| GuidZP400 |
6af84952-6e2b-46ec-84f7-8f33badbe74e
|
| Biuletyn |
662012-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
|
| Regon |
81111575800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Okrzei
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Stargard
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
73-110
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 5771274,
|
| Zamawiajacy fax |
91 5772128
|
| Zamawiajacy email |
tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl, krzysztofa.gut@mpgk.stargard.pl
|
| Adres strony url |
www.mpgk.stargard.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mpgk.stargard.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpgk.stargard.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej - tradycyjnej, za pośrednictwem kuriera lub osobiści
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. S. Okrzei 6, 73-110 Stargard
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
|
| Numer referencyjny |
EZ-ZP-10/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
I. Sukcesywna dostawa (w formie sprzedaży):
1) Trumna dębowa (jasny dąb) – szacunkowa ilość szt. 70
2) Trumna dębowa (ciemny dąb) – szacunkowa ilość szt. 40
3) Trumna dębowa (średni dąb) – szacunkowa ilość szt. 40
4) Trumna dębowa (dzielona) – szacunkowa ilość szt. 20
5) Trumna sosnowa (jasna) – szacunkowa ilość szt. 20
6) Trumna sosnowa (średnio ciemna) – szacunkowa ilość szt. 10
7) Trumna sosnowa (ciemna) – szacunkowa ilość szt. 10
8) Trumna dębowa ponadwymiarowa – szacunkowa ilość szt. 30
9) Trumna olchowa (jasna) – szacunkowa ilość szt. 40
10) Trumna olchowa (średnio ciemna) – szacunkowa ilość szt. 40
11) Trumna olchowa (ciemna) – szacunkowa ilość szt. 20
12) Trumna kremacyjna (sosnowa) – szacunkowa ilość szt. 80
13) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 80 cm – szacunkowa ilość szt. 15
14) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 100 cm – szacunkowa ilość szt. 10
15) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 120 cm – szacunkowa ilość szt.5
16) Trumna ekshumacyjna (sosnowa) 150 cm – szacunkowa ilość szt. 5
17) Trumna biała (sosnowa) 150 cm – szacunkowa ilość 5 szt.
18) Krzyż dębowy - szacunkowa ilość szt. 330
19) Postument dla Świadków Jehowy dębowy - szacunkowa ilość szt. – 5
20) Drewniana obudowa na grób – szacunkowa ilość szt. 40
II. Wynagrodzenie końcowe może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego nie więcej niż o 30% w każdej z kategorii zamawianych towarów. W przypadku mniejszej ilości dostaw niż nieokreślone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia. Z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, Wykonawca może także dokonywać przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami zamawianych towarów, nie więcej jednak niż o 30% w stosunku do ilości podanych w każdej z kategorii opisanych powyżej.
III. Wszystkie koszty i ryzyka związane z realizacją dostawy oraz załadunkiem i rozładunkiem ponosi Wykonawca. Miejsce dostawy przedmiotu umowy - Zakład Pogrzebowy MPGK Sp. z o.o., ul. Spokojna 6, 73-110 Stargard.
IV. Wymagania dodatkowe
1) Do każdej oferty należy złożyć zdjęcie/katalog oferowanych trumien/krzyży/obudów, których autentyczność zostanie potwierdzona przez Wykonawcę;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym;
3) Termin dostaw: zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego (nawet 1 szt. trumny) maksymalnie do 24 godziny od momentu złożenia zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem/faksem.
4) Koszty dostaw ponosi Wykonawca.
5) Stwierdzone wady w trakcie odbioru w dostarczonym przedmiocie umowy należy zrealizować bez stwierdzonych wad przy najbliższej dostawie towarów zgodnie z przedmiotem umowy.
6) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. W okresie gwarancji Wykonawca będzie usuwał wady przedmiotu umowy w terminie do 5 dni od dnia ich zgłoszenia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39296100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu zakresu dostawy.
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz min. jednej wykonanej dostawy podobnej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem były dostawy trumien i utensylii pogrzebowych podobnych do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł brutto, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wadium jest wymagane i wynosi 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.12.2018 r. do godz.10.00.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium w postępowaniu nr EZ-ZP-10/2018”.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|