Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA (“Zintegrowany System Informacji Archiwalnej”).

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Narodowe Archiwum Cyfrowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi analizy systemu i programowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661134-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722400009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego “Zintegrowany System Informacji Archiwalnej” (dalej „ZoSIA” lub „System”).
1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1. Mapowanie procesów biznesowych obecnie działającego Systemu, w szczególności procesów dla:
a. modułu Ewidencja i opracowanie,
1.2. Zaprojektowanie procesów biznesowych dla nowych modułów, w szczególności:
a. moduł Gromadzenie,
b. moduł Przechowywanie,
c. moduł Udostępnianie,
d. moduł Digitalizacja,
e. moduł Konserwacja,
f. moduł Planowanie i sprawozdawczość,
g. moduł NDAP.
1.3. Analizę obecnie działającego Systemu pod względem optymalizacji procesów oraz rozwiązań technicznych, które można ponownie wykorzystać oraz tych, które należy zmienić, uwzględniając nowe moduły;
1.4. Projekt techniczny Systemu ze wskazaniem rozwiązań w zakresie oprogramowania i infrastruktury wraz z określeniem wymagań minimalnych, które to oprogramowanie i infrastruktura musi spełniać (opis nie może zawierać znaków towarowych);
1.5. Bieżące spotkania, wywiady i konsultacje telefoniczne ze wskazanymi przez Zamawiającego właścicielami biznesowymi poszczególnych modułów rozwiązania docelowego;
Cykliczne spotkania z Zamawiającym w celu raportowania postępów prac, nie rzadziej niż co dwa tygodnie, odbywające się w siedzibie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0cf5308-3466-416d-81e2-37478eb54ae8
Biuletyn 661134-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowe Archiwum Cyfrowe
Regon 122900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hankiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 572 16 00
Zamawiajacy fax +48 22 572 16 01
Zamawiajacy email sekretariat@nac.gov.pl
Adres strony url www.nac.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane w 84,63% z budżetu środków europejskich ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” na podstawie porozumienia nr POPC.02.01.00-00-0088/18-00 o dofinansowanie projektu „Modernizacja Zintegrowanego Systemu Informacji Archiwalnej ZoSIA” zawartego w dniu 27 kwietnia 2018 r. Pozostałe 15,37% finansowania pochodzić będzie z budżetu państwa
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny archiwum państwowe
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.ap.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ap.gov.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, sekretariat - p. 206
Nazwa nadana zamowieniu Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA (“Zintegrowany System Informacji Archiwalnej”).
Numer referencyjny OA.26.6.2018
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego “Zintegrowany System Informacji Archiwalnej” (dalej „ZoSIA” lub „System”). 1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Mapowanie procesów biznesowych obecnie działającego Systemu, w szczególności procesów dla: a. modułu Ewidencja i opracowanie, 1.2. Zaprojektowanie procesów biznesowych dla nowych modułów, w szczególności: a. moduł Gromadzenie, b. moduł Przechowywanie, c. moduł Udostępnianie, d. moduł Digitalizacja, e. moduł Konserwacja, f. moduł Planowanie i sprawozdawczość, g. moduł NDAP. 1.3. Analizę obecnie działającego Systemu pod względem optymalizacji procesów oraz rozwiązań technicznych, które można ponownie wykorzystać oraz tych, które należy zmienić, uwzględniając nowe moduły; 1.4. Projekt techniczny Systemu ze wskazaniem rozwiązań w zakresie oprogramowania i infrastruktury wraz z określeniem wymagań minimalnych, które to oprogramowanie i infrastruktura musi spełniać (opis nie może zawierać znaków towarowych); 1.5. Bieżące spotkania, wywiady i konsultacje telefoniczne ze wskazanymi przez Zamawiającego właścicielami biznesowymi poszczególnych modułów rozwiązania docelowego; Cykliczne spotkania z Zamawiającym w celu raportowania postępów prac, nie rzadziej niż co dwa tygodnie, odbywające się w siedzibie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72240000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 125
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: - Zamawiający wymaga wykazu usług oraz osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu weryfikacji zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający stawia następujące warunki: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie wykazu usług: - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat od daty złożenia oferty zrealizował, co najmniej: A. dwie usługi polegające na opracowaniu analizy biznesowej systemu teleinformatycznego, gdzie zakładana wartość realizacji systemu wyniosła powyżej 1 mln zł brutto. B. dwie usługi polegające na opracowaniu projektu technicznego systemu teleinformatycznego, gdzie zakładana wartość realizacji systemu wyniosła powyżej 1 mln zł brutto. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony również w tym przypadku, gdy analiza biznesowa i projekt techniczny będą dotyczyć tego samego systemu. Załącznik, w którym należy podać wymagane informacje stanowi załącznik nr 6 do SIWZ W zakresie wykazu osób: - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia o spełniających następujące warunki: 1. Analityk biznesowy – min. 1 osoba, która: a. Posiada 3 letnie doświadczenie na stanowisku analityka biznesowego, b. brała udział w co najmniej 2 projektach polegających na przygotowaniu analizy biznesowej dla systemu informatycznego, przy czym co najmniej jedna z nich dotyczyła modernizacji istniejącego systemu teleinformatycznego, c. była w przynajmniej jednym projekcie analitykiem wiodącym odpowiadającym za kształt i ostateczny wynik analizy biznesowej. 2. Architekt systemów informatycznych, który: a. posiada 5 letnie doświadczenie na stanowisku architekta systemów informatycznych, b. uczestniczył w co najmniej dwóch projektach charakteryzujących się łącznie następującymi cechami: - architektura wielowarstwowa wykorzystująca m.in. warstwę usług opartą na technologii WebServices, - architektura zapewniająca rozdzielenie warstwy logiki biznesowej i dostępu do danych, - architektura zapewniająca skalowalność procesowania obiektów w oparciu o przetwarzanie asynchroniczne w systemie kolejkowania zadań, przy czym przynajmniej jeden z nich sam zaprojektował, c. zna narzędzie Visual Paradigm lub Enterprise Architect lub inne równoważne narzędzie tej klasy i zaprojektował co najmniej jeden system informatyczny z wykorzystaniem tego narzędzia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, BY WYŻEJ WSKAZANE OSOBY BYŁY OSOBAMI REALIZUJACYMI NINIEJSZE ZAMÓWIENIE (w zakresie zatrudnienia zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale III SIWZ – Zamawiający dopuszcza zmiany w tym zakresie pod warunkiem, że osoba zastępująca będzie dysponowała takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami/doświadczeniem i będzie zatrudniona na analogicznych zasadach). Załącznik, w którym należy podać wymagane informacje stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę dodatkowych kryteriów punktowych (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 2) w wypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. 4) zmiana terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; 5) w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga zatrudnienia osób realizujących niniejsze postępowanie szczegółowe informacje są dostępne w SIWZ w rozdział 3 pkt 11-19 i w załączniku nr 5 Istotne postanowienia umowy. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa • inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Maciej Parzniewski, kontakt: adres e-mail: iod@nac.gov.pl, telefon 22 572 16 16; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia okresu trwałości Projektu „Modernizacja zintegrowanego systemu informacji archiwalnej ZOSIA” oraz do zamknięcia, rozliczenia, ewaluacji i ewentualnych audytów i kontroli Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 oraz do zakończenia okresu archiwizacyjnego, w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później, • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Jakość dokumentacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Jakość modelu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)