| GuidZP400 |
579c60fe-a831-4d24-8c24-aa27d5f66821
|
| Biuletyn |
662197-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Latowicz
|
| Regon |
71158273000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Latowicz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05334
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
025 7521080 w. 15
|
| Zamawiajacy fax |
025 7521080 w. 29
|
| Zamawiajacy email |
uglatowicz@interia.pl
|
| Adres strony url |
http://latowicz.samorzady.pl/?k=14
|
| Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
"Kompetencje na start II w Szkole Podstawowej w Latowiczu", nr RPMA.10.01.01-14-a375/18 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Os Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://latowicz.samorzady.pl/?k=14
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://latowicz.samorzady.pl/?k=14
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w terminie do 24.12.2018r. zgodnie z r. 12 SIWZ w Kancelarii Urzędu Gminy p. 11
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-III postępowanie”
|
| Numer referencyjny |
IPPR.271.11.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkich pięciu części wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w SIWZ
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
pięć części wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w SIWZ
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ-lista zakupów. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Wielgolesie, adres szkoły:ul. Szkolna 11, Wielgolas, 05-334 Latowicz. c) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, adres szkoły: Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Podział na zadania: 1. Zadanie 1: IT Zestawy multimedialne (zgodnie z tabelą nr 1 w zał. nr 1 lista zakupów) 2. Zadanie 2: Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1 lista zakupów) 3. Zadanie 3: Sprzęt laboratoryjny, dygestoria/szafy na odczynniki(zgodnie z tabelą nr 3 w zał. nr 1 lista zakupów) 4. Zadanie 4: Pomoce matematyka(zgodnie z tabelą nr 4 w zał. nr 1 lista zakupów) 5. Zadanie 5: Przyrządy do doświadczeń(zgodnie z tabelą nr 5 w zał. nr 1 lista zakupów)
Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
DOTYCZY OFERT CZĘŚCIOWYCH, Zadanie 1: IT - Zestawy multimedialne, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom.Wykonawca powinien przedłożyć wyciąg z instrukcji obsługi zawierający parametry techniczne oferowanego urządzenia lub wskazać dokładny adres strony internetowej, z której Zamawiający może samodzielnie pobrać wskazaną specyfikację. W przypadku braku określonych wymagań w załączonym przez Wykonawcę dokumencie lub pod wskazanym adresem internetowym. Wykonawca może złożyć stosowne oświadczenie w zakresie tych wymagań.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy 3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
Zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: IT Zestawy multimedialne (zgodnie z tabelą nr 1 w zał. nr 1 do SIWZ lista zakupów)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawów multimedialnych zgodnie z tabelą nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ - lista zakupów. Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Wielgolesie, adres szkoły:ul. Szkolna 11, Wielgolas, 05-334 Latowicz. c) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, adres szkoły: Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: Odczynniki chemiczne(zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1 do SIWZ lista zakupów)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa odczynników chemicznych zgodnie z tabelą nr 2 w załączniku nr 1 do SIWZ - lista zakupów. Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni TIK, przyrodniczej, geograficznej, biologicznej, chemicznej, fizycznej w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Wielgolesie, adres szkoły:ul. Szkolna 11, Wielgolas, 05-334 Latowicz. c) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, adres szkoły: Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 3: Sprzęt laboratoryjny, dygestoria/szafy na odczynniki(zgodnie z tabelą nr 3 w zał. nr 1 do SIWZ lista zakupów)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego i mebli laboratoryjnych zgodnie z tabelą nr 3 w załączniku nr 1 do SIWZ - lista zakupów. Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni adres szkoły: ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Wielgolesie, adres szkoły:ul. Szkolna 11, Wielgolas, 05-334 Latowicz. c) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, adres szkoły: Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 4: Pomoce matematyka(zgodnie z tabelą nr 4 w zał. nr 1 do Siwz lista zakupów)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy do nauki matematyki, zgodnie z tabelą nr 4 w załączniku nr 1 do SIWZ - lista zakupów. Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Wielgolesie, adres szkoły:ul. Szkolna 11, Wielgolas, 05-334 Latowicz. c) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, adres szkoły: Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie 5: Przyrządy do doświadczeń(zgodnie z tabelą nr 5 w zał. nr 1 do SIWZ lista zakupów)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych-przyrządów do doświadczeń, zgodnie z tabelą nr 5 w załączniku nr 1 do SIWZ - lista zakupów. Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz b) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Wielgolesie, adres szkoły:ul. Szkolna 11, Wielgolas, 05-334 Latowicz. c) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, adres szkoły: Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz. 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości.
|
| | |