Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Data publikacji 2018-12-12
Data zakończenia 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660563-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391130007, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie prowadzone jest w ramach 3 zadań częściowych
1. Dostawa krzeseł biurowych dla jednostki M-11
2.Dostawa mebli biurowych dla Biblioteki PK
3.Dostawa mebli dla jednostki O-3
i obejmuje dostawę : krzeseł biurowych, krzeseł wyściełanych, zestawu : biurko i kontenerek, stolików i krzeseł szkolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0af5dd20-e1ed-464c-9dc7-160411635ed2
Biuletyn 660563-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (t.j. z 2017 r. poz.1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (10-24), pokój nr 110, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer referencyjny KA-2/160/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zamówienie prowadzone jest w ramach 3 zadań częściowych 1. Dostawa krzeseł biurowych dla jednostki M-11 2.Dostawa mebli biurowych dla Biblioteki PK 3.Dostawa mebli dla jednostki O-3 i obejmuje dostawę : krzeseł biurowych, krzeseł wyściełanych, zestawu : biurko i kontenerek, stolików i krzeseł szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ Na formularzu ofertowym Wykonawca obowiązany jest podać : - nazwę producenta/wyrób własny, - model/typ, Wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 4 do SIWZ) Wykonawca składa również opis oferowanych mebli zawierający : - zdjęcie/rysunek, - parametry techniczne (co najmniej na takim poziomie szczegółowości, który pozwalać będzie na dokonanie przez Zamawiającego weryfikacji ich zgodności ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 1 do SIWZ. Opis oferowanych mebli stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Brak opisu mebli oferowanych skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Oferty winny być sporządzone w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł biurowych dla jednostki M-11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk krzeseł biurowych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli, transport, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wyniesienie opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych dla Biblioteki PK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa : 1. Krzesła konferencyjne – 14 szt. 2. Zestaw : biurko narożne i kontener na kółkach. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli, transport, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wyniesienie opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla jednostki O-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa : - 50 szt. stolików szkolnych jednoosobowych rozmiar 6/7 - 25 szt. krzeseł szkolnych rozmiar 6/7 Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli, transport, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wyniesienie opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)