Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Miejskiego Nr 43 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach (2)

Data publikacji 2018-12-21
Data zakończenia 2018-12-31 00:00:00
Instytucja Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664118-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa wyposażenia wraz z montażem w nowo powstałym budynku Przedszkola Miejskiego Nr 43 w ZSO Nr 12 w Gliwicach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części.


Część I obejmuje: dostawę i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń. Wyposażenie meblowe sal należy stosować jako systemowe, nie dopuszcza się stosowania wyposażenia różnych producentów dla tego samego rodzaju wyposażenia. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6a do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).


Część II obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem, zgodnie z projektem technologii zaplecza kuchennego (załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6b do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).


Dotyczy części II:

Ze względu na specyfikę placówki oświatowej i przedmiot dostawy, wskazane jest zapoznanie się Wykonawcy z rozkładem przyłączy mediów w pomieszczeniach przeznaczonych pod instalacje urządzeń objętych dostawą. W trakcie montażu urządzeń Wykonawca na własny koszt w przypadkach koniecznych będzie dostosowywać przyłącza do potrzeb montowanych urządzeń.


Dotyczy części II:

1. Po uruchomieniu poszczególnych urządzeń, Wykonawca w ramach przysługującego mu wynagrodzenia i w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia maksymalnie 2 szkoleń instruktażowych pracowników Odbiorcy.
2. W ramach udzielonej gwarancji i rękojmi oraz przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zmiany personelu obsługującego urządzenia - ze szczególnym uwzględnieniem pieców konwekcyjno-parowych - Wykonawca przeprowadzi maksymalnie 5 szkoleń, każdorazowo w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia potrzeby przez Odbiorcę.



Meble muszą spełniać Polskie Normy (PN-EN 1729-1:2007 "Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Wymiary funkcjonalne" ) i zasady ergonomii zgodnie z § 2, § 9 ust. 2 oraz § 9 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty.



Wyposażenie i sprzęty kuchenne muszą spełniać normy, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L z 2004r. Nr 139.1 z dnia 30.04.2004r. ze. zm.). Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.) i być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2047 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi.



UWAGA! W terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Odbiorcy:

dla CZĘŚCI I: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń

dokumenty dotyczące mebli stanowiących wyposażenie przeznaczone do użytkowania przez dzieci:
a) certyfikaty na całość konstrukcji mebla - wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane;

b) w celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów, należy przedstawić kartę katalogową z poświadczeniem autentyczności przez wykonawcę, na której będzie przedstawiony proponowany mebel; karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu.

dla CZĘŚCI II: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem

dokumenty dotyczące elementów wyposażenia kuchni:

a) certyfikaty dopuszczające stosowanie wyposażenia w placówkach oświatowych wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego wyposażenia są dedykowane;

b) w celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów (parametrów technicznych) należy przedstawić kartę katalogową z poświadczeniem autentyczności przez wykonawcę, na której będzie przedstawiony element wyposażenia; karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, rysunek lub zdjęcie, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wymagania projektu.


Wymagany termin gwarancji: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym gwarancja nie może byc krótsza niż okres gwarancji udzielony przez producentów towaru (jesli dotyczy) ,
Wymagany termin rękojmi: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym okres rękojmi musi byc równy okresowi gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99cc3571-0a67-42d2-a941-f12c184862ef
Biuletyn 664118-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Regon 27625533500000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 238 55 30
Zamawiajacy fax 32 238 55 27
Zamawiajacy email za@um.gliwice.pl
Adres strony url www.gliwice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Budowa nowej siedziby przedszkola miejskiego w dzielnicy Brzezinka w Gliwicach"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Urząd Miejski z siedzibą w Gliwicach (44-100) przy ul. Zwycięstwa 21, na mocy porozumienia przygotowuje i przeprowadza we współpracy z Zespołem Szkół Ogólnokształcących nr 12 z siedzibą w Gliwicach (44-164) przy ul. Płockiej 16, i na jego rzecz przedmiotowe postępowanie o udzielnie zmówienia publicznego.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzęd Miejski w Gliwicach, sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, pokój 434, IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia Przedszkola Miejskiego Nr 43 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach (2)
Numer referencyjny ZA.271.157.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa wyposażenia wraz z montażem w nowo powstałym budynku Przedszkola Miejskiego Nr 43 w ZSO Nr 12 w Gliwicach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Część I obejmuje: dostawę i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń. Wyposażenie meblowe sal należy stosować jako systemowe, nie dopuszcza się stosowania wyposażenia różnych producentów dla tego samego rodzaju wyposażenia. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6a do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Część II obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem, zgodnie z projektem technologii zaplecza kuchennego (załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6b do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Dotyczy części II: Ze względu na specyfikę placówki oświatowej i przedmiot dostawy, wskazane jest zapoznanie się Wykonawcy z rozkładem przyłączy mediów w pomieszczeniach przeznaczonych pod instalacje urządzeń objętych dostawą. W trakcie montażu urządzeń Wykonawca na własny koszt w przypadkach koniecznych będzie dostosowywać przyłącza do potrzeb montowanych urządzeń. Dotyczy części II: 1. Po uruchomieniu poszczególnych urządzeń, Wykonawca w ramach przysługującego mu wynagrodzenia i w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia maksymalnie 2 szkoleń instruktażowych pracowników Odbiorcy. 2. W ramach udzielonej gwarancji i rękojmi oraz przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zmiany personelu obsługującego urządzenia - ze szczególnym uwzględnieniem pieców konwekcyjno-parowych - Wykonawca przeprowadzi maksymalnie 5 szkoleń, każdorazowo w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia potrzeby przez Odbiorcę. Meble muszą spełniać Polskie Normy (PN-EN 1729-1:2007 "Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Wymiary funkcjonalne" ) i zasady ergonomii zgodnie z § 2, § 9 ust. 2 oraz § 9 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.) oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Wyposażenie i sprzęty kuchenne muszą spełniać normy, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L z 2004r. Nr 139.1 z dnia 30.04.2004r. ze. zm.). Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.) i być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2047 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. UWAGA! W terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Odbiorcy: dla CZĘŚCI I: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń dokumenty dotyczące mebli stanowiących wyposażenie przeznaczone do użytkowania przez dzieci: a) certyfikaty na całość konstrukcji mebla - wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane; b) w celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów, należy przedstawić kartę katalogową z poświadczeniem autentyczności przez wykonawcę, na której będzie przedstawiony proponowany mebel; karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. dla CZĘŚCI II: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem dokumenty dotyczące elementów wyposażenia kuchni: a) certyfikaty dopuszczające stosowanie wyposażenia w placówkach oświatowych wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego wyposażenia są dedykowane; b) w celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów (parametrów technicznych) należy przedstawić kartę katalogową z poświadczeniem autentyczności przez wykonawcę, na której będzie przedstawiony element wyposażenia; karta katalogowa musi zawierać nazwę elementu wyposażenia, nazwę producenta/dostawcy/wytwórcy, rysunek lub zdjęcie, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wymagania projektu. Wymagany termin gwarancji: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym gwarancja nie może byc krótsza niż okres gwarancji udzielony przez producentów towaru (jesli dotyczy) , Wymagany termin rękojmi: min. 24 max. 60 miesięcy od dnia odbioru dostawy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru - przy czym okres rękojmi musi byc równy okresowi gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1) termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy, 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
Inne dokumenty niewymienione wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowanie produktów innych niż wycenione przez Wykonawce w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. 2. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Wykonawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptacje Odbiorcy na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów, wykazując, że nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawiona oferta przetargowa. 3. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej umowy bez uprzedniej zgody Odbiorcy będzie traktowane jako dostarczenie towaru wadliwego. 4. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, ze kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 4**. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 3 ust. 1** ulegnie stosownej zmianie, z tym, ze kwota wynagrodzenia którym mowa w § 3 ust. 1** nie ulegnie zmianie. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. ** dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający;
IV 4 4 data 2018-12-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I "Dostawa i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1) termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa wyposażenia wraz z montażem w nowo powstałym budynku Przedszkola Miejskiego Nr 43 w ZSO Nr 12 w Gliwicach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Część I obejmuje: dostawę i montaż wyposażenia meblowego sal dydaktycznych i innych pomieszczeń. Wyposażenie meblowe sal należy stosować jako systemowe, nie dopuszcza się stosowania wyposażenia różnych producentów dla tego samego rodzaju wyposażenia. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6a do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II "Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1) termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, 2) obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa wyposażenia wraz z montażem w nowo powstałym budynku Przedszkola Miejskiego Nr 43 w ZSO Nr 12 w Gliwicach. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Część II obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni wraz z zapleczem, zgodnie z projektem technologii zaplecza kuchennego (załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia wraz z ilościami został ujęty w załączniku nr 6b do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Dotyczy części II: Ze względu na specyfikę placówki oświatowej i przedmiot dostawy, wskazane jest zapoznanie się Wykonawcy z rozkładem przyłączy mediów w pomieszczeniach przeznaczonych pod instalacje urządzeń objętych dostawą. W trakcie montażu urządzeń Wykonawca na własny koszt w przypadkach koniecznych będzie dostosowywać przyłącza do potrzeb montowanych urządzeń. Dotyczy części II: 1. Po uruchomieniu poszczególnych urządzeń, Wykonawca w ramach przysługującego mu wynagrodzenia i w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest do przeprowadzenia maksymalnie 2 szkoleń instruktażowych pracowników Odbiorcy. 2. W ramach udzielonej gwarancji i rękojmi oraz przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zmiany personelu obsługującego urządzenia - ze szczególnym uwzględnieniem pieców konwekcyjno-parowych - Wykonawca przeprowadzi maksymalnie 5 szkoleń, każdorazowo w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia potrzeby przez Odbiorcę.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas naprawy serwisowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)