1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich i tłuszczowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.:
1. Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Generała Maczka 1,
2. Zespół Opiekuńczy ul. Fredry 3,
3. Gdyński Ośrodek Wsparcia ul. Bosmańska 32A,
4. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Generała Maczka 1,
5. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Wąsowicza 3,
6. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Maciejewicza 11,
7. Administracja ul. Grabowo 2,
8. Zespół ds. Rozwoju Pomocy Społecznej ul. Grabowo 2,
9. Zespół ds. Wsparcia Seniorów i Osób Niepełnosprawnych ul. Grabowo 2,
10. Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, ul. Filomatów 2,
11. Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48,
12. Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42,
13. Zespół Doradztwa ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Chrzanowskiego 14/3,
14. Zespołu ds. Intensywnej Pracy Socjalnej z Rodziną, ul. Wolności 11,
15. Gminny Program Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Grabowo 2,
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz miejsce dostawy. Termin realizacji każdorazowej dostawy liczony jest od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia zamawianych artykułów, stanowiących przedmiot poszczególnego zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, określony ilością dni – z zastrzeżeniem, że nie może być dłuższy niż 3 dni robocze.
3. Dostarczane produkty muszą być świeże, w I gatunku tzn. o charakterystycznej barwie i zapachu bez odkształceń. Dostarczane produkty muszą posiadać estetyczne opakowania, nie uszkodzone mechanicznie oraz prawidłowo oznakowane w języku polskim.
4. Dostarczone produkty musza posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w Formularzu cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, pełnej nazwy handlowej oferowanego produktu oraz producenta lub dystrybutora oferowanego produktu.
6. W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane produkty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 30% w stosunku do zamawianych ilości. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i nie będzie on zgłaszać roszczeń, co do realizacji pozostałej części.
7. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do Placówek wymienionych w ust. 1. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. Ewentualne koszty związane z transportem Wykonawca winien wkalkulować w ceny jednostkowe zamawianego asortymentu.
|
GuidZP400 |
4d7ea967-5444-47e4-8270-7c5a42489b91
|
Biuletyn |
663576-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
283033200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabowo
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81265
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 7810120, 7820124 w. 55, 38
|
Zamawiajacy fax |
058 7820124 w. 38
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mopsgdynia.pl
|
Adres strony url |
www.mopsgdynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopsgdynia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopsgdynia.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
|
Numer referencyjny |
MOPS.DZP.322.3.10/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich i tłuszczowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Dostawy będą realizowane wyłącznie w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdynia, tj.:
1. Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Generała Maczka 1,
2. Zespół Opiekuńczy ul. Fredry 3,
3. Gdyński Ośrodek Wsparcia ul. Bosmańska 32A,
4. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Generała Maczka 1,
5. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Wąsowicza 3,
6. Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Maciejewicza 11,
7. Administracja ul. Grabowo 2,
8. Zespół ds. Rozwoju Pomocy Społecznej ul. Grabowo 2,
9. Zespół ds. Wsparcia Seniorów i Osób Niepełnosprawnych ul. Grabowo 2,
10. Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej, ul. Filomatów 2,
11. Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48,
12. Klub 1,2,3, ul. Warszawska 42,
13. Zespół Doradztwa ds. Osób Niepełnosprawnych, ul. Chrzanowskiego 14/3,
14. Zespołu ds. Intensywnej Pracy Socjalnej z Rodziną, ul. Wolności 11,
15. Gminny Program Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Grabowo 2,
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający każdorazowo ustali rodzaj i ilość zamawianego towaru oraz miejsce dostawy. Termin realizacji każdorazowej dostawy liczony jest od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia zamawianych artykułów, stanowiących przedmiot poszczególnego zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, określony ilością dni – z zastrzeżeniem, że nie może być dłuższy niż 3 dni robocze.
3. Dostarczane produkty muszą być świeże, w I gatunku tzn. o charakterystycznej barwie i zapachu bez odkształceń. Dostarczane produkty muszą posiadać estetyczne opakowania, nie uszkodzone mechanicznie oraz prawidłowo oznakowane w języku polskim.
4. Dostarczone produkty musza posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w Formularzu cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, pełnej nazwy handlowej oferowanego produktu oraz producenta lub dystrybutora oferowanego produktu.
6. W związku z tym, że w trakcie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia może zmniejszyć się zapotrzebowanie na zamawiane produkty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów z zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 30% w stosunku do zamawianych ilości. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i nie będzie on zgłaszać roszczeń, co do realizacji pozostałej części.
7. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu do Placówek wymienionych w ust. 1. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. Ewentualne koszty związane z transportem Wykonawca winien wkalkulować w ceny jednostkowe zamawianego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw artykułów ogólnospożywczych o wartości brutto minimum 60 000 zł każda. Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
powyższy warunek musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia (tj. co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie musi
posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch dostaw, o których mowa powyżej, ocena
ww. warunku nie będzie przeprowadzana łącznie dla wszystkich Wykonawców). Uwaga: W przypadku
polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu powyższy warunek musi
zostać spełniony w całości przez jeden podmiot (tj. co najmniej jeden podmiot, na którego zasobach
polega Wykonawca, musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch dostaw, o
których mowa powyżej, ocena ww. warunku nie będzie przeprowadzana łącznie dla Wykonawcy lub
podmiotu/-ów, na których zasobach on polega).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; UWAGA: Dokument wymienione w pkt. 1
powyżej składa Wykonawca i każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Dokument wymieniony w pkt. 1 powyżej składa każdy z podwykonawców i każdy
podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a
ust. 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej dostawy, o
których mowa w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 3 SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączaniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wykaz usług należy sporządzić według
wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu
na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na
wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia
na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp -
sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przedłożyć niniejsze
informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Okoliczności, w jakich może zostać zmieniona umowa, są opisane w par. 6 projektu umowy tj.: 2.
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: 1)
Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o której mowa w § 2 ust. 7 oraz zmiana cen jednostkowych
brutto towaru, wyszczególnionych w Formularzu cenowym, wynikająca ze zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawnych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku od towarów
i usług VAT, 2) zmiana pozycji asortymentowej gdy nastąpi wycofanie danego towaru z produkcji przez
producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do
zaoferowania dostępnego na rynku towaru o właściwościach co najmniej jak towar wynikający z ich opisu
w SIWZ; wycofanie lub niedostępność Wykonawcy musi pisemnie udokumentować i uzasadnić), 3) gdy
zmiany są korzystne dla Zamawiającego i są uzasadnione prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|