Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-21 00:00:00
Instytucja NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
Miejscowość Słubice
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660362-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i jeżeli dotyczy – instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 5 części:

- Część nr 1 – Aparat ultrasonograficzny z kolorowym dopplerem – 1 sztuka
- Część nr 2 – Respirator – 1 sztuka
- Część nr 3 – Aparat do znieczulenia – 1 sztuka
kardiologicznej– 1 sztuka
- Część nr 4 – Zestaw do trudnej intubacji – 1 sztuka
- Część nr 5 – Analizator parametrów krytycznych z systemem do szybkiej diagnostyki kardiologicznej – 1 sztuka


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0fc6a540-54c3-4a51-aeb0-8553d955f434
Biuletyn 660362-N-2018
Zamawiajacy nazwa NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
Regon 8044587200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nadodrzańska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Słubice
Zamawiajacy kod pocztowy 69100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 758 20 71 wew.305
Zamawiajacy fax 95 750 14 12
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalslubice.pl
Adres strony url www.szpitalslubice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.” nr POIS.09.01.00-00-0307/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalslubice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach sp. z o. o., ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Numer referencyjny ZP/N/20/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i jeżeli dotyczy – instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 5 części: - Część nr 1 – Aparat ultrasonograficzny z kolorowym dopplerem – 1 sztuka - Część nr 2 – Respirator – 1 sztuka - Część nr 3 – Aparat do znieczulenia – 1 sztuka kardiologicznej– 1 sztuka - Część nr 4 – Zestaw do trudnej intubacji – 1 sztuka - Część nr 5 – Analizator parametrów krytycznych z systemem do szybkiej diagnostyki kardiologicznej – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Uwaga: Uwzględniając zapisy art. 26 ust.6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w pkt 9 „Formularza oferty” ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych powyżej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymogów przedmiotowych określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przed udzieleniem zamówienia (art. 26 ust.2 ustawy) złoży poświadczenie spełnienia wymogów przedmiotowych w formie zestawienia parametrów technicznych oferowanego asortymentu, zgodnie ze wzorem stanowiącym dodatek nr 3 do SIWZ oraz – Prospekt/ katalog lub jego część z dokładnym opisem oferowanego przedmiotu zamówienia (w języku polskim).
Inne dokumenty niewymienione 1.Umocowanie do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć aktualny dokument lub dokumenty z których wynikają uprawnienia do podpisywania oferty. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie „za zgodność z oryginałem” (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Dokumenty i oświadczenia składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa, (zgodnie z treścią art. 24 ust. 11) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy-Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żądane oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ustawy)
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – Aparat ultrasonograficzny z kolorowym dopplerem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i jeżeli dotyczy – instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. - Część nr 1 – Aparat ultrasonograficzny z kolorowym dopplerem – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – Respirator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i jeżeli dotyczy – instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. - Część nr 2 – Respirator – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 – Aparat do znieczulenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i jeżeli dotyczy – instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. - Część nr 3 – Aparat do znieczulenia – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 – Zestaw do trudnej intubacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i jeżeli dotyczy – instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. - Część nr 4 – Zestaw do trudnej intubacji – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 – Analizator parametrów krytycznych z systemem do szybkiej diagnostyki kardiologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i jeżeli dotyczy – instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. - Część nr 5 – Analizator parametrów krytycznych z systemem do szybkiej diagnostyki kardiologicznej – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)