Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN

Data publikacji 2018-12-17
Data zakończenia 2018-12-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 661961-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN poprzez:

Zadanie I - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Sigma w roku 2019 w Urzędzie Miasta Częstochowy

Zadanie II - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Nabór – wspomaganie elektronicznej rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych w roku 2019

Zadanie III - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Jednorazowy dodatek uzupełniający (Artykuł 30) w roku 2019 w Urzędzie Miasta Częstochowy

Zadanie IV – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Dotacja podręcznikowa, wspomagającego proces otrzymywania i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w roku 2019

Zadanie V - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Centralny VAT w roku 2019

lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1be6a06-c4d9-49a8-8edd-aab50e783e4a
Biuletyn 661961-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Regon 151399002
Zamawiajacy adres ulica ul. Śląska
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48343707100
Zamawiajacy fax +48343707170
Zamawiajacy email przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url www.czestochowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.czestochowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czestochowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Częstochowy, Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN
Numer referencyjny Ed.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN poprzez: Zadanie I - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Sigma w roku 2019 w Urzędzie Miasta Częstochowy Zadanie II - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Nabór – wspomaganie elektronicznej rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych oraz szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych w roku 2019 Zadanie III - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Jednorazowy dodatek uzupełniający (Artykuł 30) w roku 2019 w Urzędzie Miasta Częstochowy Zadanie IV – Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Dotacja podręcznikowa, wspomagającego proces otrzymywania i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w roku 2019 Zadanie V - Zapewnienie prawa do korzystania z oprogramowania Centralny VAT w roku 2019 lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy, dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: 1) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji dotyczących zamówienia tj.: - aplikacji umożliwiającej proces planowania i zatwierdzania organizacji oraz zarządzania budżetem w szkołach i placówkach oświatowych; - aplikacji do obsługi jednorazowego dodatku uzupełniającego wynikającego z zapisów w art. 30a Karty Nauczyciela; - aplikacji umożliwiającej realizację i rozliczenie zadania „Dotacja podręcznikowa”; - aplikacji umożliwiającej obsługę centralizacji VAT wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy; oraz 2) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do przedszkoli, szkół podstawowych, oraz szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie 5.2.1) niniejszej SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ muszą być: a) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do wykazania spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (do każdej usługi wskazanej w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.1.3 lit. a) SIWZ należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie). Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego do druku "OFERTA" należy załączyć specyfikacje oferowanego oprogramowania jako potwierdzenie, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełnione oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5.2 niniejszej specyfikacji, stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 3) Wypełnione oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 5.3. i 5.4. specyfikacji, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 22a ust. 2 Prawa zamówień publicznych, będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
IV 4 4 data 2018-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ryczałtowa
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)