GuidZP400 |
e03e7c1a-db4e-4f47-b144-5da39476e951
|
Biuletyn |
663545-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
|
Regon |
00071627600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10553
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 527 25 16; 527 31 30
|
Zamawiajacy fax |
89 527 25 16
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@sp2olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.sp2olsztyn.pl; http://www.sp2olsztyn.pl/bip/
|
Adres strony internetowej |
---
|
Adres strony internetowej narzedzia |
---
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
W ramach Osi priorytetowej RPWM.02.00.00 – Kadry dla gospodarki Działania RPWM.02.02.00 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Poddziałania RPWM.02.02.01 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sp2olsztyn.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sp2olsztyn.pl/bip/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie w ramach projektu pn.: „Akademia Dwójki”
|
Numer referencyjny |
SP2.230.20.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Kościuszki 70 10-553 Olsztyn, realizującej projekt „Akademia Dwójki”. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne, mikroskopy, mapy i atlasy, środki ochrony osobistej, sprzęt multimedialny.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienia dla części I i II – od dnia podpisania umowy do 28 dni od dnia podpisania umowy.
Jest to najdłuższy dopuszczalny termin realizacji zamówienia dla części I i II .
Termin realizacji zamówienia dla części I i II stanowi kryterium oceny ofert.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części III – 01 – 28 lutego 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 PZP
4. Z treści zobowiązania, o którym mowa w pkt. 4 lub innego dokumentu ma wynikać kwestia regulacji sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zgodnie z SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
a) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość prac
b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
c) zmiana podwykonawców usług w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiającego;
d) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT.
e) zmian nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
f) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia;
g) zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą zakresu przedmiotu zamówienia, w tym rezygnacji z części zamówienia;
h) Zmiany zaoferowanych w ofercie urządzeń w przypadku braku ich dostępności na rynku, z zastrzeżeniem że nowe proponowane urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż zaoferowana w ofercie a wysokość wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zwiększeniu.
i) zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności, zmianą wysokości i ilości transz.
|
IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Zadania nr 1. Kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (1 typ) - Pomoce dydaktyczne do indywidualizacji pracy z uczniami ze SPE – terapia z psychologiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Zadania nr 2. Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu (2 typ) oraz Zadania nr 3. Korzystanie z tik oraz rozwijanie kompetencji informatycznych (3 typ).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup pomocy dydaktycznych do szkolnych pracowni przyrodniczych,
Zakup pomocy dydaktycznych do szkolnych pracowni matematycznych
Zakup pomocy dydaktycznych – programujemy OZOBOTY
W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne, mikroskopy, mapy i atlasy, środki ochrony osobistej, sprzęt multimedialny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup LABORATORIUM JĘZYKOWEGO w ramach Zadania nr 1. Kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (1 typ).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Laboratorium językowe- zakup jednostki centralnej z wbudowanym komputerem
2. Laboratorium językowe- zakup mebli i akcesoriów
3. Laboratorium językowe- zakup oprogramowania multimedialnego i narzędzi TIK
W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne, mikroskopy, mapy i atlasy, środki ochrony osobistej, sprzęt multimedialny.
|
| |