GuidZP400 |
ae6c5829-bc35-41d1-ad48-fdee38c9c169
|
Biuletyn |
662650-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
|
Regon |
000276009
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wawel
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31001
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 225 155
|
Zamawiajacy fax |
124 215 177
|
Zamawiajacy email |
zamek@wawel.org.pl
|
Adres strony url |
www.wawel.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wawel.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej kurier, poczta, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, budynek Wawel 8, 31-001 Kraków, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
VIIa/ZKnW/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (wraz z transportem i wniesieniem do
siedziby Zamawiającego). Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym: A. Zestaw komputerowy, stacjonarny,
typu desktop do zastosowań biurowych - 15 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; B.
Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz
SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; C. Komputer przenośny typu laptop do zastosowań biurowych - 3 szt., gwarancja bezwzględnie
wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; D. Monitor LCD min. 21.5 cala - 13 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana:
3 lata; E. Monitor LCD min. 24 cale - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; F. Zestaw komputerowy, stacjonarny, typu desktop
do zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; G. Komputer typu micro PC do zastosowań biurowych - 8
szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata - patrz SIWZ pkt 14 Kryteria oceny ofert; H. Profesjonalny monitor ekranowy LCD do
zastosowań graficznych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 5 lat; I. Drukarka atramentowa kolorowa A4 - 4 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; J. Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka) - 4 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; K. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukarka atramentowa, skaner, kopiarka, faks) - 2 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; L. Drukarka monochromatyczna, laserowa A4 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; M.
Drukarka kolorowa, laserowa A3 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 3 lata; N. Skaner stacjonarny A4 - 2 szt., gwarancja
bezwzględnie wymagana: 1 rok; O. Tablet graficzny - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 2 lata. Wymagania ogólne dotyczące
całości dostawy: Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być przystosowane do zasilania zgodnego z polskimi
normami i muszą być dostarczone z odpowiednimi przewodami zasilającymi. Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia musi pochodzić z
kanałów dystrybucyjnych autoryzowanych przez producentów, nie dopuszcza się dostawy zamienników z innych kanałów
dystrybucyjnych. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem
zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu pochodzącego z innych zamówień lub projektów, w tym odnawianego przez
producenta. W sytuacji, jeżeli Zamawiający wskazuje w Specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza
zastosowanie rozwiązań równoważnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą:
1. Dokument potwierdzający, że sprzęt posiada deklarację zgodności CE - dotyczy wszystkich pozycji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia;
2. Dla pozycji A, B, C i G Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia:
2.1. dokument - Certyfikat Microsoft lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 Professional 64-bit (HCT / HCL entry / WHQL);
2.2. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi normy EnergyStar, komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org;
2.3. Dokument - Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD dla Polski lub wydruk ze strony internetowej WWW.epeat.net Country=POLAND, która zawiera wpis dotyczący oferowanego modelu komputera. Dokumenty mają potwierdzić, że produkt jest przyjazny dla środowiska;
2.4. Dokument -certyfikat, potwierdzający że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych;
2.5. Dokument -certyfikat, potwierdzający że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych;
2.6. Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów środowiskowych, tj. oświadczenie wykonawcy w zakresie;
(1) zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006),
(2) w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram;
3. Dla pozycji D i E Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia:
3.1. dokument - certyfikat TCO 7.0 lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający jakość oferowanego modelu monitora, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu http://tcocertified.com/;
3.2. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowany model monitora spełnia wymogi normy EnergyStar, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu monitora w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov;
3.3. Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej GOLD dla Polski lub wydruk ze strony internetowej WWW.epeat.net Country=POLAND, która zawiera wpis dotyczący oferowanego modelu monitora. Dokumenty mają potwierdzić, że produkt jest przyjazny dla środowiska;
3.4. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych;
3.5. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych;
3.6. Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów środowiskowych, tj. oświadczenie wykonawcy w zakresie;
(1) zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006),
(2) w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram;
4. Dla pozycji L i M Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia:
4.1. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 9001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych;
4.2. Dokument -certyfikat potwierdzający, że sprzęt wyprodukowany jest przez producenta, u którego wdrożono normę PN-EN ISO 14001 lub równoważną w zakresie co najmniej produkcji / rozwoju urządzeń komputerowych;
4.3. Dokument -certyfikat lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający, że oferowany model drukarki spełnia wymogi normy EnergyStar, wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu drukarki w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
5. Dokumenty składane wraz z ofertą mają być aktualne na dzień złożenia.
6. Zamawiający dopuszcza składanie w języku angielskim dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego a określonych powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. Szczegółowy wykaz zaoferowanego sprzętu - załącza wykonawca, wg załącznika nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji, dotyczącej: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów
Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofertach, zobowiązani są do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, jeśli
Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w
postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, (a więc również z Wykonawcami którzy
złożyli oferty w toku postępowania). 4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy (tylko w przypadku, gdy ofertę składa
pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności (oryginału) lub kopii potwierdzonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy
tysiące złotych). 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu
(przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: o numerze 48 1130 1150 0012 1269 5620 0006 – Bank Gospodarstwa Krajowego z
siedzibą w Warszawie. 5 W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 31-001 Kraków, Wawel 8 –
kancelaria ogólna. 6 Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej „wadium przetargowe NR VIIa/ZKnW/18 -przetarg
nieograniczony pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej i w okolicznościach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych oraz w okolicznościach określonych poniżej. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane w szczególności w zakresie i
okolicznościach niżej wymienionych: a) wycofania lub wstrzymania produkcji towaru, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia
dotychczasowego towaru, towarem nowym posiadającym takie same, tj. nie gorsze parametry jakie posiadał towar będący podstawą
wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu, b) zaistnienia okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa § 1 niniejszej umowy, d)
zmiany warunków ekonomiczno-gospodarczych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Sposób dokonywania
zmian. Każda ze stron może zgłosić potrzebę zmiany niniejszej umowy poprzez pisemny wniosek do drugiej ze strony, złożony z
odpowiednim wyprzedzeniem dla danej zmiany, tj. minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie z powołaniem się
na wystąpienie jednego z w/w warunków i z podaniem opisu proponowanej zmiany. Wniosek taki winien zawierać wskazanie skutków
finansowych i terminowych zmiany. Jeśli strony dojdą do porozumienia co do potrzeby i treści zmiany umowy, mogą dokonać takiej
zmiany wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy. 4. Inne zmiany umowy strony mogą wprowadzić zgodnie z Prawem Zamówień
Publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski. Zamawiający dopuszcza składanie w języku angielskim dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań postawionych przez Zamawiającego a określonych w pkt. III.6) niniejszego ogłoszenia.
|
IV 4 5 okres |
30
|