GuidZP400 |
4ccccb80-710f-4a06-ad5e-eaa2d1a0c028
|
Biuletyn |
662703-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bełchatów
|
Regon |
59064821500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bełchatów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 6325211 w. 34
|
Zamawiajacy fax |
446 326 854
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ugbelchatow.pl
|
Adres strony url |
www.ugbelchatow.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ugbelchatow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.ugbelchatow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ugbelchatow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Bełchatów, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów - pokój nr 44 (II piętro) - Zespół ds. zamówień publicznych lub w sekretariacie urzędu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa żywności na potrzeby Gminy Bełchatów oraz jej jednostek organizacyjnych – na rok 2019”
|
Numer referencyjny |
ZZ.271.21.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostarczenie do stołówek szkolnych, oddziałów przedszkoli, Urzędu Gminy Bełchatów, Centrum Kultury i Sportu Gminy Bełchatów oraz sołectw Gminy Bełchatów artykułów żywnościowych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części/pakietów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części/pakiety mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części.
1) Pakiet nr 1 (zał. nr 2a) – Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, produkty głęboko zamrożone.
2) Pakiet nr 2 (zał. nr 2b) – Drób i podroby.
3) Pakiet nr 3 (zał. nr 2c) – Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze.
4) Pakiet nr 4 (zał. nr 2d) – Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce.
5) Pakiet nr 5 (zał. nr 2e) – Mięso, wędliny, konserwy mięsne, wyroby garmażeryjne.
6) Pakiet nr 6 (zał. nr 2f) – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
7) Pakiet nr 7 (zał. nr 2g) – Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, warzywa przetworzone.
8) Pakiet nr 8 (zał. nr 2h) – Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
9) Pakiet nr 9 (zał. nr 2i) – Gotowe wyroby chłodzone i garmażeryjne.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia – podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP.
4. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach wymaga aby:
1) produkty posiadały nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych;
2) produkty były świeże i pierwszej jakości;
3) produkty (opakowania) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
4) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy – tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji;
5) mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
6) dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
7) mięso świeże nie zawierało okrywy tłuszczowej, ścięgien oraz błon.
Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
5. Wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a do 2i do SIWZ) ilości należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w Formularzu cenowym (załącznik nr 2a do 2i do SIWZ) Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania większej ilości artykułów w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej. Zmniejszenie lub zwiększenie przedmiotu zamówienia nie wymaga zmiany umowy.
6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Opis dotyczący rozwiązań równoważnych szczegółowo przedstawiają załączniki 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h i 2i.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia (dla każdej z części):
- rozpoczęcie realizacji – od momentu zawarcia umowy,
- zakończenie – do 31 grudnia 2019 roku.
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: Pakiet nr 1 - min. 60.000,00 zł, pakiet nr 2 - min. 32.000,00 zł, pakiet 3 - min. 100.000,00 zł, pakiet nr 4 - min. 55.000,00 zł, pakiet nr 5 - min. 87.000,00 zł, pakiet nr 6 - min. 30.000,00 zł, pakiet nr 7 - min. 40.000,00 zł, pakiet nr 8 - min. 22.000,00 zł, pakiet nr 9 – min. 18.000,00 zł (brutto).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 5, pkt 2, ppkt 2 SIWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
(Numeracja jak w SIWZ)
1.2. Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Formularz(e) cenowy(e) (w zależności od wybranej części/pakietu) – stanowią załączniki nr 2a – 2i do SIWZ.
3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów.
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – szczegóły w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów jw., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców.
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp):
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo;
c) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców;
d) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tych wykonawców.
2) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. Pozostałe informacje.
4.1. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Rozwoju
z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z pózn. zm.), na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4.2. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.
4.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, produkty głęboko zamrożone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, produkty głęboko zamrożone.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drób i podroby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Drób i podroby
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, różne produkty spożywcze.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny, konserwy mięsne, wyroby garmażeryjne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Mięso, wędliny, konserwy mięsne, wyroby garmażeryjne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, warzywa przetworzone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, warzywa przetworzone.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Gotowe wyroby chłodzone i garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Gotowe wyroby chłodzone i garmażeryjne
|
| |