wyposażenie szkolnych pracowni komputerowych – zakup monitorów, komputerów i oprogramowania dla szkół gminy Oborniki

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Gmina Oborniki
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660855-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
L.p. Nazwa Liczba sztuk Uwagi
1 Komputer stacjonarny klasy mini PC 150 Po 15 dla każdej z 10 szkół
2 Monitor 150 Po 15 dla każdej z 10 szkół
3 Licencje na oprogramowanie do zarządzania i monitorowania pracowni komputerowych w szkole 180 Obejmuje dodatkowe 30 licencji dla dwóch istniejących już pracowni szkolnych

1. Komputer stacjonarny klasy mini PC:
Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne
Opis rozwiązania Przedmiotem zamówienia jest komputer zintegrowany z monitorem.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania polegające na podczepieniu komputera w małej obudowie z pomocą uniwersalnych uchwytów do monitora lub jego podstawy.
Zestaw powinien umożliwiać elastyczną rekonfiguracje w zakresie:
RAM
Dysk Twardy (talerzowy /SSD)
Obudowa Małogabarytowa metalowa obudowa typu Mini PC.
Obudowa musi być wyposażona w czujnik otwarcia obudowy.
Obudowa musi być wyposażona w oryginalny filtr przeciwpyłowy zapobiegający nadmiernemu gromadzeniu się kurzu w środku obudowy.
Filtr musi umożliwiać łatwe czyszczenie bez otwierania obudowy.
Wymagana możliwość czyszczenia filtra za pomocą wody.
Filtr musi być także opcją producenta komputera możliwą do zamówienia jako część eksploatacyjna.
Wbudowany głośnik o mocy min. 1W
Obudowa trwale oznaczona nazwą producenta, nazwą komputera, numerem katalogowym PN, numerem seryjnym.
Płyta główna Zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta komputera, trwale oznaczona nazwą producenta komputera (na etapie produkcji).
Wyposażona w 2 sloty na pamięć RAM DDR4
Procesor Procesor klasy x86, 4 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych na poziomie 7440 pkt wydajności liczonej na podstawie PerformanceTest w teście CPU Mark według wyników opublikowanych na http://www.cpubenchmark.net/. Wykonawca w składanej ofercie winien podać dokładny model oferowanego podzespołu.
Pamięć operacyjna Min. 4 GB RAM, 2400MHz DDR4.
Pamięć pracująca w trybie dual-channel.
Możliwość rozbudowy do 32 GB. 1 slot wolny.
Dysk twardy Min. 128 GB SSD M.2 zamontowany fabrycznie, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii.
Napęd optyczny Możliwość integracji nagrywarki DVD z komputerem mini PC za pośrednictwem dedykowanego uchwytu producenta umożliwiającego połączenie Mini PC i nagrywarki w jedną całość.
Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna wykorzystująca pamięć RAM systemu dynamicznie przydzielaną na potrzeby grafiki.
Audio Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition.
Karta sieciowa 10/100/1000 – złącze RJ45
Porty/złącza Wbudowane porty z przodu obudowy:
2 x USB 3.1 Gen 1 z czego jeden umożliwiający szybkie ładowanie podłączonego urządzenia nawet przy wyłączonym komputerze
1 x port Combo umożliwiający podłączenie słuchawek wraz z mikrofonem
1 x port mikrofonowy
Wbudowane porty z tyłu obudowy:
- 1 x DP, 1 x HDMI
- 4 x USB 3.1 Gen 1
- 1 x port sieciowy RJ-45,
- 1 x VGA
Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
Klawiatura/mysz Klawiatura przewodowa USB w układzie US,
Mysz przewodowa USB z rolką (scroll)
Zasilacz Energooszczędny zasilacz o mocy nie większej niż 65W oraz sprawności na poziomie min. 88%.
System operacyjny System operacyjny klasy PC musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
1.Dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika:
a. Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy,
b. Dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych
2.Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego
3.Interfejs użytkownika dostępny w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim
4.Możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI.
5.Wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe
6.Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych,
7.Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików.
8.Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim
9.Wbudowany system pomocy w języku polskim.
10.Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących).
11.Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego.
12.Możliwość dostarczania poprawek do systemu operacyjnego w modelu peer-to-peer.
13.Możliwość sterowania czasem dostarczania nowych wersji systemu operacyjnego, możliwość centralnego opóźniania dostarczania nowej wersji o minimum 4 miesiące.
14.Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
15.Możliwość dołączenia systemu do usługi katalogowej on-premise lub w chmurze.
16.Umożliwienie zablokowania urządzenia w ramach danego konta tylko do uruchamiania wybranej aplikacji - tryb "kiosk".
17.Możliwość automatycznej synchronizacji plików i folderów roboczych znajdujących się na firmowym serwerze plików w centrum danych z prywatnym urządzeniem, bez konieczności łączenia się z siecią VPN z poziomu folderu użytkownika zlokalizowanego w centrum danych firmy.
18.Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem.
19.Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe.
20.Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej.
21.Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci.
22.Możliwość przywracania systemu operacyjnego do stanu początkowego z pozostawieniem plików użytkownika.
23.Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu)."
24.Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor."
25.Wbudowana możliwość zdalnego dostępu do systemu i pracy zdalnej z wykorzystaniem pełnego interfejsu graficznego.
26.Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego.
27.Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6.
28.Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.).
29.Możliwość zdefiniowania zarządzanych aplikacji w taki sposób aby automatycznie szyfrowały pliki na poziomie systemu plików. Blokowanie bezpośredniego kopiowania treści między aplikacjami zarządzanymi a niezarządzanymi.
30.Wbudowany system uwierzytelnienia dwuskładnikowego oparty o certyfikat lub klucz prywatny oraz PIN lub uwierzytelnienie biometryczne.
31.Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami.
32.Wbudowany system szyfrowania dysku twardego ze wsparciem modułu TPM
33.Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania dysku w usługach katalogowych.
34.Możliwość tworzenia wirtualnych kart inteligentnych.
35.Wsparcie dla firmware UEFI i funkcji bezpiecznego rozruchu (Secure Boot)
36.Wbudowany w system, wykorzystywany automatycznie przez wbudowane przeglądarki filtr reputacyjny URL.
37.Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny.
38.Mechanizmy logowania w oparciu o:
a.Login i hasło,
b.Karty inteligentne i certyfikaty (smartcard),
c.Wirtualne karty inteligentne i certyfikaty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM),
d.Certyfikat/Klucz i PIN
e.Certyfikat/Klucz i uwierzytelnienie biometryczne
39.Wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v. 5
40.Wbudowany agent do zbierania danych na temat zagrożeń na stacji roboczej.
41.Wsparcie .NET Framework 2.x, 3.x i 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach
42.Wsparcie dla VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń
43.Wsparcie dla PowerShell 5.x – możliwość uruchamiania interpretera poleceń.

Zamawiający dopuszcza system operacyjny w wersji edukacyjnej.
BIOS BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI
-  Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych informacji o:
- modelu komputera, PN
- numerze seryjnym,
- numer inwentarzowy,
- MAC Adres karty sieciowej,
- wersja Biosu wraz z datą produkcji,
- zainstalowanym procesorze, jego taktowaniu i ilości rdzeni
- ilości pamięci RAM wraz z taktowaniem,
- stanie pracy wentylatora na procesorze
- napędach lub dyskach podłączonych do portów M.2 oraz SATA (model dysku twardego i napędu optycznego)

Możliwość z poziomu Bios:
- wyłączenia/włączania selektywnego (pojedynczo) portów USB zarówno z przodu jak i z tyłu obudowy
- wyłączenia kontrolera selektywnego (pojedynczego) portów SATA,
- konfiguracji kontrolera SATA: AHCI lub Intel RST with Intel Optane
- wyłączenia karty sieciowej, karty audio, portu szeregowego, wbudowanego głośnika, PXE
- możliwość ustawienia portów USB w jednym z dwóch trybów:
użytkownik może kopiować dane z urządzenia pamięci masowej podłączonego do pamięci USB na komputer ale nie może kopiować danych z komputera na urządzenia pamięci masowej podłączone do portu USB
użytkownik nie może kopiować danych z urządzenia pamięci masowej podłączonego do portu USB na komputer oraz nie może kopiować danych z komputera na urządzenia pamięci masowej

- ustawienia hasła: administratora, Power-On, HDD,
- blokady aktualizacji BIOS bez podania hasła administratora
- wglądu w system zbierania logów (min. Informacja o update Bios, błędzie wentylatora na procesorze, wyczyszczeniu logów) z możliwością czyszczenia logów
- alertowania zmiany konfiguracji sprzętowej komputera
- wyboru trybu uruchomienia komputera po utracie zasilania (włącz, wyłącz, poprzedni stan)
- ustawienia trybu wyłączenia komputera w stan niskiego poboru energii
- zdefiniowania trzech sekwencji bootujących (podstawowa, WOL, po awarii)
- załadowania optymalnych ustawień Bios
- obsługa Bios za pomocą klawiatury i myszy
bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych.
Zintegrowany System Diagnostyczny Wizualny system diagnostyczny producenta działający nawet w przypadku uszkodzenia dysku twardego z systemem operacyjnym komputera umożliwiający na wykonanie diagnostyki następujących podzespołów:
wykonanie testu pamięci RAM
test dysku twardego
test monitora
test magistrali PCI-e
test portów USB
test płyty głównej
test procesora
Wizualna lub dźwiękowa sygnalizacja w przypadku błędów któregokolwiek z powyższych podzespołów komputera.
Ponadto system powinien umozliwiać identyfikacje testowanej jednostki i jej komponentów w następujacym zakresie:
PC: Producent, model
BIOS: Wersja oraz data wydania Bios
Procesor : Nazwa, taktowanie
Pamięć RAM : Ilość zainstalowanej pamięci RAM, producent oraz numer seryjny poszczególnych kości pamięci
Dysk twardy: model, numer seryjny, wersja firmware, pojemność, temperatura pracy
Monitor: producent, model, rozdzielczość
System Diagnostyczny dzialający nawet w przypadku uszkodzenia dysku twardego z systemem operacyjnym komputera.
Certyfikaty i standardy Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty)
ENERGY STAR 7.0
Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
Certyfikat ISO50001:2011 w zakresie „Rozwoju, marketingu, sprzedaży I obsługi posprzedażnej produktów komputerowych i urządzeń, a także innych powiazanych usług”, wystawiony dla producenta sprzętu lub jego przedstawiciela w Polsce. (należy załączyć do oferty kopie certyfikatu, w przypadku certyfikatu w języku angielskim, należy złożyć tłumaczenie przysięgłe)
Waga/rozmiary urządzenia Waga urządzenia max. 1.5kg
Suma wymiarów nie może przekraczać: 400mm
Bezpieczeństwo i zdalne zarządzanie Złącze typu Kensington Lock umożliwiające zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej uniemożliwiającej również otwarcie obudowy
Moduł TPM 2.0
Oprogramowanie Dedykowane oprogramowanie producenta sprzętu umożliwiające automatyczna weryfikacje i instalację sterowników oraz oprogramowania użytkowego producenta w tym również wgranie najnowszej wersji BIOS. Oprogramowanie musi automatycznie łączyć się z centralna bazą sterowników i oprogramowania użytkowego producenta, sprawdzać dostępne aktualizacje i zapewniać zbiorczą instalację wszystkich sterowników i aplikacji bez ingerencji użytkownika. Oprogramowanie musi być wyposażone w moduł rejestru zdarzeń, w którym znajdują się informacje o tym kiedy i jakie sterowniki zostały zainstalowane na danej maszynie. Oprogramowanie musi zapewniać również ustawienie automatycznego uaktualnienia wszystkich sterowników we wskazanym dniu miesiąca.
Gwarancja 3 lata producenta, świadczona w miejscu użytkowania sprzętu.
Wsparcie techniczne producenta Dedykowany numer oraz adres email dla wsparcia technicznego i informacji produktowej.
Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego.


2. Monitor:
Parametr Minimalna wartość parametru
Przekątna ekranu Min. 19.5 cali
Technologia podświetlania LED
Czas reakcji matrycy Min. 5ms
Jasność 200 cd/m2
Kontrast 100000000:1
Kąt widzenia poziomy 90 stopni
Kąt widzenia pionowy 65 stopni
Złącza wejściowe 15-stykowe D-Sub
Waga Max. 2,8 kg
Złącza montażowe Dedykowane złącze umożliwiające montaż komputera
Wymiary Suma wymiarów nie może przekraczać 870 mm
Gwarancja 3 lata producenta

3. Oprogramowanie do zarządzania i monitorowania pracowni komputerowych w szkole:
Parametr Minimalna wartość parametru
Obsługiwane systemy Windows XP(SP3), 2003(SP2), Vista, 2008, Windows 7, Windows 8, Windows 10, MacOSX oraz Linux
Wymagania programowe Monitorowanie wszystkich ekranów w pracowni
Pokaz ekranu Nauczyciela na urządzeniach uczniów
Możliwość monitorowania oraz ograniczania aktywności uczniów w Internecie
Możliwość utworzenia notatnika dla każdego ucznia oraz nauczyciela
Możliwość zapisywania notatek dodanych przez nauczyciela bądź ucznia
Możliwość monitorowania klawiatur
Możliwość monitorowania korzystania z drukarek
Możliwość transferu plików
Możliwość kontroli urządzeń USD,CD/DVD na urządzeniach uczniów
Możliwość włączania/wyłączania/logowania komputerów uczniów przez nauczyciela
Możliwość kontroli nad usługami, procesami oraz aplikacjami uruchamianymi na każdym komputerze
Możliwość rejestrowania i ponownego odtwarzania pokazu
Wymagania dodatkowe przy realizacji zamówienia:
1. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do instalacji i konfiguracji dostarczonych przez siebie pracowni komputerowych w każdej z 10 szkół objętych projektem. W ramach wymienionych czynności wykonawca rozstawi wszystkie zestawy komputerowe. Komputer zostanie podłączony w dedykowanym złączu na monitorze. Wszystkie urządzenia zostaną podłączone do sieci elektrycznej i sieci komputerowej.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z oprogramowania do zarządzania pracownią terminalową w każdej ze szkół.
3. Wykonawca zobowiązany jest do modernizacji okablowania istniejących struktur pracowni terminalowych w każdej z 10 szkół objętych projektem. W ramach modernizacji wykonawca wykona certyfikowanym miernikiem testy wszystkich tras kablowych pracowni potwierdzające spełnienia przez nie norm kategorii 5. W przypadku gdy któraś z tras nie spełnia norm kategorii 5, wykonawca usunie usterkę i wykona ponowne pomiary.
4. Wykonawca zobowiązany jest do implementacji rozwiązania chmurowego typu Office 365 lub równoważnego w każdej z 12 szkół objętych projektem. Przez implementacje zamawiający rozumie uruchomienie ww. usługi w sposób umożliwiający każdemu użytkownikowi skorzystanie z aplikacji objętych usługą. W ramach uruchomienia wykonawca utworzy witrynę programu Sharepoint dedykowaną dla sekretariatu każdej ze szkół. Wykonawca założy konta dla nauczycieli i uczniów na podstawie przekazanego przez zamawiającego pliku.
5. Komputery dostarczone w zamówieniu zostaną skonfigurowane w sposób umożliwiający logowanie się na nich z wykorzystaniem ww. kont.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84c751b9-c37a-4fea-9537-c4631b682394
Biuletyn 660855-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Oborniki
Regon 631258804
Zamawiajacy adres ulica Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Oborniki
Zamawiajacy kod pocztowy 64600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 6559100
Zamawiajacy fax 061 6559101
Zamawiajacy email zamowienia@um.oborniki.pl
Adres strony url http://www.oborniki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.umoborniki.nv.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.umoborniki.nv.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki
Nazwa nadana zamowieniu wyposażenie szkolnych pracowni komputerowych – zakup monitorów, komputerów i oprogramowania dla szkół gminy Oborniki
Numer referencyjny BZP.271.25.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: L.p. Nazwa Liczba sztuk Uwagi 1 Komputer stacjonarny klasy mini PC 150 Po 15 dla każdej z 10 szkół 2 Monitor 150 Po 15 dla każdej z 10 szkół 3 Licencje na oprogramowanie do zarządzania i monitorowania pracowni komputerowych w szkole 180 Obejmuje dodatkowe 30 licencji dla dwóch istniejących już pracowni szkolnych 1. Komputer stacjonarny klasy mini PC: Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Opis rozwiązania Przedmiotem zamówienia jest komputer zintegrowany z monitorem. Zamawiający dopuszcza rozwiązania polegające na podczepieniu komputera w małej obudowie z pomocą uniwersalnych uchwytów do monitora lub jego podstawy. Zestaw powinien umożliwiać elastyczną rekonfiguracje w zakresie: RAM Dysk Twardy (talerzowy /SSD) Obudowa Małogabarytowa metalowa obudowa typu Mini PC. Obudowa musi być wyposażona w czujnik otwarcia obudowy. Obudowa musi być wyposażona w oryginalny filtr przeciwpyłowy zapobiegający nadmiernemu gromadzeniu się kurzu w środku obudowy. Filtr musi umożliwiać łatwe czyszczenie bez otwierania obudowy. Wymagana możliwość czyszczenia filtra za pomocą wody. Filtr musi być także opcją producenta komputera możliwą do zamówienia jako część eksploatacyjna. Wbudowany głośnik o mocy min. 1W Obudowa trwale oznaczona nazwą producenta, nazwą komputera, numerem katalogowym PN, numerem seryjnym. Płyta główna Zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta komputera, trwale oznaczona nazwą producenta komputera (na etapie produkcji). Wyposażona w 2 sloty na pamięć RAM DDR4 Procesor Procesor klasy x86, 4 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych na poziomie 7440 pkt wydajności liczonej na podstawie PerformanceTest w teście CPU Mark według wyników opublikowanych na http://www.cpubenchmark.net/. Wykonawca w składanej ofercie winien podać dokładny model oferowanego podzespołu. Pamięć operacyjna Min. 4 GB RAM, 2400MHz DDR4. Pamięć pracująca w trybie dual-channel. Możliwość rozbudowy do 32 GB. 1 slot wolny. Dysk twardy Min. 128 GB SSD M.2 zamontowany fabrycznie, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii. Napęd optyczny Możliwość integracji nagrywarki DVD z komputerem mini PC za pośrednictwem dedykowanego uchwytu producenta umożliwiającego połączenie Mini PC i nagrywarki w jedną całość. Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna wykorzystująca pamięć RAM systemu dynamicznie przydzielaną na potrzeby grafiki. Audio Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition. Karta sieciowa 10/100/1000 – złącze RJ45 Porty/złącza Wbudowane porty z przodu obudowy: 2 x USB 3.1 Gen 1 z czego jeden umożliwiający szybkie ładowanie podłączonego urządzenia nawet przy wyłączonym komputerze 1 x port Combo umożliwiający podłączenie słuchawek wraz z mikrofonem 1 x port mikrofonowy Wbudowane porty z tyłu obudowy: - 1 x DP, 1 x HDMI - 4 x USB 3.1 Gen 1 - 1 x port sieciowy RJ-45, - 1 x VGA Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. Klawiatura/mysz Klawiatura przewodowa USB w układzie US, Mysz przewodowa USB z rolką (scroll) Zasilacz Energooszczędny zasilacz o mocy nie większej niż 65W oraz sprawności na poziomie min. 88%. System operacyjny System operacyjny klasy PC musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1.Dostępne dwa rodzaje graficznego interfejsu użytkownika: a. Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy, b. Dotykowy umożliwiający sterowanie dotykiem na urządzeniach typu tablet lub monitorach dotykowych 2.Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego 3.Interfejs użytkownika dostępny w wielu językach do wyboru – w tym polskim i angielskim 4.Możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI. 5.Wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe 6.Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych, 7.Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików. 8.Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim 9.Wbudowany system pomocy w języku polskim. 10.Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących). 11.Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego. 12.Możliwość dostarczania poprawek do systemu operacyjnego w modelu peer-to-peer. 13.Możliwość sterowania czasem dostarczania nowych wersji systemu operacyjnego, możliwość centralnego opóźniania dostarczania nowej wersji o minimum 4 miesiące. 14.Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. 15.Możliwość dołączenia systemu do usługi katalogowej on-premise lub w chmurze. 16.Umożliwienie zablokowania urządzenia w ramach danego konta tylko do uruchamiania wybranej aplikacji - tryb "kiosk". 17.Możliwość automatycznej synchronizacji plików i folderów roboczych znajdujących się na firmowym serwerze plików w centrum danych z prywatnym urządzeniem, bez konieczności łączenia się z siecią VPN z poziomu folderu użytkownika zlokalizowanego w centrum danych firmy. 18.Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem. 19.Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe. 20.Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej. 21.Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci. 22.Możliwość przywracania systemu operacyjnego do stanu początkowego z pozostawieniem plików użytkownika. 23.Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu)." 24.Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor." 25.Wbudowana możliwość zdalnego dostępu do systemu i pracy zdalnej z wykorzystaniem pełnego interfejsu graficznego. 26.Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego. 27.Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6. 28.Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.). 29.Możliwość zdefiniowania zarządzanych aplikacji w taki sposób aby automatycznie szyfrowały pliki na poziomie systemu plików. Blokowanie bezpośredniego kopiowania treści między aplikacjami zarządzanymi a niezarządzanymi. 30.Wbudowany system uwierzytelnienia dwuskładnikowego oparty o certyfikat lub klucz prywatny oraz PIN lub uwierzytelnienie biometryczne. 31.Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami. 32.Wbudowany system szyfrowania dysku twardego ze wsparciem modułu TPM 33.Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania dysku w usługach katalogowych. 34.Możliwość tworzenia wirtualnych kart inteligentnych. 35.Wsparcie dla firmware UEFI i funkcji bezpiecznego rozruchu (Secure Boot) 36.Wbudowany w system, wykorzystywany automatycznie przez wbudowane przeglądarki filtr reputacyjny URL. 37.Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny. 38.Mechanizmy logowania w oparciu o: a.Login i hasło, b.Karty inteligentne i certyfikaty (smartcard), c.Wirtualne karty inteligentne i certyfikaty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), d.Certyfikat/Klucz i PIN e.Certyfikat/Klucz i uwierzytelnienie biometryczne 39.Wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v. 5 40.Wbudowany agent do zbierania danych na temat zagrożeń na stacji roboczej. 41.Wsparcie .NET Framework 2.x, 3.x i 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach 42.Wsparcie dla VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń 43.Wsparcie dla PowerShell 5.x – możliwość uruchamiania interpretera poleceń. Zamawiający dopuszcza system operacyjny w wersji edukacyjnej. BIOS BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI -  Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych informacji o: - modelu komputera, PN - numerze seryjnym, - numer inwentarzowy, - MAC Adres karty sieciowej, - wersja Biosu wraz z datą produkcji, - zainstalowanym procesorze, jego taktowaniu i ilości rdzeni - ilości pamięci RAM wraz z taktowaniem, - stanie pracy wentylatora na procesorze - napędach lub dyskach podłączonych do portów M.2 oraz SATA (model dysku twardego i napędu optycznego) Możliwość z poziomu Bios: - wyłączenia/włączania selektywnego (pojedynczo) portów USB zarówno z przodu jak i z tyłu obudowy - wyłączenia kontrolera selektywnego (pojedynczego) portów SATA, - konfiguracji kontrolera SATA: AHCI lub Intel RST with Intel Optane - wyłączenia karty sieciowej, karty audio, portu szeregowego, wbudowanego głośnika, PXE - możliwość ustawienia portów USB w jednym z dwóch trybów: użytkownik może kopiować dane z urządzenia pamięci masowej podłączonego do pamięci USB na komputer ale nie może kopiować danych z komputera na urządzenia pamięci masowej podłączone do portu USB użytkownik nie może kopiować danych z urządzenia pamięci masowej podłączonego do portu USB na komputer oraz nie może kopiować danych z komputera na urządzenia pamięci masowej - ustawienia hasła: administratora, Power-On, HDD, - blokady aktualizacji BIOS bez podania hasła administratora - wglądu w system zbierania logów (min. Informacja o update Bios, błędzie wentylatora na procesorze, wyczyszczeniu logów) z możliwością czyszczenia logów - alertowania zmiany konfiguracji sprzętowej komputera - wyboru trybu uruchomienia komputera po utracie zasilania (włącz, wyłącz, poprzedni stan) - ustawienia trybu wyłączenia komputera w stan niskiego poboru energii - zdefiniowania trzech sekwencji bootujących (podstawowa, WOL, po awarii) - załadowania optymalnych ustawień Bios - obsługa Bios za pomocą klawiatury i myszy bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. Zintegrowany System Diagnostyczny Wizualny system diagnostyczny producenta działający nawet w przypadku uszkodzenia dysku twardego z systemem operacyjnym komputera umożliwiający na wykonanie diagnostyki następujących podzespołów: wykonanie testu pamięci RAM test dysku twardego test monitora test magistrali PCI-e test portów USB test płyty głównej test procesora Wizualna lub dźwiękowa sygnalizacja w przypadku błędów któregokolwiek z powyższych podzespołów komputera. Ponadto system powinien umozliwiać identyfikacje testowanej jednostki i jej komponentów w następujacym zakresie: PC: Producent, model BIOS: Wersja oraz data wydania Bios Procesor : Nazwa, taktowanie Pamięć RAM : Ilość zainstalowanej pamięci RAM, producent oraz numer seryjny poszczególnych kości pamięci Dysk twardy: model, numer seryjny, wersja firmware, pojemność, temperatura pracy Monitor: producent, model, rozdzielczość System Diagnostyczny dzialający nawet w przypadku uszkodzenia dysku twardego z systemem operacyjnym komputera. Certyfikaty i standardy Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty) ENERGY STAR 7.0 Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki Certyfikat ISO50001:2011 w zakresie „Rozwoju, marketingu, sprzedaży I obsługi posprzedażnej produktów komputerowych i urządzeń, a także innych powiazanych usług”, wystawiony dla producenta sprzętu lub jego przedstawiciela w Polsce. (należy załączyć do oferty kopie certyfikatu, w przypadku certyfikatu w języku angielskim, należy złożyć tłumaczenie przysięgłe) Waga/rozmiary urządzenia Waga urządzenia max. 1.5kg Suma wymiarów nie może przekraczać: 400mm Bezpieczeństwo i zdalne zarządzanie Złącze typu Kensington Lock umożliwiające zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej uniemożliwiającej również otwarcie obudowy Moduł TPM 2.0 Oprogramowanie Dedykowane oprogramowanie producenta sprzętu umożliwiające automatyczna weryfikacje i instalację sterowników oraz oprogramowania użytkowego producenta w tym również wgranie najnowszej wersji BIOS. Oprogramowanie musi automatycznie łączyć się z centralna bazą sterowników i oprogramowania użytkowego producenta, sprawdzać dostępne aktualizacje i zapewniać zbiorczą instalację wszystkich sterowników i aplikacji bez ingerencji użytkownika. Oprogramowanie musi być wyposażone w moduł rejestru zdarzeń, w którym znajdują się informacje o tym kiedy i jakie sterowniki zostały zainstalowane na danej maszynie. Oprogramowanie musi zapewniać również ustawienie automatycznego uaktualnienia wszystkich sterowników we wskazanym dniu miesiąca. Gwarancja 3 lata producenta, świadczona w miejscu użytkowania sprzętu. Wsparcie techniczne producenta Dedykowany numer oraz adres email dla wsparcia technicznego i informacji produktowej. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. 2. Monitor: Parametr Minimalna wartość parametru Przekątna ekranu Min. 19.5 cali Technologia podświetlania LED Czas reakcji matrycy Min. 5ms Jasność 200 cd/m2 Kontrast 100000000:1 Kąt widzenia poziomy 90 stopni Kąt widzenia pionowy 65 stopni Złącza wejściowe 15-stykowe D-Sub Waga Max. 2,8 kg Złącza montażowe Dedykowane złącze umożliwiające montaż komputera Wymiary Suma wymiarów nie może przekraczać 870 mm Gwarancja 3 lata producenta 3. Oprogramowanie do zarządzania i monitorowania pracowni komputerowych w szkole: Parametr Minimalna wartość parametru Obsługiwane systemy Windows XP(SP3), 2003(SP2), Vista, 2008, Windows 7, Windows 8, Windows 10, MacOSX oraz Linux Wymagania programowe Monitorowanie wszystkich ekranów w pracowni Pokaz ekranu Nauczyciela na urządzeniach uczniów Możliwość monitorowania oraz ograniczania aktywności uczniów w Internecie Możliwość utworzenia notatnika dla każdego ucznia oraz nauczyciela Możliwość zapisywania notatek dodanych przez nauczyciela bądź ucznia Możliwość monitorowania klawiatur Możliwość monitorowania korzystania z drukarek Możliwość transferu plików Możliwość kontroli urządzeń USD,CD/DVD na urządzeniach uczniów Możliwość włączania/wyłączania/logowania komputerów uczniów przez nauczyciela Możliwość kontroli nad usługami, procesami oraz aplikacjami uruchamianymi na każdym komputerze Możliwość rejestrowania i ponownego odtwarzania pokazu Wymagania dodatkowe przy realizacji zamówienia: 1. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do instalacji i konfiguracji dostarczonych przez siebie pracowni komputerowych w każdej z 10 szkół objętych projektem. W ramach wymienionych czynności wykonawca rozstawi wszystkie zestawy komputerowe. Komputer zostanie podłączony w dedykowanym złączu na monitorze. Wszystkie urządzenia zostaną podłączone do sieci elektrycznej i sieci komputerowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z oprogramowania do zarządzania pracownią terminalową w każdej ze szkół. 3. Wykonawca zobowiązany jest do modernizacji okablowania istniejących struktur pracowni terminalowych w każdej z 10 szkół objętych projektem. W ramach modernizacji wykonawca wykona certyfikowanym miernikiem testy wszystkich tras kablowych pracowni potwierdzające spełnienia przez nie norm kategorii 5. W przypadku gdy któraś z tras nie spełnia norm kategorii 5, wykonawca usunie usterkę i wykona ponowne pomiary. 4. Wykonawca zobowiązany jest do implementacji rozwiązania chmurowego typu Office 365 lub równoważnego w każdej z 12 szkół objętych projektem. Przez implementacje zamawiający rozumie uruchomienie ww. usługi w sposób umożliwiający każdemu użytkownikowi skorzystanie z aplikacji objętych usługą. W ramach uruchomienia wykonawca utworzy witrynę programu Sharepoint dedykowaną dla sekretariatu każdej ze szkół. Wykonawca założy konta dla nauczycieli i uczniów na podstawie przekazanego przez zamawiającego pliku. 5. Komputery dostarczone w zamówieniu zostaną skonfigurowane w sposób umożliwiający logowanie się na nich z wykorzystaniem ww. kont.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy polegające na dostawie sprzętu IT, o wartości każdej z dostaw minimum 200 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie. Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający nie dokona wezwania do złożenia ww. dokumentu lecz samodzielnie go pozyska z ogólnie dostępnych baz danych tj. możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej).
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 4) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu. 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 8 1. Poza przypadkami umożliwiającymi zmianę umowy, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian treści umowy za zgodą Zamawiającego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. 4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji On-Site na komputery
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)