GuidZP400 |
20c844e6-9380-4e80-ac9a-1c48526483e4
|
Biuletyn |
662799-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Policach
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tanowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Police
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 328 100
|
Zamawiajacy fax |
913 178 900
|
Zamawiajacy email |
powiat@policki.pl
|
Adres strony url |
www.policki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat.policki.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat.policki.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Policach w latach 2019-2021
|
Numer referencyjny |
PR.272.23.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych, tablic zmniejszonych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych
i zabytkowych do Starostwa Powiatowego w Policach. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres 3 lat w okresie od dnia 1 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2021 r., w następującym asortymencie:
Szacunkowa ilość
1 Tablica samochodowa jednorzędowa - 25 000 kompletów
2 Tablica samochodowa jednorzędowa + dwurzędowa - 400 kompletów
3 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona - 400 kompletów
4 Tablica do przyczep jednorzędowa - 800 sztuk
5 Tablica do przyczep dwurzędowa - 200 sztuk
6 Tablica motocyklowa - 1 500 sztuk
7 Tablica motorowerowa - 1 500 sztuk
2) nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sukcesywnych dostawach tablic rejestracyjnych – każda o łącznej wartości powyżej 150 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania dostaw oraz odbiorców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne,
o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2 .Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 8.4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
5. odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 8.3 ppkt. 3) i 4)
6. oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|