GuidZP400 |
a0cf5308-3466-416d-81e2-37478eb54ae8
|
Biuletyn |
661134-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Archiwum Cyfrowe
|
Regon |
122900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Hankiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02103
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 572 16 00
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 572 16 01
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@nac.gov.pl
|
Adres strony url |
www.nac.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane w 84,63% z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” na podstawie porozumienia nr POPC.02.01.00-00-0088/18-00 o dofinansowanie projektu „Modernizacja Zintegrowanego Systemu Informacji Archiwalnej ZoSIA” zawartego w dniu 27 kwietnia 2018 r. Pozostałe 15,37% finansowania pochodzić będzie z budżetu państwa
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
archiwum państwowe
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.ap.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.ap.gov.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie - Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, sekretariat - p. 206
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA (“Zintegrowany System Informacji Archiwalnej”).
|
Numer referencyjny |
OA.26.6.2018
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego “Zintegrowany System Informacji Archiwalnej” (dalej „ZoSIA” lub „System”).
1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1. Mapowanie procesów biznesowych obecnie działającego Systemu, w szczególności procesów dla:
a. modułu Ewidencja i opracowanie,
1.2. Zaprojektowanie procesów biznesowych dla nowych modułów, w szczególności:
a. moduł Gromadzenie,
b. moduł Przechowywanie,
c. moduł Udostępnianie,
d. moduł Digitalizacja,
e. moduł Konserwacja,
f. moduł Planowanie i sprawozdawczość,
g. moduł NDAP.
1.3. Analizę obecnie działającego Systemu pod względem optymalizacji procesów oraz rozwiązań technicznych, które można ponownie wykorzystać oraz tych, które należy zmienić, uwzględniając nowe moduły;
1.4. Projekt techniczny Systemu ze wskazaniem rozwiązań w zakresie oprogramowania i infrastruktury wraz z określeniem wymagań minimalnych, które to oprogramowanie i infrastruktura musi spełniać (opis nie może zawierać znaków towarowych);
1.5. Bieżące spotkania, wywiady i konsultacje telefoniczne ze wskazanymi przez Zamawiającego właścicielami biznesowymi poszczególnych modułów rozwiązania docelowego;
Cykliczne spotkania z Zamawiającym w celu raportowania postępów prac, nie rzadziej niż co dwa tygodnie, odbywające się w siedzibie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72240000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
125
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: - Zamawiający wymaga wykazu usług oraz osób.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu weryfikacji zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający stawia następujące warunki:
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie wykazu usług:
- Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat od daty złożenia oferty zrealizował, co najmniej:
A. dwie usługi polegające na opracowaniu analizy biznesowej systemu teleinformatycznego, gdzie zakładana wartość realizacji systemu wyniosła powyżej 1 mln zł brutto.
B. dwie usługi polegające na opracowaniu projektu technicznego systemu teleinformatycznego, gdzie zakładana wartość realizacji systemu wyniosła powyżej 1 mln zł brutto.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony również w tym przypadku, gdy analiza biznesowa i projekt techniczny będą dotyczyć tego samego systemu.
Załącznik, w którym należy podać wymagane informacje stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
W zakresie wykazu osób:
- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia o spełniających następujące warunki:
1. Analityk biznesowy – min. 1 osoba, która:
a. Posiada 3 letnie doświadczenie na stanowisku analityka biznesowego,
b. brała udział w co najmniej 2 projektach polegających na przygotowaniu analizy biznesowej dla systemu informatycznego, przy czym co najmniej jedna z nich dotyczyła modernizacji istniejącego systemu teleinformatycznego,
c. była w przynajmniej jednym projekcie analitykiem wiodącym odpowiadającym za kształt i ostateczny wynik analizy biznesowej.
2. Architekt systemów informatycznych, który:
a. posiada 5 letnie doświadczenie na stanowisku architekta systemów informatycznych,
b. uczestniczył w co najmniej dwóch projektach charakteryzujących się łącznie następującymi cechami:
- architektura wielowarstwowa wykorzystująca m.in. warstwę usług opartą na technologii WebServices,
- architektura zapewniająca rozdzielenie warstwy logiki biznesowej i dostępu do danych,
- architektura zapewniająca skalowalność procesowania obiektów w oparciu o przetwarzanie asynchroniczne w systemie kolejkowania zadań, przy czym przynajmniej jeden z nich sam zaprojektował,
c. zna narzędzie Visual Paradigm lub Enterprise Architect lub inne równoważne narzędzie tej klasy i zaprojektował co najmniej jeden system informatyczny z wykorzystaniem tego narzędzia.
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, BY WYŻEJ WSKAZANE OSOBY BYŁY OSOBAMI REALIZUJACYMI NINIEJSZE ZAMÓWIENIE (w zakresie zatrudnienia zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale III SIWZ – Zamawiający dopuszcza zmiany w tym zakresie pod warunkiem, że osoba zastępująca będzie dysponowała takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami/doświadczeniem i będzie zatrudniona na analogicznych zasadach).
Załącznik, w którym należy podać wymagane informacje stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę dodatkowych kryteriów punktowych (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT;
2) w wypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy.
4) zmiana terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia;
5) w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością.
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający wymaga zatrudnienia osób realizujących niniejsze postępowanie szczegółowe informacje są dostępne w SIWZ w rozdział 3 pkt 11-19 i w załączniku nr 5 Istotne postanowienia umowy.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa
• inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Maciej Parzniewski, kontakt: adres e-mail: iod@nac.gov.pl, telefon 22 572 16 16;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia okresu trwałości Projektu „Modernizacja zintegrowanego systemu informacji archiwalnej ZOSIA” oraz do zamknięcia, rozliczenia, ewaluacji i ewentualnych audytów i kontroli Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 oraz do zakończenia okresu archiwizacyjnego, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później,
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|