| GuidZP400 |
3967b8a5-3a00-4fbc-ab24-9b75bab0bdac
|
| Biuletyn |
660768-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
| Regon |
43102223200011
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20049
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
| Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
| Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może zostać złożona wyłącznie pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów do sterylizacji
|
| Numer referencyjny |
DZP/PN/59/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji zgodnie z ofertą cenową
i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki Nr 2.1-2.7 do SIWZ dla 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie, Al. Racławickie 23 – Apteka Szpitalna. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 7 zadaniach:
Zadanie nr 1 – Papier, włóknina, torby, torebki do sterylizacji
Zadanie nr 2 – Rękawy do sterylizacji
Zadanie nr 3 – Testy biologiczne
Zadanie nr 4 – Testy do sterylizacji
Zadanie nr 5 – Materiały pomocnicze do sterylizacji
Zadanie nr 6 – Materiały do sterylizacji: etykiety, taśmy, plomby
Zadanie nr 7 – Metkownica i etykiety
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2.1-2.7.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskać przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. d) Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Pzp (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający będzie żądał nw. dokumentów:
a) Dla wyrobu medycznego aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE – dotyczy wszystkich części, tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej)- jeśli dotyczy,
- w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.
b) dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim w formie materiałów informacyjnych, prospektów, katalogów, folderów, itp. dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi w załącznikach nr 2.1-2.7 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą) (warunki graniczne opisano
w tabelach określających zapotrzebowanie ilościowe lub w tabelach par. granicznych)
c) Charakterystyki wytrzymałościowe produktu wydane przez producenta gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą EN 868-2 – dla Zadania nr 1 poz.1-8 oraz normą EN 868-3 i EN 868-5 dla Zadania nr 2.
d) Odpowiedni certyfikat jednostki notyfikowanej lub oświadczenie wydane przez producenta produktu o zgodności z normą EN ISO 11607-1 – dotyczy Zadania nr 1 poz. 1-8 oraz normą
EN ISO 11607-1 i EN ISO 11607-2 - dotyczy Zadania nr 2 oraz normą nr EN ISO 11138 - dotyczy Zad. nr 3 poz. nr 1, 3 oraz dla Zad. nr 4 poz. 1, 10.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załącznikach nr 2.1-2.7 do SIWZ c) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą , który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) braku wyrobów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym – po cenie nie wyższej niż określona w niniejszej umowie;
b) zmiany nazwy produktu, producenta dostarczanych wyrobów, numeru katalogowego wyrobu, wielkości opakowania dostarczanych wyrobów, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wyrobu wskazanego w ofercie, przy niezmienionym produkcie,
c) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt. 1 i 2, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
d) zmiany ilości sztuk w opakowaniu – przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań za zgodą Zamawiającego,
e) pojawienia się w asortymencie Wykonawcy tańszych zamienników będących odpowiednikami wyrobów nabywanych w ramach niniejszej umowy,
f) określonym w § 3 ust. 1 niniejszej umowy.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 i 2 podlega unieważnieniu.
3. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione. Zmiany te nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem wyjątków opisanych w umowie
|
| IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Papier, włóknina, torby, torebki do sterylizacji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198100-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Papier, włóknina, torby, torebki do sterylizacji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Rękawy do sterylizacji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawy do sterylizacji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Testy biologiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Testy biologiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Testy do sterylizacji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Testy do sterylizacji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – Materiały pomocnicze do sterylizacji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Materiały pomocnicze do sterylizacji
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 – Materiały do sterylizacji: etykiety, taśmy, plomby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji: etykiety, taśmy, plomby
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 – Metkownica i etykiety
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Metkownica i etykiety
|
| | |