GuidZP400 |
587a4be6-d97c-4e71-9a68-e351f1c896f1
|
Biuletyn |
660338-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
970774733
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” nr POIS.09.01.00-00-0274/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z uruchomieniem urządzeń medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Numer referencyjny |
DZP-280-75/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z uruchomieniem urządzeń medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1-2.10 do SIWZ.
Pakiet I – Zestaw do trudnej intubacji – wideolaryngoskop
Pakiet II – Pulsoksymetr
Pakiet III – Respirator transportowy
Pakiet IV – Kapnograf
Pakiet V – System ogrzewania pacjenta
Pakiet VI – Aparat USG
Pakiet VII – Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych
Pakiet VIII – Defibrylator
Pakiet IX – Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych
Pakiet X - Kardiomonitor z modułem transportowym
2.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wszystkie warunki podane
w formularzu cenowym oraz spełniać wszystkie wymagania zgodnie z jego przeznaczeniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
1. w Pakiecie I jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
6 600,00 zł brutto,
2. w Pakiecie II jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
2 200,00 zł brutto,
3. w Pakiecie III jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
22 400,00 zł brutto,
4. w Pakiecie IV jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
4 900,00 zł brutto
5. w Pakiecie V jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
3 000,00 zł brutto
6. w Pakiecie VI jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
95 200,00 zł brutto
7. w Pakiecie VII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
7 200,00 zł brutto
8. w Pakiecie VIII jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
60 000,00 zł brutto
9. w Pakiecie IX jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
907,00 zł brutto
10. w Pakiecie X jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
35 000,00 zł brutto
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy ta została wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w ppkt.1.
W przypadku, gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażone będą w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku
nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz
z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
11.1 Warunki gwarancji – (serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego) m.in. czas reakcji max 48 godz., okres gwarancji (min 24 miesiące, max. 36 miesięcy), wskazanie miejsc serwisowych, dane serwisantów, bezpłatne przeglądy na gwarancji, dostępności części zamiennych przez okres min.10
lat itp.
11.2 Załączyć do oferty katalogi, ulotki, prospekty oferowanego asortymentu .
11.3 Załączyć do oferty przetargowej wypełniony SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymogów Zamawiającego. – dotyczy Pakietu od I do IX.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.10 do SIWZ.
3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
6. Załączyć do oferty przetargowej wypełniony SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymogów Zamawiającego. – dotyczy Pakietu X.
Dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Nie złożenie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp.
7. Załączyć do oferty przetargowej wypełniony załącznik nr 9 so SIWZ pn „CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA SPRZETU“, podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę– dotyczy Pakietu VI, VII, IX i X.
Dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Nie złożenie ww dokuemntu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a. zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
b. zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT,
c. W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie.
d. Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy.
3. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
4. Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy
5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem. pkt.4.
6. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I- Zestaw do trudnej intubacji – wideolaryngoskop
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet II – Pulsoksymetr
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAkiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet III – Respirator transportowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet IV – Kapnograf
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet V – System ogrzewania pacjenta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet VI – aparat USG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet VII – Cieplarka do podgrzewania płynów infuzyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet VIII – Defibrylator
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet IX - Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet X
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet X - Kardiomonitor z modułem transportowym
|
| |