produkt nie będzie posiadał oznaczeń produkcji dla dyskontów spożywczych.
13. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie był krótszy niż 50% okresu przydatności, licząc od dnia ich odbioru przez zamawiającego.
14. Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
15. Produkty objęte postępowaniem muszą być wyprodukowane, zapakowane
i dostarczane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
(tj. Dz.U. 2018 r. poz. 1541);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(tj. Dz.U. 2017 r. poz. 2212 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r., w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 29 z późn. zm.).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych oznakowanych i zawierających informacje dotyczące nazwy i adresu producenta, nazwy i adresu dystrybutora, nazwy produktu, data produkcji.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość umowy) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. Kopię polisy OC Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. lub do wykorzystania wartości umowy brutto z uwzględnieniem prawa opcji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy w następujących okolicznościach:
1) w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny w publikacji branżowej „Ceny, handel, usługi - wskaźnik zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych o tytule „Ceny w gospodarce narodowej”
- miesięczne, ulegnie zmianie o nie mniej niż 5 % w stosunku do cen obowiązujących
w umowie z zastrzeżeniem ust. 1.
2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto pozostają bez zmian,
a stosownej zmianie ulegają ceny brutto.
3) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia
10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U.
z 2017 r. poz. 847),
4) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. Wykonawca w przypadku wystąpienia okoliczności o, których mowa w ust. 1 pkt. 1 składa pisemny wniosek do Zamawiającego uzasadniający zmianę cen poszczególnych asortymentów w stosunku do cen obowiązujących w umowie.
3. Zamawiający po dokonaniu analizy wniosku, o których mowa w ust. 2, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT.
5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty, o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku
z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
6. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 4 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać
za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotne
7. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.
8. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
9. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1- napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
I część- napoje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy -Załącznik nr 2A do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15800000-6- różne artykuły spożywcze, 15980000-1- napoje.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór 70% ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2 do umowy (formularz cenowy). Pozostałą ilość asortymentów wymienionych w formularzu cenowym
z zastrzeżeniem, ust. 3 zostanie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości określonych
w tabeli formularza cenowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych, do 15% wartości umowy brutto.
10. Niewyczerpanie przez okres umowy kwoty określonej za realizację przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych
- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż spełniają produkty wskazane w SIWZ;
1) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego;
2) jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów i gatunków wskazanych w SIWZ oraz spełnić wszystkie wymagania pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
12. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach –bez stosowania opakowań zastępczych, a produkt nie będzie posiadał oznaczeń produkcji dla dyskontów spożywczych.
13. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie był krótszy niż 50% okresu przydatności, licząc od dnia ich odbioru przez zamawiającego.
14. Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
15. Produkty objęte postępowaniem muszą być wyprodukowane, zapakowane
i dostarczane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
(tj. Dz.U. 2018 r. poz. 1541);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(tj. Dz.U. 2017 r. poz. 2212 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r., w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 29 z późn. zm.).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych oznakowanych i zawierających informacje dotyczące nazwy i adresu producenta, nazwy i adresu dystrybutora, nazwy produktu, data produkcji.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość umowy) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. Kopię polisy OC Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2- kukurydza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
II część-kukurydza
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy -Załącznik nr 2B do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15800000-6- różne artykuły spożywcze, 15980000-1- napoje.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór 70% ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2 do umowy (formularz cenowy). Pozostałą ilość asortymentów wymienionych w formularzu cenowym
z zastrzeżeniem, ust. 3 zostanie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości określonych
w tabeli formularza cenowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych, do 15% wartości umowy brutto.
10. Niewyczerpanie przez okres umowy kwoty określonej za realizację przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych
- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż spełniają produkty wskazane w SIWZ;
1) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego;
2) jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów i gatunków wskazanych w SIWZ oraz spełnić wszystkie wymagania pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
12. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach –bez stosowania opakowań zastępczych, a produkt nie będzie posiadał oznaczeń produkcji dla dyskontów spożywczych.
13. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie był krótszy niż 50% okresu przydatności, licząc od dnia ich odbioru przez zamawiającego.
14. Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
15. Produkty objęte postępowaniem muszą być wyprodukowane, zapakowane
i dostarczane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
(tj. Dz.U. 2018 r. poz. 1541);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(tj. Dz.U. 2017 r. poz. 2212 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r., w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 29 z późn. zm.).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych oznakowanych i zawierających informacje dotyczące nazwy i adresu producenta, nazwy i adresu dystrybutora, nazwy produktu, data produkcji.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość umowy) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. Kopię polisy OC Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3- natchos
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
III część-natchos
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy -Załącznik nr 2C do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15800000-6- różne artykuły spożywcze, 15980000-1- napoje.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór 70% ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2 do umowy (formularz cenowy). Pozostałą ilość asortymentów wymienionych w formularzu cenowym
z zastrzeżeniem, ust. 3 zostanie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości określonych
w tabeli formularza cenowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych, do 15% wartości umowy brutto.
10. Niewyczerpanie przez okres umowy kwoty określonej za realizację przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych
- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż spełniają produkty wskazane w SIWZ;
1) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego;
2) jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów i gatunków wskazanych w SIWZ oraz spełnić wszystkie wymagania pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
12. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach –bez stosowania opakowań zastępczych, a produkt nie będzie posiadał oznaczeń produkcji dla dyskontów spożywczych.
13. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie był krótszy niż 50% okresu przydatności, licząc od dnia ich odbioru przez zamawiającego.
14. Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
15. Produkty objęte postępowaniem muszą być wyprodukowane, zapakowane
i dostarczane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
(tj. Dz.U. 2018 r. poz. 1541);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(tj. Dz.U. 2017 r. poz. 2212 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r., w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 29 z późn. zm.).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych oznakowanych i zawierających informacje dotyczące nazwy i adresu producenta, nazwy i adresu dystrybutora, nazwy produktu, data produkcji.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość umowy) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. Kopię polisy OC Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4- inne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy różnych artykułów spożywczych z podziałem na części.
IV cześć – inne artykuły spożywcze
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy -Załącznik nr 2D do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15800000-6- różne artykuły spożywcze, 15980000-1- napoje.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór 70% ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2 do umowy (formularz cenowy). Pozostałą ilość asortymentów wymienionych w formularzu cenowym
z zastrzeżeniem, ust. 3 zostanie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości określonych
w tabeli formularza cenowego poszczególnych asortymentów z zachowaniem ich cen jednostkowych, do 15% wartości umowy brutto.
10. Niewyczerpanie przez okres umowy kwoty określonej za realizację przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia produktów równoważnych
- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż spełniają produkty wskazane w SIWZ;
1) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego;
2) jeżeli Wykonawca oferuje produkty równoważne, musi zapewnić wielość ich rodzajów i gatunków, nie mniejszą niż ilość rodzajów i gatunków wskazanych w SIWZ oraz spełnić wszystkie wymagania pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
12. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach –bez stosowania opakowań zastępczych, a produkt nie będzie posiadał oznaczeń produkcji dla dyskontów spożywczych.
13. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie był krótszy niż 50% okresu przydatności, licząc od dnia ich odbioru przez zamawiającego.
14. Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
15. Produkty objęte postępowaniem muszą być wyprodukowane, zapakowane
i dostarczane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
(tj. Dz.U. 2018 r. poz. 1541);
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
(tj. Dz.U. 2017 r. poz. 2212 z późn. zm.);
3) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r., w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 29 z późn. zm.).
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych oznakowanych i zawierających informacje dotyczące nazwy i adresu producenta, nazwy i adresu dystrybutora, nazwy produktu, data produkcji.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie niższej wartości niż wartość umowy) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową. Kopię polisy OC Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
|
| |