GuidZP400 |
f9e71aff-fb3e-49e8-93f0-39d8943dc33b
|
Biuletyn |
662618-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka
|
Regon |
27622558700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gamowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Racibórz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
327 555 050
|
Zamawiajacy fax |
32 7555079, 7555049
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-raciborz.org
|
Adres strony url |
www.szpital-raciborz.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-raciborz.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-raciborz.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka 47-400 Racibórz, ul. Gamowska 3. sekretariat szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 17/2018
|
Numer referencyjny |
17/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa materiałów opatrunkowych wg formularza cenowego nr 17/2018:
- Pakiet nr 1: materiały opatrunkowe - cz.1,
- Pakiet nr 2: materiały opatrunkowe - cz.2,
- Pakiet nr 3: materiały opatrunkowe - cz.3,
- Pakiet nr 4: materiały opatrunkowe - cz.4,
- Pakiet nr 5: opaski dziane i elastyczne,
- Pakiet nr 6: opatrunki specjalistyczne,
- Pakiet nr 7: opatrunki specjalistyczne dla ratownictwa medycznego,
- Pakiet nr 8: opatrunki donosowe,
- Pakiet nr 9: plastry i przylepce,
- Pakiet nr 10: serwety operacyjne.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie, iż oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymogi określone
przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r.
Nr 107, poz. 679); oświadczenie powyższe wykonawca zobowiązany jest potwierdzić
przez dołączenie kserokopii dokumentów dopuszczających oferowany
przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującym
prawem (deklaracja zgodności, certyfikat CE, dokumenty rejestracyjne z Urzędu
Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych)
– jeśli wymóg ten jest określony na formularzu cenowym dotyczącym danego pakietu,
w pozostałych przypadkach - na żądanie zamawiającego,
b) na żądanie zamawiającego - katalog produktów w języku polskim, wydany przez
producenta dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierający dokładny opis
oferowanego produktu,
c) na żądanie zamawiającego - próbki w celu weryfikacji zamówienia, dotyczące
danego pakietu (dla porównania ich zgodności z oferowanymi w formularzu
cenowym).
d) w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klasy I sterylnej
oraz klasy II a – certyfikat CE wraz z numerem nadanym przez jednostkę notyfikującą
potwierdzającą klasę wyrobu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści lub uzupełnienie niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany: a) nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego, b) wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym, c) zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego; w takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej, d) wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, e) wycofanie z produkcji przedmiotu umowy do obrotu handlowego i dostarczenie produkt równoważnego, spełniającego parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, f) zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę, g) obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie, h) zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania; zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT, i) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|