Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia placówek oświatowych (Szkoła Podstawowa nr 1 w Wołowie, Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Krzydlinie Wielkiej, Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Starym Wołowie, Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Warzęgowie ) w materiały dydaktyczne oraz sprzęt informatyczny do szkolnych pracowni w ramach projektu RPDS.10.02.01-02-0036/18-00 „Inwestycja w przyszłość”.
Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować, że dostarczone urządzenia i sprzęt będą fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. oraz posiadają odpowiednio wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty i zezwolenia.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Okresy gwarancji we wszystkich pozycjach będą liczone od dnia podpisania protokołu odbioru.
Dodatkowe wymogi zawarte w cenie.
a) Niezbędne wymagane okablowanie umożliwiające podłączenie zestawów do istniejącej sieci strukturalnej i zasilania.
b) dostarczenie pełnej dokumentacji sprzętu, w tym karty gwarancyjne wraz ze specyfikacją techniczną oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Ilość egzemplarzy winna odpowiadać ilości zamówionego sprzętu. Na karcie gwarancyjnej należy wskazać dane teleadresowe wykonawcy wraz z numerem seryjnym;
c) przedmiot zamówienia musi być skompletowany i dostarczony do siedziby Zamawiającego
d) każdy produkt (asortyment) winien posiadać trwałe oznakowanie producenta/wykonawcy pozwalające na jego pełną identyfikację (producent/wykonawca- typ- model- numer seryjny);
e) zaleca się i można wykonać zamówienie (dostawę i montaż) partiami,
f) serwis gwarancyjny w okresie gwarancji,
g) przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego oraz zamontowany i rozstawiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
h) dostawa sprzętu komputerowego (opakowanie, ubezpieczenie, transport) będącego przedmiotem oferty do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy,
Warunki gwarancji i serwisu
Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji - teren placówek oświatowych lub punkt serwisowy Wykonawcy. W przypadku serwisowania urządzenia w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem sprzętu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wszelkie koszty związane z serwisem gwarancyjnym ponosi Wykonawca.
W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, takie jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego pokrywa Wykonawca,
w okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi jakichkolwiek kosztów dotyczących przeglądów serwisowych i napraw gwarancyjnych, a także wszelkich innych czynności, których wykonanie jest niezbędne do utrzymania gwarancji a wynikających z wytycznych producenta.
Czas reakcji serwisu: W razie wystąpienia usterki lub awarii należy przystąpić do jej usunięcia w ciągu do 4 godzin (do godz.12:00 – w tym samym dniu, po godz. 12:00 – następnego dnia) od momentu zgłoszenia i dokonać jej usunięcia na miejscu u użytkownika w okresie do 2 dni roboczych. Jeżeli do 2 dni roboczych awaria nie zostanie usunięta, Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. Czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy tego samego typu i o tych samych parametrach technicznych w przypadkach gdy:
naprawa nie zostanie wykonana w czasie 7 dni od daty zgłoszenia,
po 3 naprawach sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające jego używanie zgodnie z przeznaczeniem.
Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowane urządzenie któregokolwiek z wymienionych parametrów lub wymagań wyklucza je z dalszej oceny.
Zamawiający wymaga dla każdego oferowanego produktu, programu lub systemu komputerowego podania pełnej nazwy producenta i produktu wraz z numerem katalogowym (jeśli występuje). Jeśli oferowany produkt składa się z części (np. urządzenia, zestawy komputerowe, pakiety oprogramowania) należy opisać wskazane w specyfikacji elementy oddzielnie (np. dysk, procesor). Zamawiający wymaga tego obowiązkowo wyłącznie dla pozycji, które wskazał w opisie przedmiotu zamówienia, tylko w tych miejscach, gdzie zamawiający wyraźnie wskazuje, że oczekuje podania Producenta i Modelu.
Uwaga!
W przypadku jakiegokolwiek zastosowania nazw własnych wskazujących producenta lub konkretny typ, należy każdy taki ewentualny przypadek traktować jako przykładowy i czytać z klauzulą „lub równoważne/równoważny o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych”. We wszystkich miejscach niniejszej SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne
obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
9d67ac13-ae23-46b0-874d-d5c7a00f9f69
|
Biuletyn |
663580-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Wołowie
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 319 13 05
|
Zamawiajacy fax |
71 319 13 03
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@wolow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.wolow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO WD 2014-2020, Oś 10, Działanie 10.2, Poddziałanie 10.2.1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wolow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wolow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU RPDS.10.02.01-02-0036/18-00 „INWESTYCJA W PRZYSZŁOŚĆ”
|
Numer referencyjny |
PZP.271.38.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia placówek oświatowych (Szkoła Podstawowa nr 1 w Wołowie, Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Krzydlinie Wielkiej, Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Starym Wołowie, Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Warzęgowie ) w materiały dydaktyczne oraz sprzęt informatyczny do szkolnych pracowni w ramach projektu RPDS.10.02.01-02-0036/18-00 „Inwestycja w przyszłość”.
Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować, że dostarczone urządzenia i sprzęt będą fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. oraz posiadają odpowiednio wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty i zezwolenia.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu. Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Okresy gwarancji we wszystkich pozycjach będą liczone od dnia podpisania protokołu odbioru.
Dodatkowe wymogi zawarte w cenie.
a) Niezbędne wymagane okablowanie umożliwiające podłączenie zestawów do istniejącej sieci strukturalnej i zasilania.
b) dostarczenie pełnej dokumentacji sprzętu, w tym karty gwarancyjne wraz ze specyfikacją techniczną oraz instrukcji obsługi w języku polskim. Ilość egzemplarzy winna odpowiadać ilości zamówionego sprzętu. Na karcie gwarancyjnej należy wskazać dane teleadresowe wykonawcy wraz z numerem seryjnym;
c) przedmiot zamówienia musi być skompletowany i dostarczony do siedziby Zamawiającego
d) każdy produkt (asortyment) winien posiadać trwałe oznakowanie producenta/wykonawcy pozwalające na jego pełną identyfikację (producent/wykonawca- typ- model- numer seryjny);
e) zaleca się i można wykonać zamówienie (dostawę i montaż) partiami,
f) serwis gwarancyjny w okresie gwarancji,
g) przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego oraz zamontowany i rozstawiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
h) dostawa sprzętu komputerowego (opakowanie, ubezpieczenie, transport) będącego przedmiotem oferty do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy,
Warunki gwarancji i serwisu
Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji - teren placówek oświatowych lub punkt serwisowy Wykonawcy. W przypadku serwisowania urządzenia w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem sprzętu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wszelkie koszty związane z serwisem gwarancyjnym ponosi Wykonawca.
W ramach przedmiotowej gwarancji Wykonawca pokrywa koszty wymiany wadliwych elementów lub całych zestawów, jeżeli zajdzie taka konieczność. Wszelkie koszty z tym związane, takie jak koszty transportu, ubezpieczenia, koszty robocizny oraz ewentualne koszty podróży i pobytu specjalistów Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego pokrywa Wykonawca,
w okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi jakichkolwiek kosztów dotyczących przeglądów serwisowych i napraw gwarancyjnych, a także wszelkich innych czynności, których wykonanie jest niezbędne do utrzymania gwarancji a wynikających z wytycznych producenta.
Czas reakcji serwisu: W razie wystąpienia usterki lub awarii należy przystąpić do jej usunięcia w ciągu do 4 godzin (do godz.12:00 – w tym samym dniu, po godz. 12:00 – następnego dnia) od momentu zgłoszenia i dokonać jej usunięcia na miejscu u użytkownika w okresie do 2 dni roboczych. Jeżeli do 2 dni roboczych awaria nie zostanie usunięta, Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy. Czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca jest zobowiązany do wymiany sprzętu na nowy tego samego typu i o tych samych parametrach technicznych w przypadkach gdy:
naprawa nie zostanie wykonana w czasie 7 dni od daty zgłoszenia,
po 3 naprawach sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające jego używanie zgodnie z przeznaczeniem.
Wszelkie wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia należy traktować jako graniczne, brak możliwości spełnienia przez proponowane urządzenie któregokolwiek z wymienionych parametrów lub wymagań wyklucza je z dalszej oceny.
Zamawiający wymaga dla każdego oferowanego produktu, programu lub systemu komputerowego podania pełnej nazwy producenta i produktu wraz z numerem katalogowym (jeśli występuje). Jeśli oferowany produkt składa się z części (np. urządzenia, zestawy komputerowe, pakiety oprogramowania) należy opisać wskazane w specyfikacji elementy oddzielnie (np. dysk, procesor). Zamawiający wymaga tego obowiązkowo wyłącznie dla pozycji, które wskazał w opisie przedmiotu zamówienia, tylko w tych miejscach, gdzie zamawiający wyraźnie wskazuje, że oczekuje podania Producenta i Modelu.
Uwaga!
W przypadku jakiegokolwiek zastosowania nazw własnych wskazujących producenta lub konkretny typ, należy każdy taki ewentualny przypadek traktować jako przykładowy i czytać z klauzulą „lub równoważne/równoważny o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych”. We wszystkich miejscach niniejszej SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne
obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał w sposób należyty, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego o wartości każdej z dostaw minimum 70000,00 zł brutto.
Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|