Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie w ramach projektu pn.: „Akademia Dwójki”

Data publikacji 2018-12-20
Data zakończenia 2019-01-03 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663545-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Kościuszki 70 10-553 Olsztyn, realizującej projekt „Akademia Dwójki”. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne, mikroskopy, mapy i atlasy, środki ochrony osobistej, sprzęt multimedialny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e03e7c1a-db4e-4f47-b144-5da39476e951
Biuletyn 663545-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
Regon 00071627600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tadeusza Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10553
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 527 25 16; 527 31 30
Zamawiajacy fax 89 527 25 16
Zamawiajacy email kancelaria@sp2olsztyn.pl
Adres strony url www.sp2olsztyn.pl; http://www.sp2olsztyn.pl/bip/
Adres strony internetowej ---
Adres strony internetowej narzedzia ---
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach Osi priorytetowej RPWM.02.00.00 – Kadry dla gospodarki Działania RPWM.02.02.00 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Poddziałania RPWM.02.02.01 – Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sp2olsztyn.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sp2olsztyn.pl/bip/
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie szkolnych pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie w ramach projektu pn.: „Akademia Dwójki”
Numer referencyjny SP2.230.20.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Kościuszki 70 10-553 Olsztyn, realizującej projekt „Akademia Dwójki”. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne, mikroskopy, mapy i atlasy, środki ochrony osobistej, sprzęt multimedialny.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Zamówienia dla części I i II – od dnia podpisania umowy do 28 dni od dnia podpisania umowy. Jest to najdłuższy dopuszczalny termin realizacji zamówienia dla części I i II . Termin realizacji zamówienia dla części I i II stanowi kryterium oceny ofert. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części III – 01 – 28 lutego 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2.Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 PZP 4. Z treści zobowiązania, o którym mowa w pkt. 4 lub innego dokumentu ma wynikać kwestia regulacji sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Zgodnie z SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość prac b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; c) zmiana podwykonawców usług w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiającego; d) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT. e) zmian nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, f) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia; g) zmiana wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą zakresu przedmiotu zamówienia, w tym rezygnacji z części zamówienia; h) Zmiany zaoferowanych w ofercie urządzeń w przypadku braku ich dostępności na rynku, z zastrzeżeniem że nowe proponowane urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż zaoferowana w ofercie a wysokość wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zwiększeniu. i) zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności, zmianą wysokości i ilości transz.
IV 4 4 data 2019-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Zadania nr 1. Kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (1 typ) - Pomoce dydaktyczne do indywidualizacji pracy z uczniami ze SPE – terapia z psychologiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Zadania nr 2. Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu (2 typ) oraz Zadania nr 3. Korzystanie z tik oraz rozwijanie kompetencji informatycznych (3 typ).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zakup pomocy dydaktycznych do szkolnych pracowni przyrodniczych, Zakup pomocy dydaktycznych do szkolnych pracowni matematycznych Zakup pomocy dydaktycznych – programujemy OZOBOTY W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne, mikroskopy, mapy i atlasy, środki ochrony osobistej, sprzęt multimedialny.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup LABORATORIUM JĘZYKOWEGO w ramach Zadania nr 1. Kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw/umiejętności (1 typ).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Laboratorium językowe- zakup jednostki centralnej z wbudowanym komputerem 2. Laboratorium językowe- zakup mebli i akcesoriów 3. Laboratorium językowe- zakup oprogramowania multimedialnego i narzędzi TIK W ramach przedmiotu zamówienia zostaną zakupione m. in. meble, rolety okienne, pomoce naukowe, przybory tablicowe, filmy edukacyjne, programy edukacyjne, mikroskopy, mapy i atlasy, środki ochrony osobistej, sprzęt multimedialny.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)