DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ORAZ WSPARCIE OPROGRAMOWANIA

Data publikacji 2018-12-21
Data zakończenia 2019-01-04 00:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664035-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ORAZ WSPARCIE OPROGRAMOWANIA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bceed0e2-8769-4f5f-969f-54134647c992
Biuletyn 664035-N-2018
Zamawiajacy nazwa 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 93009024000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Weigla
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50981
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 660 119
Zamawiajacy fax 717 660 630
Zamawiajacy email zam.pub@4wsk.pl
Adres strony url www.4wsk.pl
Adres strony internetowej --
Adres strony internetowej narzedzia --
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu --
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.4wsk.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.4wsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu, Wrocław, ul. R. Weigla 5 – budynek Wydziału Administracji Ogólnej - pokój nr 18 (Kancelaria).
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ORAZ WSPARCIE OPROGRAMOWANIA
Numer referencyjny 103/PE/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ORAZ WSPARCIE OPROGRAMOWANIA
Cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow --
Okreslenie warunkow --
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow --
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow --
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe --
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow --
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe --
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru – należy złożyć wraz z ofertą. 2) Wypełnione Zestawienie asortymentowo – cenowe stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą (wypełnionym bez wyjątku formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Zaleca się dołączyć zaakceptowany wzór umowy. 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 5) Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających ten stan rzeczy wydanych przez podmioty niezależne np. Ekspertyz Rzeczoznawczych, które stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust.3 PZP . 6) Uzasadnienie zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub/i załączenie stosownych dokumentów/oświadczeń na tę okoliczność w przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - należy złożyć wraz z ofertą. 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) – należy złożyć wraz z ofertą.
Wadium --
Przewiduje udzielenie zaliczek --
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe --
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ, w którym zaleca się wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia oraz dołączyć go do oferty. Umowę będzie uznawało się za zawartą w dacie wymienionej we wstępie umowy. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu: 1. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, może zastąpić nowy Wykonawca – zmiana możliwa tylko na podstawie sukcesji uniwersalnej w myśl art. 492 kodeksu spółek handlowych (przez przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na inną spółkę przejmującą) oraz przejęcie przedsiębiorstwa na postawie art. 551 i nast. k.c. pod warunkiem, że nowy Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. 2. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. 3. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna. Zamawiający będzie realizował zamówienie tylko do wysokości brutto umowy. 4. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty). 6. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - RODO, które nakładają szereg szczegółowych obowiązków na administratorów oraz podmioty przetwarzające dane osób fizycznych. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w związku z brzmieniem art. 28, 32-36 RODO w zakresie powierzenia przez administratora (zamawiającego) przetwarzania danych osobowych innemu podmiotowi (wykonawcy) i określenia minimalnych standardów powierzenia tych danych. Dane osób fizycznych mogą być powierzane tylko takim podmiotom, które dają gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. 7. Zmiana siedziby Wykonawcy nie stanowi zmiany treści umowy i nie wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 zamówienie obejmuje 4 pakiety: PAKIET 1. Licencje Microsoft - Microsoft Office 2019 Standard dla instytucji rządowych lub równoważny PAKIET 2. Licencje Microsoft - 1. System operacyjny - MS Windows Server 2016 DataCenter 16 core dla instytucji rządowych; 2. Licencja Windows Srv 2016 DataCtr/Std KMS (klucz CSVLK) PAKIET 3. Inne licencje - TOAD for Oracle Base Edition PAKIET 4. Inne licencje - Dodatkowa licencja programu CodeTwo Public Folders.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowo opisany przedmiot zamówienia w SIWZ - załącznik 2a i Rozdział V.USZCZEGÓŁOWIENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zalacznik krotki opis Licencje Microsoft - Microsoft Office 2019 Standard dla instytucji rządowych lub równoważny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowo opisany przedmiot zamówienia w SIWZ - załącznik 2a i Rozdział V.USZCZEGÓŁOWIENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zalacznik krotki opis Licencje Microsoft - 1. System operacyjny - MS Windows Server 2016 DataCenter 16 core dla instytucji rządowych; 2. Licencja Windows Srv 2016 DataCtr/Std KMS (klucz CSVLK)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowo opisany przedmiot zamówienia w SIWZ - załącznik 2a i Rozdział V.USZCZEGÓŁOWIENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zalacznik krotki opis Inne licencje - TOAD for Oracle Base Edition
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowo opisany przedmiot zamówienia w SIWZ - załącznik 2a i Rozdział V.USZCZEGÓŁOWIENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zalacznik krotki opis Inne licencje - Dodatkowa licencja programu CodeTwo Public Folders.
  

Criterion

Kryteria Wysokość kary umownej za opóźnienie w dostawie towaru (min. 0,5% - max 3%)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy towaru
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)