Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Policach w latach 2019-2021

Data publikacji 2018-12-18
Data zakończenia 2018-12-28 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Policach
Miejscowość Police
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 662799-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych, tablic zmniejszonych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych
i zabytkowych do Starostwa Powiatowego w Policach. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres 3 lat w okresie od dnia 1 stycznia 2019 r. do
31 grudnia 2021 r., w następującym asortymencie:
Szacunkowa ilość
1 Tablica samochodowa jednorzędowa - 25 000 kompletów
2 Tablica samochodowa jednorzędowa + dwurzędowa - 400 kompletów
3 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona - 400 kompletów
4 Tablica do przyczep jednorzędowa - 800 sztuk
5 Tablica do przyczep dwurzędowa - 200 sztuk
6 Tablica motocyklowa - 1 500 sztuk
7 Tablica motorowerowa - 1 500 sztuk

2) nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20c844e6-9380-4e80-ac9a-1c48526483e4
Biuletyn 662799-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Policach
Zamawiajacy adres ulica ul. Tanowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Police
Zamawiajacy kod pocztowy 72010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 328 100
Zamawiajacy fax 913 178 900
Zamawiajacy email powiat@policki.pl
Adres strony url www.policki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat.policki.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.policki.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Policach w latach 2019-2021
Numer referencyjny PR.272.23.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych, tablic zmniejszonych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych i zabytkowych do Starostwa Powiatowego w Policach. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres 3 lat w okresie od dnia 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2021 r., w następującym asortymencie: Szacunkowa ilość 1 Tablica samochodowa jednorzędowa - 25 000 kompletów 2 Tablica samochodowa jednorzędowa + dwurzędowa - 400 kompletów 3 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona - 400 kompletów 4 Tablica do przyczep jednorzędowa - 800 sztuk 5 Tablica do przyczep dwurzędowa - 200 sztuk 6 Tablica motocyklowa - 1 500 sztuk 7 Tablica motorowerowa - 1 500 sztuk 2) nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sukcesywnych dostawach tablic rejestracyjnych – każda o łącznej wartości powyżej 150 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania dostaw oraz odbiorców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu a) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 .Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 8.4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 5. odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 8.3 ppkt. 3) i 4) 6. oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)